کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چرا باید موهایتان را کوتاه کنید؟

چرا باید موهایتان را کوتاه کنید؟

در زندگی هر زنی لحظه ای فرا می رسد که می خواهد زندگی خود را تغییر دهد. ما معمولاً این کار را با تغییر ظاهر خود شروع می کنیم: کاهش وزن، تغییر سبک لباس پوشیدن، ایجاد یک مدل موی جدید و ... . اما برای کوتاه کردن مو، شما نیاز به عزم زیادی دارید. بنابراین، ما در این بخش به بررسی چند دلیل قوی برای کوتاه کردن مو پرداخته ایم.

حالت خوب مو

موهای فر کوتاه سالم می مانند و دلیلی برای آسیب دیدن شان وجود ندارد. همچنین استایل روزانه مو، صاف کردن، فر کردن و رنگ کردن مو دیگر برایتان چندان ترسناک نخواهد بود. از این گذشته هیچ موی شکننده ای روی سرتان وجود نخواهد داشت و موهای شما همیشه تازه و سالم خواهند بود.

تسهیل خشک کردن و حالت دادن مو

برخی افراد می گویند مراقبت از موهای بلند بسیار آسان تر است، اما بیایید به ویژگی هایی توجه کنیم که این روند را سرعت می بخشد.

  • موهای کوتاه زودتر از موهای بلند خشک می شوند و این یک واقعیت است؛
  • حجم دادن به موهای کوتاه راحت تر از موهای بلند است.

پنهان کردن عیوب کوچک صورت

به طور اساسی، شکل صورت هر فرد بدون انجام عمل های جراحی قابل تغییر نیست، اما می توانید نقص های کوچک را پنهان کنید. مدل موی کوتاه پیشانی بزرگ و صورت کشیده را پنهان می کند. همچنین موهای فر کوتاه چهره افراد را پهن تر و متعادل تر نشان می دهد.

برجسته شدن اکسسوری ها

بعد از کوتاه کردن موها، توجه بیشتری به زیورآلات شیک خواهید داشت. این یعنی نه تنها اکسسوری های شما قابل توجه تر خواهد بود، بلکه حتی مکمل مدل موی شما نیز خواهند بود. اکسسوری های حجمی به شما این امکان را می دهد که بر شانه ها و گردن تان تأکید کنید. به لطف جواهرات می توانید یک سبک شخصی منحصر به فرد ایجاد کنید.

قابلیت تغییر ظاهر

مدل موهای کوتاه نامتقارن بسیار محبوب هستند زیرا می توان آنها را طوری مدل داد که موها کوتاه یا بلند به نظر برسند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

موهای کوتاه هزینه های شما را کاهش می دهد. با موی کوتاه به شامپو یا ماسک بسیار کمتری نسبت به موهای بلند نیاز دارد. کوتاه کردن مو زمان کمتری می برد، موها سریعتر خشک می شوند و راحت تر حالت می گیرند.

متمایز بودن

یک دختر با موی بلند برای همه یک ظاهر روزمره و خسته کننده و البته برای برخی عالی است. یک مدل موی کوتاه به تصویر شما پررنگی می دهد و شما را متمایز می کند.

توجه مردان

به گفته بسیاری از مردان، مدل موی کوتاه بسیار جذاب است. مدل موی فر کوتاه صورت را بازتر نشان دهنده و آن را گیرا می کنند.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری