هدر تخفیف اول دکستاپ شهریور03 کپسول درمو بلا

تاثیر کپسول فست ران بر سلامت مفاصل

تاثیر کپسول فست ران بر سلامت مفاصل

تاثیر کپسول فست ران بر سلامت مفاصل

هر انسانی با گذر زمان و افزایش سن طبیعتا با مشکلات مفاصل و غضروف مواجه می‌شود. بهترین راه برای جلوگیری از بدن درد استفاده از داروهایی‌ست که دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی بوده و برای شما و بدنتان مفید باشد. استفاده از کپسول فست ران یکی از بهترین و اثر گذار‌ترین کپسول برای کاهش و درمان درد و التهاب شما می‌باشد. هدف از نوشتن این مقاله آشنایی شما با کپسول فست ران عوارض و فواید آن می‌باشد.

 

 

آنچه در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • کپسول فست ران چیست؟
  • ویژگی‌های کپسول فست ران
  • نحوه استفاده و بهترین زمان مصرف کپسول فست ران
  • ترکیبات کپسول فست ران
  • نکات استفاده از کپسول فست ران 

 


 

کپسول فست ران چیست؟

کپسول فست ران یک مکمل گیاهی به حساب می‌آید؛ ترکیبات این کپسول حاوی سویا و آووکادو بوده و به کنترل درد و التهابات ناشی از آرتروز کمک بسیار زیادی می‌کند. هدف این کپسول مهار بعضی مولکول‌ها و مسیرهای مرتبط با استئوارتریت، از تخریب غضروف‌ها جلوگیری کرده و از استخوان و مفاصل شما محافظت می‌کند.

استئوارتریت چیست؟

نوعی بیماری است که باعث درگیر شدن مفاصل بدن می‌شود. این بیماری باعث از بین بردن و تخریب مفاصل شده و درد و التهاب را افزایش می‌دهد. استئوارتریت با گذر زمان با تحرک برای هر فرد سخت‌تر و دردناک‌تر می‌شود.

 

 

ویژگی ‌های کپسول فست ران

  • تحریک سنتز گیلوکوزآمینوگلیکان (کمبود آنزیم در بدن را گیلوکوزآمینوگلیکان می‌نامند که بدن به عنوان ضربه ساز از آن استفاده می‌کند)
  • ترمیم کننده کلاژن
  • درمان التهابات بدن از جمله پاها
  • کاهش اختلالات لثه و بهبود آن
  • تقویت عملکرد بهتر مفاصل
  • تراکم استخوان بدن را بهبود می‌دهد

 

نحوه استفاده و بهترین زمان مصرف کپسول فست ران

در هر جعبه از فست ران 15 عدد کپسول وجود دارد. برای اینکه شما بهترین نتیجه را داشته باشید بهتر است این کپسول را تا 3 ماه استفاده و مصرف کنید.

نحوه استفاده این کپسول روزانه یک عدد بعد از وعده غذایی می‌باشد.

از مصرف این کپسول در طول شب دوری کنید زیرا نه تنها جذب بدن نمی‌شود بلکه جواب عکس نیز می‌گیرید.

 

 

ترکیبات کپسول فست ران

طبق تحقیقات انجام شده مصرف مکمل‌های پروتئین سویا به مدت 3 ماه به کاهش التهاب و تسکین درد کمک می‌کند. ترکیب آووکادو و سویا برای بیمارانی که به آرتروز دچارند موثر می‌باشد علاوه بر آن به زخم‌های پوستی کمک بسیار زیادی می‌کند.

آووکادو

برخلاف بسیاری از میوه‌ها که ویتامین E ندارند آووکادو دارای منبع بالا از ویتامین E می‌باشد. ویتامین E یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی برای بدن ما است. آووکادو همچنین می‌تواند به افزایش کلسترول خوب (HDL) کمک می‌کند.

سویا

سویا درد مفاصل بدن را کاهش می‌دهد. این ماده خوراکی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 بوده و التهاب بدن را کم می‌کند. افرادی که از بیماری آرتروز رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از سویا درد بدن خود را به طور شگفت انگیزی کم کنند.

 

 

عوارض مصرف کپسول فست ران 

کپسول فست ران کمترین عوارض جانبی برای بدن دارد زیرا دارای ترکیبات گیاهی می‌باشد. این کپسول در صورتی عوارض دارد که از مصرف طبیعی خود بیشتر شود.

احساس سوزش و درد در ناحیه معده

می‌توان گفت مشکلات گوارشی یکی از شایع ترین عوارضی‌ست که بر اثر مصرف بسیاری از داروها به وجود می‌آید. از آنجایی که ترکیبات این قرص گیاهی می‌باشد احتمال درد در ناحیه معده و سوزش بسیار کم می‌باشد.

حالت تهوع و استفراغ 

تهوع و استفراغ نیز یک مشکل گوارشی به حساب می‌آید. اگر شما بعد از مصرف این کپسول چنین احساسی دارید بهتر است هنگام غذا از کپسول فست ران استفاده کنید و احساس تهوع شما به شدت کاهش پیدا می‌کند.

 

 

نکات استفاده از کپسول فست ران 

بهتر است روزانه یک کپسول مصرف کنید و از استفاده بیش از حد و خودسرانه آن جلوگیری کنید در غیر این صورت دچار مسمومیت می‌شوید.

 

اگر علائمی مانند تورم زبان، سوزش و یا خارش پوست مشاهده کردید احتمال دارد نسبت به ترکیبات فست ران حساسیت داشته باشید. بهتر است مصرف دارو را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید.

اگر شما داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنید بهتر است هم زمان با کپسول فست ران استفاده نکنید زیرا با هم تداخل دارویی دارند.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری