کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

تفاوت و شباهت قطره لیپوزوفر با لیپوزوفر فورت چیست؟

تفاوت و شباهت قطره لیپوزوفر با لیپوزوفر فورت چیست؟

تفاوت و شباهت قطره لیپوزوفر با لیپوزوفر فورت چیست؟

نیاز هر انسانی به آهن به شدت مهم است کمبود آهن عوارض خطرناکی مانند اختلال در رشد جسمی و ذهنی در کودکان دارد کودکان به این ماده بسیار احتیاج دارند تا بتوانند رشد بهتر و طبیعی داشته باشند کمبود آهن باعث کندی در روند وزن کودک، رنگ پریدگی، کمبود اشتها می‌شود پس بهتر است برای کودک و نوزاد خود یک قطره آهنی را بدهید که کمک به جبران آهن کودک شما بکند ما در این مقاله راجب تفاوت و شباهت دو محصول قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • قطره لیپوزوفر چیست؟
  • ویژگی‌های قطره لیپوزوفر
  • احتیاط مصرف قطره لیپوزوفر 
  • میزان مصرف قطره لیپوزوفر
  • میتوان بعد از استفاده از قطره آهن کودک از لبنیات استفاده کند یا خیر؟
  • ویژگی‌های قطره لیپوزوفر فورت
  • میزان مصرف قطره لیپوزوفر فورت
  • شباهت قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت
  •  تفاوت قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت چیست؟

 

خرید قطره لیپوزوفر 

 

قطره لیپوزوفر چیست؟

قطره لیپوزفر ساخت شرکت بنیاد سلامت کسری که مخفف آن بی اس کی (BSK) است و محصول کشور ایران می‌باشد.

قطره لیپوزوفر به علت ترکیب مفیدی که دارد برای هر کودکی مناسب است 

لیپوزومال در این قطره کمک به جذب بهتر آهن و باعث پایداری آهن در بدن کودکان می‌کند. این ماده در روده‌های کودکان جذب می‌شود. این قطره جنبه درمان و پیشگیری از کم خونی را ندارد بلکه کمک به ذخایر آهن کودک می‌کند تا آهن در بدن کاهش پیدا نکند.

 

 

ویژگی‌های قطره لیپوزوفر 

این قطره فاقد موادی مانند گلوتن، فاقد طعم فلزی، بدون هیچگونه عوارضی ساخته شده است.

اکثر قطره‌های آهن باعث دل درد، دل پیچه، شکم درد در کودکان می‌شود اما این قطره با وجود لیپوزومال و ترکیب منحصر به فرد خود چنین ویژگی‌هایی نداشته است.

لیپوزوفر به دندان‌های کودک دلبند شما آسیب وارد نمی‌کند و می‌توانید با خیال راحت از این قطره استفاده کنید.

طعم این محصول با طعم تافی شیری بوده و طعم فلز ندارد و باعث اذیت کودکتان نمی‌شود.

احتیاط مصرف قطره لیپوزوفر

کودکانی که به هموکروماتوزیس، هموسیدروزیس، آنمی همولیتیک و یا سابقه حساسیت به این ترکیبات را دارند از مصرف این مکمل بهتر است دوری کنند.

میزان مصرف قطره لیپوزوفر

این مکمل مناسب کودکان 6 ماه تا 3 سال است و روزانه 1 تا 2 میلی لیتر  که متعادل 7 میلی گرم آهن می‌باشد استفاده کنید. بهتر است این قطره را وقتی کودک معده‌اش خالی است مصرف کنید تا باعث جذب بهتر شود.

میتوان بعد از استفاده از قطره آهن کودک از لبنیات استفاده کند یا خیر؟

قطره لیپوزوفر به علت داشتن ترکیب لیپوزومال این امکان را به شما می‌دهد تا کودکتان به راحتی از محصولات لبنی استفاده کنند زیرا آهن به فرم لیپوزومال تداخل به شدت کمی با غذا دارد و این اجازه را به شما می‌دهد تا از محصولات لبنیات استفاده کنید.

 

 قطره لیپوزوفرفورت

 

قطره لیپوزوفر فورت

این قطره برای نوزادان است و از کمبود آهن در بدن آنها دوری می‌کند. قطره لیپوزوفر کمک به رشد عصبی در دوران نوزادی و اوایل کودکی می‌کند.

ویژگی‌های قطره لیپوزوفر فورت

این قطره فاقد موادی مانند گلوتن، فاقد طعم فلزی، بدون هیچگونه عوارضی ساخته شده است.

اکثر قطره‌های آهن باعث دل درد، دل پیچه، شکم درد در کودکان می‌شود اما این قطره با وجود لیپوزومال و ترکیب منحصر به فرد خود چنین ویژگی‌هایی نداشته است.

لیپوزوفر به دندان‌های کودک دلبند شما آسیب وارد نمی‌کند و می‌توانید با خیال راحت از این قطره استفاده کنید. کمک به تامین روزانه آهن مورد نیاز کودک و نوزاد شما می‌کند، به رشد بهتر عملکرد ذهنی و شناختی کودکتان کمک می‌کند.

میزان مصرف قطره لیپوزوفر فورت

میزان استفاده و مصرف قطره لیپوزوفر فورت روزانه یک میلی لیتر معادل 14 میلی گرم آهن می‌باشد.

در مصرف خودسرانه بیشتر این قطره دوری کنید.

شباهت قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت

 قطره لیپوزوفر فورت همانند قطره لیپوزوفر دارای ترکیبی به اسم لیپوزومال است. لیپوزومال ترکیبی دست نخورده است و دارای یون‌های آهن می‌باشد و به همین علت باعث جذب بهتر در روده‌ها می‌شود

به همین علت می‌باشد که قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت دندان‌ها را سیاه نمی‌کند زیرا یون‌‌های آهن برخورد مستقیم با دندان‌ها ندارند.

قطره لیپوزوفر فورت و لیپوزوفر عوارض گوارشی ندارد و کمک به جذب بهتر آهن در دستگاه گوارش را دارد به علت وجود لیپوزومال در این قطره باعث ماندگاری و از بین نرفتن آهن در بدن کودک شما دارد. قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت کمک به اشتها کودک نیز می‌کند و باعث افزایش وزن نیز می‌شود.

علت این کار قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت به این دلیل است که آهن موجود وکم نشدن آن باعث ساخت هموگلوبین می‌شود و هموگلوبین اکسیژن موجود در گلبول‌های قرمز را به تمام قسمت بدن می‌رساند. 

 تفاوت قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر فورت چیست؟

تفاوت قطره لیپوزوفر و لیپوزوفر میزان مصرف این دو می‌باشد.

مصرف قطره لیپوزوفر فورت برای کودکانی که آهن کمتری در بدن دارند بهتر است و مصرف قطره لیپوزوفر نیز می‌تواند کمک به جبران و جلوگیری از کمبود آهن کند. در مصرف زیاده‌روی هر دو خودداری کنید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری