کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

آیا وازلین باعث تقویت مژه و ابرو می شود؟

آیا وازلین باعث تقویت مژه و ابرو می شود؟

آیا وازلین باعث تقویت مژه و ابرو می شود؟

وازلین چیست؟

وازلین از بنزین سفید 100 درصد خالص ساخته شده است. این ماده از زمان کشف در سال 1859 در بسیاری از خانه های آمریکایی ماده اصلی محصولات پوست خشک بوده است.

هیچ فرآورده نفتی از جمله وازلین نمی تواند باعث رشد سریع و ضخیم شدن مژه ها و ابروها شود. اما خاصیت جذب رطوبت وازلین، مزایای ویژه ای را برای مژه ها و ابروها فراهم می کند که ممکن است باعث سالم و شاداب شدن آنها شود.

 

وازلین

 

وازلین خواص بسیاری برای مژه و ابرو دارد

ابرو و مژه یکی از ویژگی هایی است که از آنجا که چشم ها را قاب می کنند و جلوه ای جذاب به صورت می دهند اگر از آنها به خوبی مراقبت شود و از ضخامت و شکل مناسبی برخوردار باشند، بیشتر در زیبایی صورت تأثیر می گذارند. با این حال آنها همیشه به اندازه دلخواه ما پرپشت نیستند و ما برای ضخیم تر و پرپشت تر نشان دادن آن به آرایش متوسل می شویم.

باید بدانید که محصولات طبیعی نیز وجود دارد که آنها را آبرسانی کرده و رشد آنها را تحریک می کند، مانند وازلین.
آیا دوست دارید برخی از درمان های موثر وازلین را امتحان کنید؟

 

وازلین

 

وازلین برای بسیاری از خانمها به یک محصول آرایشی اساسی تبدیل شده است، و قدرت مرطوب کنندگی آن برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوست، مانند زمانی که از خشکی لب یا اگزما در هر قسمت از بدن رنج می برید، بسیار محبوب است. اما این فقط برای مراقبت از پوست مفید نیست، زیرا وازلین همچنین عامل مهمی برای رشد، آبرسانی و حالت دادن به موهای ابرو و مژه است و به آنها کمک می کند تا صاف و استوارتر بمانند. به همین ترتیب، می توانید از وازلین برای تقویت مژه و ابرو و بلند شدن و ضخیم شدن طبیعی آنها استفاده کنید.

برای رشد ابرو با وازلین، اولین کاری که باید انجام دهید خرید این محصول در یک سوپرمارکت بزرگ، در عطاری ها یا در داروخانه است.

اگر قصد دارید از وازلین برای مراقبت از مژه و ابروهایتان استفاده کنید، پس از پاک کردن آرایش در شب یا قبل از خواب استفاده از آن را در نظر بگیرید.
این امر علاوه بر تقویت رشد مو، به تقویت مو و جلوگیری از شکستن آن نیز کمک می کند.

 

وازلین

 

روش استفاده از وازلین برای رشد مژه و ابرو

1. هنگامی که صورت تمیزی داشتید، می توانید وازلین را برای ابرو و مژهایتان به دو روش مختلف استفاده کنید. اولین مورد این است که به پنبه یا برس کاملاً تمیز ریمل مژه و ابرو کمی وازلین زده و از داخل به بیرون به ابروها و مژهایتان بمالید و حرکات رو به بالا را انجام دهید. باید اجازه دهید وازلین به تنهایی در موهای ابرو خیس بخورد و آن را به خوبی آبرسانی کند.

در بهترین حالت، این کار را دقیقاً قبل از خواب انجام دهید تا در کل شب اثر بگذارد و صبح روز بعد صورت خود را با آب سرد یا گرم بشویید. اگر این روش را هر روز تکرار کنید، کم کم می توانید تغییرات باورنکردنی را مشاهده کنید.

2. علاوه بر درمان قبلی، که ساده ترین راه است، می توانید ماسکی با وازلین و روغن زیتون تهیه کنید تا رشد ابروها را تحریک کرده و ضخیم تر شود. برای انجام این کار، فقط باید نیمی از یک قاشق کوچک وازلین را با چند قطره روغن زیتون در یک ظرف مخلوط کنید و مخلوط را روی ابروها و مژه ها بمالید.

روغن زیتون همچنین یک مرطوب کننده طبیعی عالی است که به تقویت مو نیز کمک می کند.شما می توانید از سایر محصولات طبیعی که به همان اندازه موثر هستند مانند روغن کرچک، روغن رزماری، روغن نارگیل، آلوئه ورا یا شیر نیز استفاده کنید.

 

وازلین

 

آیا وازلین باعث حساسیت می شود؟

  • اگر پوست حساسی دارید، یا شرایطی مانند درماتیت پلک یا بلفاریت دارید، استفاده از وازلین می تواند راهی مطمئن برای مرطوب سازی مژه ها و ابروهایتان باشد.
  • اگر شما مستعد عفونت چشم هستید، قبل از استفاده از وازلین با چشم پزشکتان مشورت کنید، زیرا این محصول استریل نیست.
  • برای استفاده از محصول از انگشتانتان استفاده نکنید.
  • وازلین از آنجا که فاقد ناخالصی است، بسیار لطیف است. این گزینه برای افرادی با پوست حساس، دارای اگزما، یا شرایطی مانند درماتیت پلک یا بلفاریت، یک گزینه مرطوب کننده و عالی است.
  • آکادمی پوست آمریکا وازلین را برای افرادی که مستعد جوش هستند توصیه نمی کند.
  • اگر پوستی چرب یا مستعد آکنه دارید، هنوز هم می توانید از وازلین در اطراف چشم و مژه های خود استفاده کنید، اما از استفاده آن روی صورت خودداری کنید.

 

وازلین

 

برند های وازلین موجود در سایت دکتر لوکس

کامان

یونی لد

آردن

وی کر

ثمین

فیروز

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری