کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

کپسول سلامت و زیبایی هیالورون پلاس آپوویتال

کپسول سلامت و زیبایی هیالورون پلاس آپوویتال

پوست

پیری پوست تحت تاثیر عوامل درونی و بیرونی مختلفی ایجاد می‌شود. با افزایش سن رادیکال‌های آزاد تولید شده حاصل از متابولیسم بدن این روند را سرعت می‌بخشند، همچنین بعد از یائسگی در زنان تولید هورمون‌های جنسی کاهش یافته و این کاهش منجر به تخریب کلاژن، خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود. مواجهه طولانی‌ مدت با نور خورشید و اشعه ماورا بنفش آن نیز باعث از دست رفتن رطوبت پوست شده و عامل دیگری برای خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می‌باشد.

(مکمل منو اورت چگونه عوارض یائسگی را تسکین می‌دهد؟ را مطالعه کنید.)

کپسول سلامت و زیبایی هیالورون پلاس آپوویتال

این کپسول حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، بیوتین و ویتامین C، محصولی از شرکت آلمانی آپوویتال می باشد. این مکمل با افزایش آب‌رسانی و تحریک فرآیند کلاژن‌‌سازی نقش موثری در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و مفاصل دارد.
(می توانید تمامی مکمل های مو ناخن را از داروخانه آنلاین دکترلوکس تهیه کنید.)

 

ترکیبات موجود در کپسول هیالورون پلاس

 

ترکیباتمقدار در هر وعده روزانهدرصد نیاز مصرف روزانه
ویتامین C60mg75%
بیوتین300 µg600%
کلاژن250mg**
هیالورونیک اسید50mg**

 

ترکیبات موجود در کپسول هیالورون پلاس

هیالورونیک‌اسید

هیالورونیک‌اسید از اجزای مهم ساختاری پوست (50% کل هیالورونیک اسید بدن)، غضروف مفاصل و سایر بافت‌های بدن است و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی فراوانی می‌باشد. هیالورونیک اسید توانایی بالایی در حفظ رطوبت دارد به طوری که مولکول اصلی جهت آب‌رسانی به پوست است، همچنین با تحریک ساخت کلاژن و الاستین اثرات قابل توجهی در ترمیم زخم، رفع چین و چروک، افزایش الاستیسیته و در نتیجه افزایش جوانی و زیبایی پوست دارد. هیالورونیک اسید باعث تقویت مو و ناخن نیز می‌شود و از آنجایی که یک آنتی اکسیدان قوی است، با کاهش التهاب، تسکین درد و تسهیل و روان‌سازی حرکت مفاصل اثرات مفیدی بر علائم استئوآرتریت دارد.کپسول هیالورون پلاس حاوی 50mg هیالورونیک اسید است.

کلاژن

 کلاژن پروتئینی است که در پوست، استخوان، عضلات و غضروف به فراوانی یافت می‌شود. دریافت خوراکی کلاژن، آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و منجر به ترمیم، کاهش چین و چروک و در نهایت جلوگیری از پیر شدن پوست می‌شود. بعلاوه کلاژن هیدرولیزات ترکیبی از آمینواسیدهایی است که ساخت کلاژن را در غضروف مفاصل تحریک می‌کند و باعث تسکین درد و بهبود عملکرد مفاصل در افراد مبتلا به استئوآرتریت می‌شود، در نتیجه اثرات مثبتی در بهبود استئوآرتریت و پوکی استخوان دارد. دریافت کلاژن تا 10 گرم در روز ایمن بوده و عوارض جانبی ندارد.  

بیوتین (ویتامینB7)

بیوتین کوآنزیم مهم در متابولیسم چربی‌ها، پروتئین‌ها و قند‌ها است. این ویتامین به تقویت و استحکام پوست، مو و ناخن‌ها کمک می‌کند.

ویتامین C

 ویتامین C در بدن نقش آنتی اکسیدانی دارد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. این ویتامین با جلوگیری از تخریب هیالورونیک‌اسید و کلاژن تحت تاثیر رادیکال‌های آزاد، موجب حفظ رطوبت پوست می‌شود. ویتامین C با تحریک ساخت کلاژن در تسریع روند ترمیم بافت‌های آسیب‌ دیده از جمله پوست و غضروف‌ها موثر است. بدن ما قادر به تولید ویتامین C نیست و نیاز به این ویتامین باید از طریق مواد غذایی یا مکمل‌ها تامین شود. میزان نیاز به ویتامین C در زنان 75mg و در مردان 90mg است. در نتیجه مکمل هیالورون پلاس 80- 65% نیاز افراد به این ویتامین را تامین می‌کند.

(انواع مکمل های ویتامینC در داروخانه آنلاین دکترلوکس موجود می باشد می توانید به راحتی خریداری کنید.)

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری