کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

بوکال فت رازی برای زیبایی صورت که باید بدانید

بوکال فت رازی برای زیبایی صورت که باید بدانید

بوکال فت Buccal fat extraction رازی برای زیبایی صورت که باید بدانید؛

آیا دوست دارید صورتتان را با یک عمل جراحی ساده زاویه دارتر و لاغرتر مشاهده نمایید؟ جراحی بوکال فت را فراموش نکنید. این روش موثر برای افرادی مناسب است که صورت گرد یا پرحجم دارند و می‌خواهند ظاهری تازه و جذابتر داشته باشند. با مشورت از یک جراح پلاستیک صورت، جویا شوید که آیا بوکال فت برای شما مناسب است یا خیر.


منظور از بوکال فت چیست؟

آیا به دنبال راهی برای بهبود ظاهر و جوان‌تر کردن صورت خود هستید؟ جراحی بوکال فت یک راه حل مطمئن است. این جراحی زیبایی، با حذف بخشی از چربی در گونه‌ها، ظاهر لاغرتر و زیباتری را به صورت می‌بخشد، به‌طوری‌که نتیجه نهایی بسیار طبیعی و جوان‌تر به نظر می‌رسد. می‌توانید این جراحی را به تنهایی یا در ترکیب با عمل‌های دیگر زیبایی مانند جراحی بینی، لیفت گونه یا کاشت چانه انجام دهید.

با این حال، برای افرادی که صورت‌های لاغرتری دارند، جراحی بوکال فت مناسب نیست؛ چرا که با حذف چربی موجود در صورت، ممکن است ظاهری لاغرتر و پیرتری در چهره آن‌ها شکل گیرد. در این جراحی، پد بوکال فت که یک توده چربی در گونه‌ها است، برداشته می‌شود تا صورت را به شکلی مناسب‌تر و زیباتر تراشیده و بهتر دیده شود. این عمل می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و ظاهری جذاب‌تر به شما بخشد.

منظور از بوکال فت چیست؟

مراحل انجام بوکال فت به چه صورت است؟

جراحی بوکال فت به طور معمول به صورت سرپایی انجام می‌شود، به این معنی که شما نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارید.به طور معمول این جراحی کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و شامل مراحل زیر است:

  1. بیهوشی: جراح ممکن است از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی برای بی حس کردن ناحیه جراحی استفاده کند.
  2. ایجاد برش: جراح یک برش کوچک داخل دهان، در ناحیه گونه ایجاد می‌کند.
  3. برداشتن چربی: بخشی از چربی بوکال با دقت جدا شده و خارج می‌شود.
  4. بستن برش: برش با بخیه‌های قابل جذب بسته می‌شود.

پس از جراحی، به اتاق ریکاوری منتقل می‌شوید تا تحت نظر قرار بگیرید. وقتی که به اندازه کافی هوشیار شدید، می‌توانید به خانه بروید.

چه افرادی می‌توانند از جراحی بوکال فت استفاده نمایند؟

بسیاری از افراد ممکن است احساس کنند گردی گونه‌هایشان باعث ایجاد پری در صورت می‌شود که نمی‌پسندند. کوچک‌تر شدن گونه‌ها می‌تواند احساس پری یا "چربی" در آن‌ها را کاهش دهد. اگر:

  1. وزنتان ثابت است و احساس سلامتی می‌کنید.
  2. دوست ندارید که گونه‌هایتان پری به نظر بیایند.
  3. صورتتان باریک است یا اگر سن کمی دارید، ممکن است برای جراحی برداشتن چربی باکال مناسب نباشید؛ چرا که چربی باکال با افزایش سن به طور طبیعی کاهش می‌یابد.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله استپ وزنی چیست ؟ و مهم‌ترین نکات آن را نیز مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که جراحی برداشتن چربی باکال معمولاً توسط یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی با آموزش‌های ویژه در زمینه‌ی جراحی‌های پلاستیک انجام می‌شود، مثل جراحان پلاستیک دارای مجوز.

میزان ماندگاری بوکال فت

در صورتی که برای انجام جراحی بوکال فت به یک جراح و پزشک ماهر و حرفه‌ای مراجعه کنید، می‌توانید از دوام نتایج این جراحی اطمینان حاصل کنید. با این حال، برای حفظ نتایج جراحی برای مدت طولانی، لازم است که از مراقبت‌هایی که پزشک متخصص برایتان مشخص می‌کند پیروی کنید. به عنوان مثال، حفظ وزن سالم و مناسب بسیار مهم است؛ چرا که افزایش وزن می‌تواند منجر به تجمع چربی در صورت شما شود و در نتیجه، نتایج جراحی را به خطر بیاندازد.

میزان ماندگاری بوکال فت

بررسی عوارض جانبی جراحی بوکال فت

مانند هر جراحی دیگری، جراحی بوکال فت نیز خطرات و عوارض جانبی بالقوه‌ای دارد. عوارض جانبی احتمالی شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. عفونت
  2. خونریزی
  3. تورم و کبودی
  4. بی‌حسی موقت
  5. آسیب به اعصاب
  6. عدم تقارن در صورت
  7. واکنش آلرژیک به بیهوشی

نتایج نامطلوب ممکن است نیاز به جراحی ترمیمی داشته باشد؛ بنابراین مهم است که این خطرات و عوارض جانبی را با جراح خود مطرح کنید تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای در مورد انجام این جراحی بگیرید.

سخن پایانی

در دنیای امروزی زیبایی صورت یکی از مسائل مهم نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز بشمار می‌رود. چاقی بیش از از حد صورت تاثیر بلعکسی بر زیبایی فرد داشته و فرد در پی‌ لاغری آن ‌خواهد بود.همانطور که دل این مقاله بدان اشاره نمودیم، بوکال فت یکی‌ از راهکارهای مدرن برای لاغری صورت است. هدف اصلی از برداشتن چربی باکال، کاهش حجم گونه‌ها، به ویژه در ناحیه گودی گونه است. اگرچه صورتی که نرم و پر شده است، به عنوان جوان‌تر تلقی می‌شود، اما برخی افراد متوجه می‌شوند که صورت آن‌ها بیش از حد پر، حتی چاق به نظر می‌رسد.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری