کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

محصولات مراقبت از پوست شامل چه چیزهایی می‌باشد

محصولات مراقبت از پوست شامل چه چیزهایی می‌باشد

محصولات مراقبت از پوست شامل چه چیزهایی می‌باشد

رسیدگی به پوست یک امر واجب برای سلامتی و تقویت پوست می‌باشد استفاده هر محصول برای پوست صورت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد علاوه بر استفاده از مصحولات مراقبتی داشتن یک تغذیه مناسب، خواب کافی نیز یک مرحله مهم برای روتین پوستی به حساب می‌آید در این مقاله به ویژگی‌های محصولات مراقبت از پوست می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله به آن می‌پردازیم

  • مراحل استفاده از محصولات مراقبت پوست
  • پاک کننده( میسلارواتر)
  • شوینده‌های صورت 
  • تونرها
  • کرم دور چشم 
  • سرم مخصوص پوست
  • ماسک ورقه‌ای
  • اسکراب صورت 
  • ضدآفتاب
  • ترمیم کننده پوست  

مراحل استفاده از محصولات مراقبت پوستی

پاک کننده (میسلارواتر)

میسلارواتر به دو دسته تقسیم می‌شود دسته اول فقط برای پاک کردن چشم و دسته دوم برای صورت و چشم استفاده می‌شود.

میسلارواتر کمک به پاک کردن آرایش می‌کند و اولین قدم مراقبت از پوست به حساب می‌آید 

کار میسلارواتر پاکسازی آرایش صورت و پاک کردن تمام آلودگی‌های سطح پوست است و آنهارا جدا می‌کند.

 

 

شوینده‌های صورت 

شوینده‌ها دومین و مهم ترین گروه از مصحولات مراقبتی به حساب می‌آیند شوینده‌ها برای انواع پوست‌ها ساخته شده‌اند به تمیز تر شدن بهتر پوست کمک می‌کند همچنین کمک به بسته شدن منافذ باز صورت می‌کند.

 تونرها

سومین مرحله مراقبت از پوست تونرها به حساب می‌آیند زیرا که پس از شستشوی صورت با شوینده مخصوصص پوست خود، تونر به پاک کردن عمیق پوست کمک می‌کند، پوست را آبرسانی می‌کند و چربی پوست را کنترل می‌کند تونرها را می‌توانید روزانه دو بار انجام دهید.

 

 

کرم دور چشم

چهارمین مرحله از مراقبت پوست استفاده از کرم دور چشم می‌باشد که مناسب هر سنی می‌باشد ویژگی‌های کرم دور چشم برای پوست این است که کمک به کاهش چین و چروک پوست می‌کند، به روشن شدن اطراف چشم کمک می‌کند، باعث کاهش پف چشم می‌شوند. مراقبت از دور چشم بسیار مهم است چراکه نسبت به اجزای صورت پوست نازحک تری دارد و زودتر در معرض پیری قرار می‌گیرد.

سرم‌های مخصوص پوست 

سرم‌ها کمک به کاهش لک و چین و چروک پوست می‌کنند علاوه بر آن به بسته شدن منافذ باز پوست کمک کرده و پوست شمارا آبرسانی می‌کند. شما می‌توانید مناسب پوست خود سرم مخصوص پوستتان را انتخاب کنید 

ماسک‌های ورقه‌ای 

استفاده روزانه و به موقع از ماسک‌‌ها سبب لیفتینگ صورت می‌شوند و آبرسانی به شدت مفیدی برای پوست انجام می‌دهند استفاده از ماسک‌ها در نوبت صبح و شب قابل استفاده هستند و به شکل‌های گوناگون و ویژگی‌های مختلف به فروش می‌رسد.

 

 

اسکراب مناسب صورت 

استفاده از اسکراب روزانه توصیه نمی‌شود اسکراب کمک به لایه برداری لایه‌های مرده پوست می‌کند استفاده از آن برای افرادی که پوست چرب دارند دو الی سه بار در هفته و برای افرادی که پوست خشک دارند یک بار در هفته مناسب است. 

ویژگی این می‌باشد که پوست را صاف و یک دست می‌کند، پوست را چند درجه روشن می‌کند، لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد، کمک به جلوگیری از جوش و جای جوش می‌کند.

استفاده از ضد آفتاب 

همانطور که می‌دانید اشعه خورشید دارای مواد مضر فرابنفش می‌باشد و استفاده نکردن از ضد آفتاب در هوای آفتابی منجر به سوختگی و خشکی پوست می‌شود علاوه بر آن به افزایش لک صورت می‌پردازد به همین دلیل بهتر است هنگام بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده کنید و هردوساعت آن را تمدید کنید.

ترمیم کننده‌های پوست 

اگر پوست شما در معرض آفتاب سوختگی قرار گرفت شما می‌توانید از ترمیم کننده استفاده کنید. ترمیم کننده‌ها کمک به کاهش جای جوش می‌کند و استفاده درست از آنها حتی کمک به از بین رفتن جای جوش نیز می‌شود.

برای جواب دهی بهتر از محصولات مراقبتی بهتر است تغذیه خود را نیز درست کنید از غذاهای پرچرب دوری کنید تا به سلامتی بدن و پوست خود کمک کنید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری