کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

حقایق جالب در مورد روش میکروبلیدینگ

حقایق جالب در مورد روش میکروبلیدینگ

تکنیک میکروبلیدینگ (میکرو پیگمنتیشن) ابرو از دیرباز در بازار خدمات آرایشی وجود دارد. با این حال، همه نمی دانند پشت آن چه چیزی نهفته است. ما مهم ترین و جالب ترین حقایق را در مورد این روش جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید که آیا میکروبلیدینگ برای شما مناسب است یا خیر.

روش میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ اصلاح رنگ ابرو است که به صورت دستی انجام می شود. هنرمند با کمک یک "دسته" مخصوص با یک تیغه نازک، برش های کوچکی ایجاد می کند و رنگدانه را در اپیدرم اضافه می کند.

حقایق جالب در مورد روش میکروبلیدینگ

1. میکروبلیدینگ خالکوبی نیست

میکروبلیدینگ از نظر تکنیک با خالکوبی متفاوت است. در حین آرایش دائمی، میکروپنچر روی پوست اعمال می شود و در طی روش میکروبلیدینگ، متخصص زیبایی برش های کوچکی را اعمال می کند. اگر روش به روش پودری باشد، سایه زدن نیز انجام می شود.

2. درد این روش قابل تحمل است

بسیاری از دختران می دانند تاتوی ابرو چیست و چگونه انجام می شود. و احتمالاً می دانید که این روش دردناک است. میکروبلیدینگ درد بسیار کمتری دارد، به خصوص اگر متخصص زیبایی از بیهوشی استفاده کند. تفاوت دیگر میکروبلیدینگ و خالکوبی معمولی این است که عمق سوراخ کردن پوست با سوزن بسیار کمتر است. با این حال، مدت زمان و کیفیت اثر را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

3. ابروها به صورت کشیده به نظر نمی رسند

چندین تکنیک میکروبلیدینگ وجود دارد: مو، سایه و پودر. اولین مورد امکان بازسازی جزئی یا مشارکتی را فراهم می کند. وجود ابروهای کاملا طبیعی تا حد امکان تکنیک سایه به ابروها حجم، کانتور و شفافیت می بخشد. این پودر جلوه ابروهای رنگ شده با سایه یا حنا را ایجاد می کند. انواع تکنیک ها به هر ابرویی ظاهری مرتب و طبیعی می بخشد. در این روش در واقع هنرمند به صورت دستی یک مو، یک سایه یا یک اثر پودر ایجاد می کند.

4. رنگ ممکن است بعد از عمل تغییر کند

متأسفانه در روش میکروبلیدینگ حرفه ای ممکن است بسیاری از موارد بهداشتی و آرایشی نقض شود. چرا که مواد برای میکروپیگمنتیشن نیز همیشه با کیفیت نیستند. با این حال، هنگام استفاده از رنگدانه های حرفه ای توسط یک هنرمند واجد شرایط، تغییر رنگ ناچیز خواهد بود. اگر در 6-8 ماه اصلاح حمایتی انجام ندهید، رنگ ابروها کاملاً از بین می رود.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری