کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

کرم ضد آفتاب و اطلاعات درباره ان

کرم ضد آفتاب و اطلاعات درباره ان

کرم ضد آفتاب و اطلاعات درباره ان

کرم ضد آفتاب و اطلاعات درباره ان : اگرچه بعضی از لوازم آرایشی می‌توانند حاوی SPF برای جلوگیری از سوختگی باشند، اما ممکن است که از پوست در مقابل اشعه‌های UVA محافظت نکنند.

 آیا می‌دانید که....

یک کرم ضدآفتاب شیمیایی که از طریق جذب اشعه‌های خورشید به خودش، از پوست محافظت می‌کند، حداقل به ۳۰ دقیقه زمان برای شروع عملکردش نیاز دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید که سریعا کرم ضدآفتاب را استفاده کنید و از خانه خارج شوید، کرم‌های ضدآفتاب مبتنی بر املاح را انتخاب کنید. این کرم‌ها حاوی ترکیبات مهمی مانند اکسید روی هستند که سریعا عملکردشان شروع می‌شود.

 فقط یک بار ابتلا به آفتاب‌سوختگی همراه با تاول قبل از ۲۰ سالگی، شانس ابتلا به سرطان ملانوما را در ادامه زندگی ۲ برابر افزایش می‌دهد.

  • استفاده از کرم ضدآفتاب فقط یکی از جنبه‌های محافظت در مقابل نور خورشید برای نوجوانان و کودکان است. لباس‌های محافظت‌کننده، کلاه‌ها و عینک‌های آفتابی هم واقعا ضروری هستند.
  •  اگرچه بعضی از لوازم آرایشی می‌توانند حاوی SPF برای جلوگیری از سوختگی باشند، اما ممکن است که از پوست در مقابل اشعه‌های UVA محافظت نکنند. همین اشعه‌ها هستند که باعث ابتلا به پیری زودرس می‌شوند. بنابراین، حتما اطلاعات لوازم آرایشی مورد نظرتان را با دقت بررسی کنید.
  • هیچ کدام از کرم‌های ضدآفتاب نمی‌توانند ۱۰۰ درصد از پوست در مقابل سوختگی محافظت کنند. انواع دارای SPF ۱۵ فقط ۹۳ درصد اشعه‌های UVB را فیلتر می‌کنند، انواع SPF ۳۰ هم ۹۷ درصد و انواع SPF ۵۰ نیز ۹۸ درصد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان

مجله خبری دکتر لوکس

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری