خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

دستورالعمل های طبیعی سریع برای داشتن موهایی صاف

دستورالعمل های طبیعی سریع برای داشتن موهایی صاف

اگر به دنبال دستور العمل های طبیعی سریع هستید که به نرمی موها کمک کرده و باعث می شود تا بدون اتلاف وقت، تلاش و هزینه، موهای نرمی طبیعی داشته باشید، دستور العمل های این مقاله را امتحان کرده و یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است.

مخلوط روغن نارگیل و عسل:

روغن نارگیل به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب بالا، مرطوب، نرم و از شکستن آن جلوگیری می کند و بسیار عمیق تر از حالت دهنده های معمولی به مو نفوذ می کند و آن را نرم، ابریشمی و براق می کند. عسل یک نرم کننده طبیعی است که به شما موهای نرم تری می دهد و در عین حال پوست سرتان را آبرسانی می کند تا نرمی و درخشندگی آن را بازگرداند. هر دو ماده را به نسبت مساوی در یک کاسه مخلوط کنید، سپس آن را از ریشه تا انتها به موها بمالید، سپس با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید 20 دقیقه بماند و در آخر طبق معمول موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید.

ماسک سس مایونز، روغن زیتون و تخم مرغ:

این ترکیب قدرتمند برای مرطوب کردن موهای بسیار خشک به خوبی عمل می کند. مایونز موها را تغذیه می کند و به آنها درخشندگی می دهد. پروتئین بالای موجود در تخم مرغ موها را مرطوب می کند. روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب است که ساقه مو را می پوشاند تا لایه های آسیب دیده را ترمیم کند و از مو در برابر آسیب های بیشتر محافظت کند. به عوامل آب و هوایی یا مواد مورد استفاده در یک ظاهر طراحی شده یا حرارت بالا. یک فنجان سس مایونز را با نصف فنجان روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ مخلوط کنید، مخلوط را به موهای خود بمالید، با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید 20 دقیقه بماند، سپس با شامپو و نرم کننده بشویید.

ماسک موز، عسل و ماست:

موز سرشار از ویتامین ها، پتاسیم و کربوهیدرات ها است که با هم کار می کنند تا مو را مرطوب نگه دارند و موخوره را از بین ببرند. ماست حاوی سطوح بالایی از اسید لاکتیک است که برای ترمیم مو عالی است و عسل نیز به هیدراتاسیون بالا کمک می کند. یک موز رسیده را له کنید و دو قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید و خوب با هم مخلوط کنید و مخلوط را از ریشه تا انتها روی موهای مرطوب بمالید سپس با یک کلاه پلاستیکی به مدت 30 دقیقه بپوشانید و سپس طبق معمول با شامپو نرم کننده یا حالت دهنده بشویید.

مواد مغذی برای کمک به صاف کردن موها با نرم کننده اضافه شود

گاهی اوقات یک دختر یا خانم حتی 30 دقیقه برای استفاده از ماسک مو وقت ندارد، بنابراین توصیه می شود که مرطوب کننده ها را با نرم کننده مو استفاده کنند، اما این ماسک ها را از بین نمی برد، بلکه به جای استفاده از ماسک یک بار در هفته، می توانید آن را یک بار در ماه به شرطی که مرطوب کننده و روغن های مغذی به نرم کننده اضافه شود قرار دهید. روغن های سبک مانند روغن هسته انگور، روغن بادام شیرین، روغن ذرت، روغن کنجد و روغن جوجوبا باید با نرم کننده استفاده شود. شما می توانید این ترکیب را روی موهایتان قرار داده و در حالی که از قرار دادن آن روی پوست سر خودداری می کنید، آن را به مدت 3 دقیقه روی موها بگذارید و سپس طبق معمول با آب گرم و سپس سرد بشویید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری