کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنیم؟

چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنیم؟

هر دختر حداقل یک بار سعی کرد موهای خود را در خانه رنگ کند. با این حال، هنگام رنگ کردن مو در خانه، نتیجه اغلب ناامید کننده است. هنگام انتخاب رنگ چه چیزهایی را در نظر بگیریم، چگونه در خانه به سایه ای صاف برسیم و موها را خراب نکنیم؟

فواید رنگ کردن مو در خانه

انجام این کار چندین مزیت دارد: رنگ کردن مو در خانه ارزان و سرگرم کننده است. چرا که به احتمال زیاد با یک دوست، خواهر یا مادرتان تماس می گیرید تا به شما کمک کند. همچنین این کار بسیار راحت است زیرا برای بازدید از سالن نیازی به جستجوی زمان در برنامه ریزی خود ندارید. با خرید هر چیزی که برای رنگ کردن مو نیاز دارید، می توانید این روش را در خانه انجام دهید. اما رنگ کردن موی خانگی مشکلاتی نیز دارد.

محبوب ترین مشکلات و راه حل های آنها

بعد از عمل، سر بسیار خارش می کند

قبل از شروع به رنگ کردن مو، باید رنگ را برای سایه آزمایش کنید و ببینید آیا به ترکیب حساسیت دارید یا خیر. برای این کار، کمی رنگ را روی حلقه دور گردن بمالید.

رنگ ناهموار است

شما باید دستورالعمل ها گفته شده را دنبال کنید. ابتدا موهایتان را با دقت شانه کنید، سپس دو قسمت بسازید: قسمت اول از گوش تا گوش، قسمت دوم از پیشانی تا پشت موها. بنابراین، شما مو را به چهار قسمت تقسیم می کنید. یک قسمت را آزاد بگذارید، بقیه را با یک گیره محکم کنید. سپس دستکش بپوشید و رنگ را با اکسیدان مخلوط کنید. اگر رنگ اصلی است، مخلوط را به طور مساوی در تمام ریشه ها و طول مو پخش کنید. ابتدا قسمت های اصلی را رنگ کنید، سپس به سمت ناحیه پس سری حرکت کرده و بخش به بخش کار کنید.

سایه با الگوی پالت مطابقت ندارد

یک اشتباه رایج این است که دختران به تصویر چاپ شده روی بسته اعتماد می کنند. هیچ تضمینی وجود ندارد که رنگ مو درست مانند مدل باشد. معمولا رنگ یک یا دو تن روشن تر است. به این دلیل است که اکسید کننده قوی تر از آن است که در سالن های زیبایی استفاده می شود.

مو خشک می شود و می شکند

موهای آسیب دیده را رنگ نکنید. اگر موهای دکلره یا رنگ شده دارید، می توانید شروع به رنگ کردن کنید، اگر مطمئن هستید که حالت آن را خراب نمی کند.

رنگ به سرعت شسته می شود

ماندگاری رنگ مو به محصولات مراقبتی که بلافاصله پس از رنگ کردن استفاده می کنید بستگی دارد. چند نکته ساده را برای تثبیت سایه به یاد داشته باشید:

  • سر خود را بیش از هر سه روز یک بار نشویید؛
  • موهای خود را به طور طبیعی یا با سشوار روشن در حالت هوای خنک خشک کنید؛
  • موهای خود را فقط با یک برس ماساژ که دارای دندان های صاف با انتهای گرد است شانه کنید؛
  • برای ترمیم موها پس از رنگ کردن، یک یا دو بار در هفته از ماسک‌ها استفاده کنید و هر بار بعد از شامپو کردن از نرم‌کننده مرطوب‌کننده استفاده کنید.

چرا پیروی از دستورالعمل ها حیاتی است

شما باید طبق دستورالعمل ها مواد را با هم مخلوط کنید. به یاد داشته باشید که ترکیب شیمیایی رنگ های مارک های مختلف متفاوت است، بنابراین از یک الگو پیروی نکنید. اگر در ترکیب روی مو زیاده روی کنید، به ساختار آن آسیب می رساند و پوست سر را خشک می کند. اگر مقدار رنگ را اشتباه محاسبه کنید، مازاد استفاده نشده باید دور ریخته شود. استفاده از رنگ رقیق شده چندین بار غیرممکن است.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری