کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

8 روش پر پشت کردن ابرو

8 روش پر پشت کردن ابرو

8 راه برای پرپشت شدن ابروها

شواهد کمی نشان می‌دهد که درمان‌های خانگی به رشد ابروها کمک می‌کند و امتحان کردن این راه ها مضر نیست. ابروهای نازک ناشی از کندن بیش از حد می‌باشد و درمان آن باعث پر تر شدن آنها می‌شود. اگر شما ابروهای نازک و یا ریزش ابرو دارید می‌توانید با انجام دادن راهکارهای خانگی به ریزش ابرو خود پایان دهید
 


  1.  روغن نارگیل 
    روغن نارگیل برای ریزش مو و ابرو و و همچنین پوست مفید بوده و تاثیرات خوبی به همراه دارد این روغن باعث افزایش ضخامت و افزایش موهایتان می‌شود.
    نحوه استفاده از روغن نارگیل برای ابروهایتان به این روش می‌باشد:
    به سادگی مقدار کمی روغن را در دستان خود گرم کرده و آن را در ناحیه ابرو ماساژ دهید. می‌توانید روغن را یک شب روی ابروها استفاده کرده و صبح روز بعد آن را بشویید.

     
تقویت ابرو


 

2. روغن درخت چای
مانند روغن نارگیل، روغن چای ظاهرا به مرطوب بودن پوست کمک کرده و همین امر باعث تحریک رشد و ضخامت ابروها می‌شود علاوه بر آن روغن درخت چای به درمان آکنه و عفونت‌های قارچی کمک می‌کند.
نحوه استفاده از روغن درخت چای برای ابروهایتان به این روش می‌باشد:
این روغن را روزانه بر ابروها ریخته و آن را ماساژ دهید و اجازه دهید تا شب بر روی ابروهایتان بماند

 

 

3. روغن اسطوخودوس
شاید همه شما استفاده از اسطوخودوس را به عنوان یک گیاه آرام بخش می‌شناسید اما اگر آن را به صورت موضعی استفاده کنید به ریزش مو کمک می‌کند.
نحوه استفاده از روغن روغن اسطوخودوس برای ابروهایتان به این روش می‌باشد:
بهتر است قبل از استفاده آن را روی پوست خود امتحان کنید تا به آن حساسیت نداشته باشید در صورت حساس نبودن پوست خود می‌توانید این روغن را شب در ناحیه ابرو ماساژ داده و صبح فردا آن را بشویید.

 

پر پشت کردن ابرو

 

4. نخل اره
نخل اره ای مکملی است که به درمان ریزش مو کمک می‌کند. این گیاه معمولا به صورت موضعی استفاده نمی‌شود و به عنوان خوراکی مصرف می‌شود. علاوه بر آن این گیاه به مشکل پروستات و عفونت‌های دستگاه ادرای کمک فراونی می‌کنند.
نحوه استفاده از این گیاه به طور روزانه می‌باشد.
 

 

5. نظافت هوشمندانه
برای دستیابی به ابروهای ضخیم تر ممکن است صرفا به تکنیک‌های آرایش مناسب بستگی داشته باشد پس بهتر است قبل از انجام آرایش این نکات را رعایت کنید:
از فشار دادن بیش از حد مداد ابرو خودداری کنید.
هر روز ابروهای خود را با برس یا اسپول ابرو بکشید.
پس از چند هفته، عادات خوب نظافت احتمالا نتیجه خواهد داد.

 

نظافت چشم مژه و ابرو

 

شما در مطالعه مقاله: چند راهکار برای تقویت ابرو هستید

6. استرس زدایی
وقتی افرادی که تحت استرس هستند، جملاتی مانند «فکر می‌کنم موهایم را از دست بدهم» به زبان می‌آورند مطالعه‌ای در سال 2021 روی موش‌ها نشان داد که هورمون استرس کورتیکوسترون می‌تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد. وجود استرس در بدن باعث تغییر چرخه رشد مو می‌شود علاوه بر آن افرادی که تمایل به کشیدن موهایشان دارند نیز باعث ریزش ابروهایشان می‌شود. یافتن راه‌هایی برای کاهش استرس می تواند به جلوگیری از ریزش موهای ابرو کمک کند. به عنوان مثال، مدیتیشن ممکن است کمک کند
 


7. روغن زیتون
شما می توانید روغن زیتون را در محصولاتی که به منظور آبرسانی از آن استفاده می‌شوند ، پیدا کنید. اما آیا می تواند به رشد مو به خصوص در اطراف ابرو کمک کند؟ مطالعه‌ای در سال 2015 روی موش‌ها نشان داد که استفاده از ترکیبات مشتق شده از درختان زیتون می‌تواند باعث رشد مو شود.

 

تقویت ابرو با روغن زیتون

 

8. ماساژ
ماساژ ابرو نه تنها ممکن است احساس خوبی داشته باشد، بلکه این احتمال وجود دارد که به طور طبیعی رشد را تحریک کند. ماساژ پوست سر می تواند ضخامت مو را افزایش دهد.
 

 

نتیجه:

در آخر شما میتوانید بسته به تجویز متخصص، پیشنهاد مشاور پوست و زیبایی یا شناخت درست نسبت به خرید هر یک از محصولات زیر اقدام کنید.

سرم تقویت ابرو

تونیک تقویت ابرو

کرم تقویت ابرو

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری