خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

راه های ساده برای رهایی از استرس

راه های ساده برای رهایی از استرس

با لبخند از خواب بیدار شدی؟ عالی است! گاهی اوقات روز ما شبیه گزیده ای از فیلم است با حرکات سریع در سطح شهر، تماس های بی پایان و صدها مشکل به طور همزمان. به همین دلیل است که خواب کافی و خوب غذا خوردن بسیار مهم است زیرا این کار به شما انرژی بیشتری داده و شما را از استرس دور می کند. استرس حالت تنش در بدن انسان به عنوان یک واکنش دفاعی در برابر عوامل نامطلوب مختلف (سرما، گرسنگی، ضربه جسمی یا روانی) است. هر از چند گاهی، تجربه استرس خفیف معمول و طبیعی است. کار، زندگی روزمره، حتی شرایط آب و هوایی گاهی اوقات روان انسان را خسته می کند. نکته اصلی این است که بدانید چگونه می توانید به خوبی به خود کمک کنید تا با تجربیات کنار بیایید. راه های موثری برای کاهش استرس سریع و بدون استفاده از دارو وجود دارد:

تمرینات تنفسی

به عنوان مثال، اگر شما چند دقیقه قبل از پخش زنده اینستاگرام هستید و احساس استرس دارید، کافیست پنج بار نفس عمیق از طریق بینی و بازدم از طریق دهان انجام دهید. این کار به شما کمک زیادی خواهد کرد. عادت به تنفس منظم برای همه مفید خواهد بود و به مبارزه با تحریک پذیری و اضطراب کمک می کند.

مدیتیشن

در دنیای مدرن، انواع برنامه های مدیتیشن رایگان وجود دارد که با آنها می توانید به سرعت افکار خود را خاموش کنید. هر چیزی که نیاز دارید بین  5 تا 7 دقیقه است. یوگا به نوعی همان مدیتیشن همراه با کارهای فیزیکی است. تمرکز بر احساسات بدن، فراموش کردن همه عوامل آزاردهنده، همیشه ایده خوبی است.

حریم خصوصی

قبل از اینکه به همسر یا همسرتان هر آنچه در مورد او فکر می کنید بگویید، قبل از اینکه با سیلی به رفتار بد کودک پاسخ دهید، سعی کنید به حمام بروید، خود را با آب خنک بشویید، چشمان خود را ببندید و اجازه دهید مغزتان متوقف شود. به یاد داشته باشید، همه، حتی شادترین افراد، می توانند استرس را تجربه کنند. و اگر احساس می کنید ممکن است در یک مبارزه نابرابر شکست بخورید، از مراجعه به روان درمانگر شایسته تردید نکنید. امیدواریم روزی بدون استرس داشته باشید!

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری