کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

راز سفیدی پوست با مصرف قرص پیگمنتا

راز سفیدی پوست با مصرف قرص پیگمنتا

راز سفیدی پوست با مصرف قرص پیگمنتا؛

پیگمنتا یک محصول پوستی است که به روشن شدن پوست Skin whitening و همچنین سلامت آن کمک  چشمگیری می‌کند و از پوست در برابر فرآیند پیری محافظت می‌کند. این محصول قادر است لکه‌ها و تیرگی‌های پوست را کمرنگ کند و یا به عبارت دیگر کاهش دهد. با استفاده از مکانیسم‌های مختلف، پیگمنتا موجب کاهش تولید ملانین می‌شود و بهبود سلامت و ظاهر پوست را فراهم می‌سازد. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، عدم استفاده از ترکیبات حساسیت زا در تولید آن است.


معرفی قرص پیگمنتا 

پوست به عنوان بزرگترین ارگان بدن، نقش اساسی در دفاع از بدن در برابر عوامل بیگانه و آسیب‌های رادیکال‌های آزاد و استرس اکسیداتیو دارد. کپسول پیگمنتا یک مکمل تغذیه‌ای است که با فرمولاسیون پیشرفته‌ای طراحی شده است تا به جوان‌سازی پوست کمک نموده و در نهایت پوستی روشن و از عاری از هرگونه لک و چین چروک‌ برای شما به ارمغان بیاورد. این مکمل به صورت کپسول در بازار دارویی ایران موجود است، اما بسیاری از مردم به آن به عنوان "قرص پیگمنتا" اشاره می‌کنند.‌ 

معرفی قرص پیگمنتا 

موارد مصرف قرص پیگمنتا چیست؟ 

قرص پیگمنتا از فواید و کاربردهای متعددی برای پوست برخوردار است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش افتادگی پوست
  2. رفع جوش و جای جوش
  3. رفع لک‌های تیره پوست
  4. کمک به روشن کردن پوست
  5. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  6. جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک
  7.  محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی

ویژگی اصلی قرص پیگمنتا که آن را متمایز می‌کند، خاصیت روشن‌کنندگی است. این محصول نه تنها به کاهش چین و چروک و رفع لک‌های تیره کمک می‌کند بلکه افتادگی پوست نیز را کاهش می‌دهد.

موارد مصرف قرص پیگمنتا چیست؟ 

چه زمانی قرص پیگمنتا را مصرف کنیم؟

برای اطلاعات دقیق درباره نحوه و زمان مصرف قرص پیگمنتا، بهتر است به دستورات و نسخه تجویزی پزشک خود عمل کنید. اما اگر دستور خاصی داده نشده باشد، به طور معمول توصیه می‌شود روزانه 2 عدد کپسول را همراه با غذا و یک لیوان آب میل کنید. با این حال، حتماً بدون مشورت با پزشک، قرص پیگمنتا را بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید. پزشکان پینشهاد می‌کنند که دوره مصرف این قرص را به مدت 3 ماه ادامه دهید. پس از گذشت این مدت، به مدت 2 تا 4 هفته مصرف را متوقف کرده و سپس در صورت نیاز یا بر اساس توصیه پزشک،  مصرف پیگمنتا را ادامه دهید.

اما حتما قبل از استفاده، بهتر است هشدارها و موارد منع مصرف مرتبط با قرص پیگمنتا را مطالعه کرده و رعایت کنید.

آیا مصرف قرص پیگمنتا عوارضی به همراه دارد؟

اگرچه درباره عوارض جانبی قرص پیگمنتا گزارش‌های قابل توجهی وجود ندارد، اما در صورتی که پس از مصرف این محصول واکنش‌های آلرژیکی مانند خارش پوستی، کهیر و یا قرمزی پوست مشاهده می‌کنید، بایستی مصرف آن را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله معرفی 6 کرم روشن کننده عالی مناسب پوست تیره را نیز مطالعه نمایید.

قرص پیگمنتا بدون استفاده از هیچ نوع گلوتن، نگهدارنده، گندم، شیرین‌کننده، تخم مرغ، سویا یا شیر تولید شده است. به همین دلیل، برای اکثر افراد، بدون  ایجاد هیچ گونه مشکل و عوارض جانبی خاصی مناسب است.

آیا مصرف قرص پیگمنتا عوارضی به همراه دارد؟

هرچند که مصرف این محصول ممکن است در برخی افراد عوارضی مانند واکنش‌های آلرژیکی پوستی (مانند پوسته‌پوسته شدن، کهیر، خارش)، عوارض گوارشی (مانند زخم گوارشی، اسهال، کرامپ شکمی، تهوع، نفخ)، افزایش خطر خونریزی در مصرف‌کنندگان داروهای رقیق‌کننده خون یا افزایش احتمال تشکیل سنگ کلیه، به ویژه در افراد مستعد، داشته باشد.

قرص پیگمنتا از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

قرص پیگمنتا با ترکیبات عالی و مغذی و کنترل کیفی بالا تهیه شده است. ترکیبات این کپسول موجب بهبود لکه‌های پوستی، جلوگیری از پیری زودرس پوست و رنگدانه‌ها و افزایش درخشندگی و شادابی پوست می‌شود. ترکیبات موجود در این محصول عبارتند 

  1. ویتامین سی (Vitamin C) به مقدار 50 میلی‌گرم
  2. ویتامین ای (Vitamin E) به مقدار 50 واحد بین‌المللی
  3. ال گلوتاتیون (L-Glutathione) به مقدار 250 میلی‌گرم
  4. آلفا لیپوئیک اسید (Alpha-lipoic Acid) به مقدار 50 میلی‌گرم
  5. عصاره دانه انگور (Grape Seed Extract) به مقدار 25 میلی‌گرم

آشنایی با موارد منع مصرف کپسول پیگمنتا 

موارد منع مصرف قرص پیگمنتا عبارتند از:

  • کودکان مجاز به مصرف این قرص نیستند.
  • در دوران بارداری و شیردهی، تنها با مشورت پزشک می‌توانید از این مکمل استفاده کنید.
  • حساسیت یا آلرژی به ترکیبات موجود در این قرص، در این صورت نباید  به مصرف این قرص ادامه داد.
  • افرادی که قرار است عمل جراحی داشته باشند، باید دو هفته قبل از عمل، مصرف قرص پیگمنتا را متوقف کنند.
  • بیماری‌های خونی، کبد و کلیه، دیابت، فشار خون بالا و افرادی که در حال شیمی‌درمانی برای سرطان هستند این افراد با نظارت پزشک قادر به مصرف این محصول هستند.
آشنایی با موارد منع مصرف کپسول پیگمنتا 

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، مکمل Pigmenta در جهت جوان‌سازی پوست بسیار موثر است؛ چرا که تمام ترکیبات آن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی هستند. به‌طور خاص، برخی از این ترکیبات مانند ویتامین C به افزایش سنتز کلاژن کمک می‌کنند که در نهایت افزایش سطح کلاژن در پوست، از افتادگی پوست جلوگیری می‌شود و در نتیجه، پوست جوان‌تر و چهره شاداب‌تری خواهید داشت.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری