کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چگونه بوتاکس را از بین ببریم؟

چگونه بوتاکس را از بین ببریم؟

بوتاکس

با وجود این که اثرات بوتاکس بدون خطر است، اما برخی مواقع بیمار از عدم توانایی تحمل بدنش به لحاظ حساسیت زا بودن، بی خبر بوده و برخی از انواع ارزان قیمت بوتاکس منجر به بروز واکنش هایی می‌شود که بیماران به مشکل بر می‌خورند، همچنین اگر بوتاکس توسط افراد غیر متخصص انجام شود، می‌تواند با نارضایتی ظاهری توسط بیمار روبه‌رو شود.

آیا می‌توان بوتاکس را از بین برد؟

گاهی اوقات تزریق اشتباه و نادرست بوتاکس در صورت یا سایر نواحی بدن، عوارضی مانند بالا ماندن ابروها، عدم حرکت عضلات صورت، افتادگی پلک، ناهماهنگی بین اعضای صورت را به دنبال دارد. شاید تصور کنید که راهی برای از بین بردن آثار بوتاکس و عوارض آن وجود ندارد. در صورتی که اینطور نیست که این عوارض تا آخر عمر، گریبان‌گیر شما باشد. خوشبختانه، آثار و عوارض بوتاکس موقتی است و بعد از مدتی از بین خواهد رفت همچنین مواردی برای از بین بردن این مشکل وجود دارد.

از بین رفتن طبیعی بوتاکس چقدر زمان می برد؟

از بین رفتن طبیعی بوتاکس چقدر زمان می برد؟

  • در لب‌ها و اطراف چشم بعد از 8 هفته کاهش می‌یابد.
  • در پیشانی بعد از گذشت 8 تا 12 هفته از بین می‌رود.
  • در نواحی گلابلا یا همان میان دو ابرو، بین 12 تا 16 هفته است.
  • بسته به محل تزریق، متفاوت بوده و بین 8 تا 16 هفته زمان میبرد که از بین برود.

 

چگونه بوتاکس را از بین ببریم؟

آر اف فرکشنال

یکی از مواردی که می توان در خروج بوتاکس از بدن کمک کند ، استفاده از دستگاه آر اف به صورت تنها یا همراه با میکرونیدل هست. دراین موارد حرارت و امواج ناشی از دستگاه یا درموارد میکرونیدل، خروج خون مختصر از موضع باعث کاهش اثر بوتاکس و برگشت عملکرد عضله می شود.

اندرمامولوژی

اندرمامولوژی،دستگاهی است که معمولا در مطب های زیبایی وجود داره و همان قسمتی که نیاز به برگشت عملکرد عضله وجود داره را روزانه ماساژ میدهد این عمل باید در هفته دو تا سه بار انجام بشود تا برای از بین بردن بوتاکس تاثیر بگذارد.

فیزیوتراپی

 با استفاده از تکنیک ماساژ و افزایش گردش خون باعث برگشت عملکرد طبیعی عضله شده و از تاثیر بوتاکس کم می کند.

چگونه بوتاکس را از بین ببریم؟

روش های موثر در از بین بردن اثر بوتاکس

ورزش

انجام  حرکات ورزشی متابولیسم بدن را افزایش داده و در رفع سریع تر اثر بوتاکس کمک می کند.

طب سوزنی

برخی افراد با انجام طب سوزنی توانستند 3 تا 4 هفته زودتر این اثرات را رفع کنند.

استرس

انجام آگاهانه و عمدی این کار توصیه نمی شود، اما داشتن استرس، بالا رفتن سطح هورمون های استرس و افزایش سوخت و ساز بدن پس از آن می تواند به از بین رفتن سریع تر اثرات بوتاکس منجر شود.

حذف روی از رژیم غذایی

در صورت کمبود روی در بدن،دارو توانایی اتصال مناسب به گیرنده ها را نخواهد داشت. معمولا به دلیل تمایل متقاضیان به ماندگاری بیشتر اثرات بوتاکس،مصرف مکمل روی به آن ها توصیه می شود. با این حال، در صورت نگرانی درباره نتایج بار اول می توان از مصرف روی اجتناب کرد.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری