کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

کره بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کره بدن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کره بدن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

پوست خشک و زبر برای هر فردی همیشه آزار دهنده بوده؛ داشتن پوستی مرطوب و درخشان آرزوی دور از دسترس نیست و با مراقبت حل شدنی است. ما در این مقاله برای افرادی که پوستشان به خصوص دست و بدنشان خشک است محصولی را معرفی می‌کنیم که کمک به رطوبت و آبرسانی پوستشان کرده و آنها را شاداب می‌کند.


آنچه در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • کره بدن چیست؟
  • ترکیبات کره بدن
  • فواید کره بدن (بادی باتر) برای استفاده دست و بدن 
  • نحوه استفاده از کره بدن

کره بدن چیست؟

کره بدن نوعی کرم با بافت بسیار غلیظ می‌باشد که کمک به مرطوب نگه داشتن پوست در ساعات طولانی می‌کند. بر خلاف اسمی که دارد فاقد چربی آزار دهنده است و چربی آن جذب پوست شده و همین امر کمک به جوانسازی آن می‌کند. کره بدن نسبت به لوسیون بدن قوی تر بوده و زیبایی بیشتری برای پوست شما فراهم می‌کند. این محصول مناسب کسانی می‌باشد که دستان بسیار خشک و حساسی دارند و همیشه از این موضوع رنج می‌برند.

ترکیبات کره بدن

کره بدن دارای ترکیبات مفید می‌باشد و خواص آن برای انواع پوست بسیار مناسب است 

ترکیبات کره بدن شامل:

  • کره انبه
  • کره کاکائو
  • عصاره عسل
  • کره شی (شی باتر) 

ترکیبات ذکر شده در انواع کره‌های بدن وجود دارد اما ممکن است هر کدام از کره‌های بدن با برند‌های متفاوت ممکن دارای بادام، جوجوبا، آملا، هسته انگور و یا روغن نارگیل نیز باشد این روغن‌ها کمک به جلوگیری از پیری پوست بدنتان کرده و آن را همیشه مرطوب نگه می‌دارد. این ترکیبات خاصیت‌های متنوعی دارد اما همگی آنها کمک به آبرسانی قوی بدن می‌کند.

فواید کره بدن (بادی باتر) برای استفاده دست و بدن 

  • بهتر است بدانید کره بدن دارای ترکیبات طبیعی بوده و هیچ مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است

بادی باترها مناسب ماساژ، مراقبت از پوست و پاکسازی مناسب هستند البته فواید دیگری نیز دارند که مناسب دست و بدن می‌باشد:

 

 

مرطوب کننده قوی 

کره بدن را می‌توان به عنوان یک آبرسان برای تمام بدن استفاده می‌شود برای نتیجه بهتر می‌توانید آن را بعد از حمام استفاده کنید زیرا پوست بدن مرطوب بوده و با این کار کره بدن همانند یک محافظ پوست شما را تقویت می‌کند.

 

 

جلوگیری از خشکی و زبری پوست دست

اگر با موادی سر و کار دارید که باعث آسیب به دستان شما شده است و آنها را زبر و خشک کرده است اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا با استفاده کم از کره بدن می‌توانید دستتان را نرم و لطیف کنید بهتر است برای نتیجه بهتر دستان شما تمیز و دور از آلودگی باشد تا تاثیر آن را کاملا متوجه بشید.

ترمیم جای زخم 

یکی از فواید عجیب و باور نکردی کره بدن کمک به ترمیم جای زخم و اسکار شدن (مانند جای زخم، جوش روی بدن) پوست می‌کند. بادی باتر حاوی ویتامین‌های مغذی و اسید‌های چرب بوده که کمک به تغذیه و احیای پوست کرده و باعث ترمیم سریع پوست و جای اسکار می‌شود.

مناسب ترک‌های پا

اگر پاهایتان دارای ترک و خشکی می‌باشد بهتر است از بادی باتر هنگام شب قبل خواب استفاده کنید برای نتیجه بهتر می‌توانید جوراب نخی بپوشید و صبح روز بعد پاهای نرم و لطیف داشته باشید.

 

 

برطرف کننده سیاهی آرنج و زانو

استفاده روزانه از کره بدن کمک به کاهش تیرگی و لکه‌های بدن شده و بدن شما را زیباتر می‌کند.

مناسب پاک کردن آریش

کمی از این محصول را روی پد آرایشیتان بمالید و آرایش خود را به راحتی پاک کنید شما‌ می‌توانید کره بدن را برای پاک کردن خط چشم، ریمل‌های ضد آب، رژ لب‌های ماندگاری بالا استفاده کنید.

 

 

 ترمیم موهای سر

شاید برایتان تعجب آور باشد که کره بدن را آیا می‌توان برای موها استفاده کرد یا خیر؟ پاسخ ما به شما این است که اگر موهای خشک و زبر دارید که در اثر رنگ کردن مکرر آسیب دیده است می‌توانید  قبل از حمام مقدار کمی از کره بدن را روی دست خود مرطوب کرده و آن را روی موهایتان بمالید سپس با آب گرم بشویید. شما پس از استفاده می‌بینید که موهایتان چقدر نرم و حالت ابریشمی به خود گرفته است.

 

 

نحوه استفاده از کره بدن

شما می‌توانید بعد از حمام کردن و خشک کردن بدن خود از کره بدن استفاده و آن را بر روی پوست ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. مناطقی از بدن مانند آرنج، دست‌ها، کف پاها و زانو را که در طول روز بیشتر خشک می‌شوند را مرطوب تر از بقیه نگه دارید. علاوه بر آن شما می‌توانید برای درمان خشکی پوست دست‌ها و پاهایتان از شب‌ها از کره بدن استفاده کنید و صبح بعد با آب ولرم تمیز بشویید تا پوستتان صاف‌تر و نرم‌تر شود.

 

 

نکات مهم برای استفاده از کره بدن

بهتر است این محصول را بعد از هر بار استحمام استفاده کنید و روی پوست تمیز قرار دهید تا مانع از خشکی پوست بر اثر شسته شدن پوست با مواد‌های شوینده شود.

کره بدن فقط قابل استفاده برای بدن بوده و به هیچ‌وجه به عنوان مرطوب کننده صورت نباید مورد استفاده قرار بگیر.

کره بدن با توجه به مرطوب نگه داشتن پوست ظرف 24 نهایت 48 روی پوست باقی می‌ماند بنابراین نیازی به تجدید دوباره ندارد زیرا استفاده بیش از حد از کره بدن باعث چرب شدن می‌شود.

با توجه به ماندگاری بالا بادی باتر بهتر است از رایحه‌ای استفاده کنید که برایتان دل‌نشین است.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری