خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

شیر نان اپتی پرو چیست؟ | چرا شیر نان اپتی پرو رنگ مدفوع نوزاد را تغیر میدهد؟

شیر نان اپتی پرو چیست؟ | چرا شیر نان اپتی پرو رنگ مدفوع نوزاد را تغیر میدهد؟

تفاوت شیر نان اپتی پرو و آپتامیل | آیا شیر خشک نان اپتی پرو شیر خشک پرو بیوتیک است؟

پروبیوتیک چیست؟

پروبیوتیک‌ها باکتری‌ها و مخمرهایی هستند که برای سلامتی بدن به ویژه برای سیستم گوارش مفیدند. معمولا باکتری ما را یاد بیماری می‌اندازد، اما بدن ما پر از باکتری است، هم باکتری‌های خوب و هم باکتری‌های بد. پروبیوتیک‌ها در دسته‌ی خوب‌ها هستند زیرا برای سلامتی اندام شکمی بسیار مفیدند.

نوزادان در حالی متولد می شوند که باکتری در روده های خود ندارند، اما سریعا روده آنها پر از کلنی های باکتری های مفید می شود. بچه هایی که به صورت طبیعی و از واژن متولد می شوند، باکتری های مفید زیاد تری دارند، همانطور که بچه هایی که با شیر مادر تغذیه می شوند، باکتری مفید بیشتری در بدن خود دارند. پروبیوتیک ها در شیر مادر یافت می شوند، و اخیراً به شیر خشک نوزادان اضافه می شوند.

به زبان ساده، پروبیوتیک‌ها نوعی باکتری مفید برای بدن ما خصوصا برای دستگاه گوارش هستند. این باکتری‌ها به سلامت روده کمک بزرگی می‌کنند چرا که رشد باکتری‌های خطرناک را کنترل می‌کنند؛ باکتری‌های بدی که باعث عفونت‌ها و التهاب روده می‌شوند. محققان این باکتری‌های خوب را میکروارگانیزم‌هایی توصیف کردند که برای میزبان خود (که بدن ما است) مزایای زیادی از نظر سلامتی دارند.

از انواع پروبیوتیک میتوان به ترموفیلوس (Thermophillus) بیفودوس (Bifudus) و بولگاریکوس (Bulgaricus) اشاره کرد.

شیر خشک نان اپتی پرو

شیر خشک نان اپتی پرو

پروبیوتیک‌ها چطور عمل می‌کنند؟

پژوهش‌های زیادی برای کشف چگونگی عملکرد پروبیوتیک‌ها انجام شده است. پروبیوتیک‌ها از راه‌های گوناگون به شما سود می‌رسانند، به عنوان مثال اگر باکتری‌های خوب بدن‌تان را از دست بدهید (مثلا به خاطر مصرف آنتی‌بیوتیک)، پروبیوتیک‌ها جایگزین خوبی خواهند بود.

پروبیوتیک‌ها تعادل را میان باکتری‌های «خوب» و «بد» برقرار می‌کنند تا بدن‌تان به خوبی و آنطور که باید، به فعالیت‌هایش ادامه دهد. پروبیوتیک‌ها غذا را به حرکت در طول روده وادار می‌کنند. پژوهش‌های بسیاری درباره‌ی میزان تأثیرگذاری انواع پروبیوتیک بر بهبود اختلالات مختلف در جریان است. برخی از بیماری‌ها و اختلالاتی که پروبیوتیک در درمان آنها مؤثر است عبارتند از:

  • سندرم روده‌ی تحریک‌پذیر
  • بیماری التهابی روده (IDB)
  • اسهال عفونی (ناشی از ویروس، باکتری یا انگل)
  • اسهال ناشی از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها
  • آیا شیر خشک نان اپتی پرو یک شیر خشک پروبیوتیک است

همانطور که گفته شد بیفودوس یک باکتری مفید پروبیوتیک هست که در ترکیب شیر خشک جدید نان اضافه شده است.

بنابراین شیر خشک نان اپتی پرو یک شیر خشک پروبیوتیک است که علاوه بر بیفودوس حاوی اچ ام او یا الیگو ساکارید شیر مادر نیز هست.

پروبیوتیک چیست؟

شیر خشک پروبیوتیک چیست؟

اچ ام او چیست؟ بیشتر بخوانید

تغیر رنگ مدفوع کودک در هنگام مصرف شیر نان اپتی پرو

به دلیل اضافه شدن پروبیوتیک ها به شیر خشک نان تغیر رنگ مدفوع و اسهال یا یوبوست شدن کودک عاملی طبیعی است و تا سازگار شدن کودک با شیر خشک نان اپتی پرو نگرانی در این زمینه برای مادران وجود ندارد. به کودک خود مقداری زمان دهید تا به این شیر عادت کند.

اگر کودک شما به لاکتوز حساسیت دارد و شیر را سخت هضم میکند مصرف این شیر خشک پروبیوتیک برای کودک شما مفید است.

پدیده ی عدم تحمل لاکتوز زمانی اتفاق می افتد که فرد نمی تواند قند لاکتوز موجود در شیر و محصولات لبنی را هضم کند. افرادی که به لاکتوز حساسند؛ پس از استفاده از موادی که درآنها لاکتوز موجود است؛ دچار درد معده، فشار گازهای دستگاه گوارش و اسهال می شوند. در افرادی که دچارآلرژی به شیرهستند؛ اغلب دستگاه گوارش درگیر می باشد. در آلرژی به شیر، سیستم ایمنی بدن به محض ورود ماده ی لبنی، آنرا یک مهاجم خارجی فرض می کند و سبب انتشار موادی از قبیل هیستامین می گردد. از جمله علائم ناشی از ابتلا به آلرژی و حساسیت شیر، می توان به خس خس سینه و استفراغ و اسهال اشاره کرد.

پروبیوتیک میکروارگانیسم هایی هستند که وقتی مصرف شوند مزایای سلامتی را ارائه می دهند.

پروبیوتیک نوع فیبر هستند که مانند غذا برای این باکتری ها عمل می کنند و باکتری های مفید در روده شما از آن تغذیه می کنند.

تغیر رنگ مدفوع کودک در هنگام مصرف شیر نان اپتی پرو

تغیر رنگ مدفوع کودک در هنگام مصرف شیر نان اپتی پرو

مشاهده و خرید شیر خشک نان اپتی پرو 1

شیر خشک نان اپتی پرو 1

مشاهده و خرید شیر خشک نان اپتی پرو 3

شیر خشک نان اپتی پرو یک سال به بالا

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری