خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

13 مزیت باور نکردنی استفاده از ادکلن

13 مزیت باور نکردنی استفاده از ادکلن

13 مزیت باور نکردنی استفاده از ادکلن

امروزه عطرها و دئودورانت ها و ادکلن ها محبوب هستند زیرا نه تنها به شما در مبارزه با بوی بدن کمک میکنند بلکه باعث تقویت روحیه شما میشوند. اما آیا میدانید یک ادکلن چندین مزیت دیگر نیز دارد؟ آنها میتوانند به شما کمک کنند تا استرس را از بین ببرید و بی خوابی را نیز درمان کنید! دوست دارید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا 13مزیت برتر ادکلن ها را بیابید.

 

1. همیشه بوی خوش بدهید

این کاملاً واضح است که ادکلن ها در طول تاریخ عمدتا برای بوی خوش استفاده میشده است. ادکلن به شما کمک میکند تا بوی نامطبوع بدن را از بین ببرید و اطمینان حاصل کنید که بوی خوبی در طول روز میدهید.

 

ادکلن

 

2. روحیه خود را افزایش دهید

یکی از مزایای اصلی استفاده از ادکلن، تقویت روحیه است. عطر به بالا بردن روحیه شما کمک میکند. همچنین میتوانید از عطری استفاده کنید که نشان دهنده خلق و خوی شما باشد، تا آن را بهتر جلوه دهید. عطرها به وسیله ی انواع مختلف بو، حالات مختلف به شما میدهند. برای هر مناسبت ادکلنی انتخاب کنید تا بتوانید برای آن مناسبت روحیه مناسب داشته باشید.

 

3. اعتماد به نفستان را بالا ببرید

درست مانند یک لباس زیبا، یک ادکلن خوب میتواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و اطمینان حاصل کنید که روز را بدون احساس آگاهی از بوی بدن خود پشت سر میگذارید. یک رایحه ی خوشبو میتواند شخصیت شما را شگفت زده کند. رایحه ای متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید که بتواند روحیه شما را تقویت کند.

 

4. همیشه جذاب باشید

حس بویایی یکی از مهمترین حواس پنجگانه است. بعضی اوقات، به راحتی میتوانید از طریق بویایی اطرافیان را جذب خود کنید. ادکلن ها سرشار از فرمول هستند و باعث جذابیت شما میشوند.

 

ادکلن

 


5. سلامتتان را تقویت کنید

هیچ مدرک علمی برای اثبات اثرات تقویت کننده سلامت ادکلن و عطر وجود ندارد. با این حال، عطر به تقویت روحیه کمک می کند، که میتواند استرس و سایر مسائل مربوط به اضطراب را از بین ببرد. میتوانید از رایحه مورد علاقه خود برای غلبه بر اضطراب و بالا بردن روحیه خود استفاده کنید.

 

6. خاطراتتان را زنده کنید

عطر همچنین میتواند محرک مهم یک خاطره شاد باشد. بسیاری از زنانی که عطر و بوی مادرشان را میزنند این کار را برای زنده کردن خاطرات انجام میدهند.

هر وقت مسافرت رفتید، عطرهای جدید بزنید. عطرهای مختلف هر تعطیلات را به شما یادآوری میکنند و به شما کمک میکنند آن لحظات را دوباره زنده کنید.

 

7. آرامش خود را با زدن ادکلن همیشگی کنید

ادکن فواید آرامش بخشی و درمانی زیادی دارد. عطر و ادکلن مرکبات، ادویه ها و عصاره های گل و زمستان به آرامش ذهن و آرامش بدن کمک میکند. این رایحه ها از کنترل سطح استرس شما اطمینان دارند.

 

ادکلن

 

8. خوابی آرام و راحت داشته باشید

یکی دیگر از اثرات درمانی ادکلن ها این است که به شما کمک میکند شب بهتر بخوابید. آنهابه دلیل اینکه حاوی روغنهای اساسی هستند، میتوانند به شما کمک کنند تا آرام باشید و از خوابتان لذت ببرید.

 

9. سردردتان را درمان کنید

این یکی تعجب آور است! این یکی دیگر از اثرات درمانی ادکلن است. استفاده از عطر و ادکلن میتواند به شما کمک کند تا آن سردرد خسته کننده را درمان کنید. با این حال، این برای عطرهایی که حاوی روغنهای اساسی هستند و باعث سردرد میشوند درست نیست.

بنابراین، دفعه دیگر که ادکلن میزنید، به یاد داشته باشید که ادکلن ها فقط باعث ایجاد بوی خوب نمیشوند بلکه احساس بهتری نیز میدهند.

10. رابطه اجتماعیتان را افزایش دهید

اگرچه ممکن است ادکلن را عمدتا برای خودتان بزنید زیرا احساس خاصی به شما میدهد اما بوی خوب دادن برای اطرافیان شما هیچ مشکلی ندارد. در واقع این وظیفه عمومی شماست!

ادکلن ها میتوانند یک گفتگوی عالی یخ شکن باشند. اگر کسی در مورد عطر شما سوال کرد میتوانید در مورد آن صحبت کنید، از کجا آن را خریده اید و از آن شخص در مورد عطرهایی که دوست دارد بپرسید.

این یک روش ساده برای شروع مکالمه و همچنین استفاده از برخی نکات جدید در مورد عطر است.

رایحه شما همچنین میتواند روحیه اطرافیان را به طرز مطلوبی تغییر دهد. اگر از عطر خاصی استفاده کرده اید که به شما احساس و عملکرد خاصی میدهد، به دلیل زبان بدن متوجه تغییر ناخودآگاه مثبت در اطرافیان میشوید.

 

ادکلن

 

11. مثبت بودن خود را شارژ کنید

من هر وقت برای دویدن میروم، ورزش میکنم یا کارهای سختی برایم پیش می آید، عطر خاصی میزنم. اکنون هر زمان که آن عطر خاص را بزنم آماده میشوم و احساس مثبت فوق العاده ای میکنم.

این را خودتان امتحان کنید. هر زمان که ورزش میکنید یا وظیفه ای دشوار برای رسیدن به آن دارید، ادکلنی انتخاب کنید و بزنید. پس از چند بار متوجه خواهید شد که حتی فقط زدن ادکلن انگیزه شما را برمی انگیزد.

ما میدانیم که این کار را با موسیقی احساس میکنیم، آهنگ های خاصی میتوانند ما را بسیار مثبت و آماده برای عمل کنند. با افزودن عطر به مخلوط، حس بویایی فوق العاده قدرتمند ما نیز به این معادله اضافه میشود.

12. از جمعیت متمایز شوید

بوی خارق العاده به معنای این است که ممکن است احساس کنید همه چشم ها (و بینی) به سمت شماست. اگر میخواهید کمی متمایز از جمعیت باشید، رایحه ای را استفاده کنید که در محافل اجتماعی شما استفاده نمیشود. شاید کمی گرانتر از ادکلن هایی باشد که اطرافیان شما میزنند.

به چند دلیل بعضی از ادکلن ها گران قیمت هستند. در مرحله اول تولید آنها البته به دلیل ترکیبات کیفی، طراحی و بسته بندی هزینه بیشتری دارد. ثانیاً مانند بسیاری از وسایل لوکس، منحصر به فرد نگه داشتن آنها به طور عمدی است بنابراین همه آنرا نمیزنند.

 

ادکلن

 

13. محبوبیت خود را افزایش دهید

احساس میکنم افرادی که ادکلن را بخشی مهم از ارزشهای اصلی خود میدانند، ناآگاهانه محبوبیت آنها افزایش پیدا میکند.

همانطور که قبلاً میدانیم، استفاده از عطر میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس، مثبت بودن و خلق و خوی کلی شود. اینها همه ویژگی های بسیار جذابی است که باید داشته باشید.

اگرچه زندگی نباید یک مسابقه محبوبیت کم عمق به سبک افراد مشهور باشد، اما تلاش برای برقراری ارتباط با افراد بیشتر مشکلی ندارد. ادکلن درها و فرصت های بیشتری را در زندگی باز میکند.

 

ادکلن های موجود در بازار

  1. Raphael
  2. Diamond
  3. Moon Light
  4. Transit
  5. Fitness Lalique
  6. CONTADOR
  7. Lexus
  8. Telegram Yellow
  9. Victoria
  10. Style Man
  11. Salvador
  12. Petalo
  13. Gold Iris
  14. Pink Code
  15. Telegram Blue
  16. Fitness
  17. Violet
  18. INVECTUS
  19. Liana
  20. Cavana Gray
  21. Scarlett
  22. Telegram Dark Blue
  23. Trussardi Donna
  24. Pegasus
  25. Fahrenheit
  26. Miss Dior
  27. Puppet
  28. SEY 212
  29. Godolphin
  30. Amouage Interlude
  31. Ricci Ricci
  32. LACOSTE
  33. HUGO BOSS
  34. Burberry London
  35. WOOD
  36. HALLOWEEN
  37. Jasmin Noir
  38. CH MEN
  39. Aqva Bvlgari
  40. SAUVAGE
  41. Trussardi Uomo
  42. Aventus
دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری