کاهش پف دور چشم با ماسک قهوه و تخم مرغ

کاهش پف دور چشم با ماسک قهوه و تخم مرغ

کاهش پف دور چشم با ماسک قهوه و تخم مرغ

هر چند دوست دارید یک فنجان قهوه بنوشید تا سرحال شوید، اما استفاده موضعی از آن هم با سیاهی زیر چشم و خطوط و چروک های ریز و سطحی مقابله می‌کند. برای استفاده از این ماسک آماده شوید چون قهوه برای شاداب کردن پوست فوق العاده است. کافئین مانند یک عامل دیورتیک عمل می‌کند و تورم و پف کردگی را کاهش می‌دهد و آنتی اکسیدان های قهوه هم با رادیکال های آزاد که باعث پیری پوست می‌شوند مبارزه می‌کند. قهوه را با ویتامین‌ها و پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ که پوست را سفت و جمع می‌کند.

مواد لازم

  • 1 عدد سفیده تخم مرغ
  • 2 قاشق چایخوری پودر قهوه

طرز تهیه ماسک قهوه و تخم مرغ

سفیده تخم مرغ و قهوه را در کاسه ای کوچک مخلوط کنید. آن ها را حدود 1 دقیقه با چنگال هم بزنید تا کف کند. ماسک را با دستان تمیز یا قلم مو، دور و زیر چشم ها بزنید. اما آن را روی پلک نزنید چون ممکن است ماسک داخل چشم تان برود. اگر بخواهید، می‌توانید ماسک را به صورتتان هم بزنید.

10 دقیقه صبر کنید تا ماسک خشک شود. در این مدت، جمع شدن و کشیدگی ماسک را روی صورت احساس می‌کنید. اگر قبل از 10 دقیقه احساس می‌کنید ماسک پوست تان را اذیت می‌کند، پوست را بشویید. ماسک را با یک حوله نرم و خیس به آرامی از روی پوست پاک کنید. وقتی صورت کاملا تمیز شد، از مرطوب کننده استفاده کنید. این طور چشم هایتان سرحال می‌شوند و از درون هم احساس شادابی می‌کنید چون کافئین از طریق پوست جذب می‌شود. 

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری