کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چه زمانی بکارگیری روش های ضد پیری و مراقبت از پوست صورت فرا می رسد؟

چه زمانی بکارگیری روش های ضد پیری و مراقبت از پوست صورت فرا می رسد؟

چه زمانی مراقبت از پوست و بکارگیری روش های ضد پیری صورت فرا می رسد؟ این سوال، پرسش بسیاری از زنان و دختران بوده و آن ها را نگران می کند. با این حال، تصمیم گیری در مورد این موضوع گاهی اوقات چندان آسان نیست، بنابراین نظرات متخصصان زیبایی در این زمینه متفاوت است. برخی از متخصصان توصیه می کنند که مراقبت های ضد پیری را زودتر از 30 سالگی شروع نکنید. برخی دیگر توصیه می کنند برای جلوگیری از چین و چروک، از محصولات ضد پیری در سنین پایین تر استفاده کنید. برخی معتقدند که نباید به سن، بلکه باید به وضعیت پوست توجه کرد. حقیقت کدام است؟ بیایید با هم بفهمیم.

زمانی که روند پیری شروع می شود

نمی توان شرایط دقیق پیری طبیعی را نام برد. پیری یک فرآیند فردی است و اطلاعات عمومی در اینجا کاملاً بی فایده است. روند پیری بستگی به چند عامل دارد:

  • سبک زندگی و تغذیه
  • ویژگی های بدن
  • ژنتیک و عوامل دیگر

اولین "زنگ" که هشدار می دهد زمان آن رسیده است که به ابزارهایی برای به تاخیر انداختن پیری پوست فکر کنید، واکنش پوست به موارد اصلاح کننده است. این امر در این واقعیت به این شکل نمایان می شود که شستشو با آب سرد و یک فنجان قهوه غلیظ دیگر قادر به از بین بردن اثرات یک حمله عصبی یا یک شب بی خوابی نیست. حتی بارزتر از نشانه های پیری، ظاهر شدن چین و چروک های کوچک است. اگر مراقبت لازم را انجام ندهید، این چین و چروک ها عمیق تر می شوند.سوال دیگری که برای افراد وجود دارد این است که آیا با شروع زودهنگام استفاده از لوازم آرایشی ضد پیری می توان پیری را به تاخیر انداخت ؟ در جواب می توان گفت خیر. به عبارت ساده تر، ترکیبات کرم ضد پیری در جایی نتیجه می دهند که برای آنها کاربرد وجود داشته باشد. این یعنی اگر پوست جوان باشد، کرم نتیجه ای نخواهد داشت (البته پوست را تغذیه و مرطوب می کند). عوامل زیادی برای پیری زودرس پوست وجود دارد. مثلاً سیگار کشیدن، شب بیداری، مصرف الکل، سبک زندگی بی تحرک و ... . اما به طور کلی کرم ها به ظاهر شما آسیبی نمی رساند.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری