کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

امکان ورود به سامانه تی تک" بدون معرفی مسئول فنی، وجود ندارد

امکان ورود به سامانه  تی تک" بدون معرفی مسئول فنی، وجود ندارد

امکان ورود به سامانه  تی تک" بدون معرفی مسئول فنی، وجود ندارد


مهندس نسترن محمدی، رئیس اداره غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو "ایفدونا" گفت:

با توجه به راه اندازی سامانه سازمان غذا و دارو (AC (TT و اینکه تمامی واردکنندگان مواد اولیه و فرآیند شده صرفا پس از معرفی مسئول فنی قادر به ورود در سامانه خواهند بود؛ در ماه‌های گذشته حدود 250 پروانه مسئول فنی واجد شرایط صادر شده است.

 

وی افزود:

از آنجا که شرکت‌های غذایی و آشامیدنی ملزم به بکارگیری مسئول فنی در واحدهای خود می‌باشند باید شرایطی را فراهم کنند که آنها زیر نظر سازمان غذا و دارو دوره‌های مربوطه را گذرانده باشند و گواهی فعالیت خود را دریافت نمایند.

 

مهندس محمدی اظهار داشت:

مسئولین فنی شرکت‌ها باید تاییدیه کمیته‌های فنی سازمان غذا و دارو را نیز داشته باشند تا بتوانند فعالیت داشته باشند.

 

رئیس اداره غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو در ادامه گفت:

یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در این اداره پیگیری می‌شود حمایت از شرکت‌های تولید داخل در راستای اقتصاد مقاومتی بوده که عزم و جزم ما نیز بر این می‌باشد که ضمن حمایت از بتوانیم تولیدات داخلی کشورمان را به سوی ارتقاء محصولات با کیفیت سوق دهیم در اینصورت با صادرات تولیدات خود بر افتخارات کشورمان در دنیا می‌افزائیم.

 

مهندس محمدی در پایان گفت:

تعداد کارخانه‌های مواد غذایی فعال و غیر فعال تولید داخل بر اساس آمار حدود 12 هزار 951 است که با مسئولیت فنی بیش از 8 هزار در این کارخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری