بنر سال نو 1403 - دسکتاپ بنر سال نو 1403 - موبایل

ژل مو چیست: انواع آن و نحوه استفاده از آن

ژل مو چیست: انواع آن و نحوه استفاده از آن

ژل مو چیست: انواع آن و نحوه استفاده از آن

بایدها و نبایدهای استفاده از ژل حالت دهنده موی سر

 

ژل موی سر از محصولات آرایشی بهداشتی معروف مورد استفاده آقایان و خانم هاست. پیش از تولید این محصول برای حالت دادن موها از پارافین و فراورده های طبیعی مانند کتیرا یا روغن بادام تلخ استفاده می‌شد. این ژل‌ها امروزه در اقسام گوناگون و با قدرت های حالت دهندگی متفاوت ارائه می‌شوند.

 

این ژل‌ها امروزه در اقسام گوناگون و با قدرت های حالت دهندگی متفاوت ارائه می‌شوند. اقسام ملایم و معمولی برای قابل انعطاف کردن یا خواباندن موها روی سر بکار می‌روند، در حالی که اقسام قویتر به خصوص برای ایجاد فرمهای هندسی جدید و در ابعاد گوناگون روی موها استفاده می‌شوند. فرم هایی که ایجادشان در قبل میسر نبود.

 

داشتن موهایی حالت دار در نشان دادن زیبایی کلی هر فرد نقش دارد پس باید نگهداری و مراقبت از آن را در اولویت قرار داد، اکثر اشخاص برای نشان دادن این زیبایی، که در موهایشان مخفی است از ملزوماتی استفاده می‌کنند که آن را به رخ اطرافیان بکشند که زیباییشان را تشدید کند. یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی مربوط به مو ژل است که حالت موهایتان را تثبیت می‌کند.

دستورالعمل استفاده از اسپری مو

 

برای استفاده می‌توانید از دستور العمل زیر پیروی کنید:

موها را شامپو کرده با حوله خشک کنید. 

اسپری مدل دهنده را با استفاده ازشانه دندانه درشت بطور یکسان روی تمامی موها پخش کنید وبعد موهای خود را به چند قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را براساس مدل مورد پسند خود شکل دهید. درصورتی که صاف کردن موهای طره دار مد نظرتان است در این مرحله می‌توانید با شانه مناسب موهای خود را به حالت کشیده در آورید و با استفاده از اسپری تثبیت کننده مدل نهایی را بر روی موهایتان ثابت کنید.

یک شیوه مناسب استفاده از ژل این است که بعد از شست وشو با شامپوی مناسب، آب اضافی را با استفاده از حوله ( با روش گذاشتن و برداشتن ) از روی مو بزدائید. سپس مقداری ژل در کف دست خود قرار داده و بعد از پخش آن روی دست بطور یکسان روی مو پخش کنید ( به گونه ای که قشر نازکی از آن روی تار موها را و به آرامی گره موها را باز کنید و آن ها را شانه کنید).

هر چه مقدار ماده مصرف شده کم تر باشد، موها شل تر خواهند ایستاد. ولی استفاده بیش از حد این مواد هم باعث کدر شدن موها می‌شود به طوریکه این مواد مثل دانه‌های برف یا شوره‌ی سر روی موها جمع می‌شوند.

خرید آنلاین ژل حالت دهنده و براق کننده مو آدرا

مشخصات ژل موی براق کننده آدرا

  • حاوی عصاره آلوئه ورا / حالت دهنده مو شماره 2 از 5 / براق کننده موها

 

راهنمای مصرف ژل موی Wet Look آدرا

به مقدار کافی از ژل موی پرو ویتامینه آدرا را بر روی موی مرطوب نمناک استفاده نموده و به وسیله انگشتان موهای خود را حالت دهید و اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شود.

ژل موی آدرا با پوششی براق و ماندگار سبب حالت پذیری هر چه بهتر موها در طول یک روز کامل می شود. پرو ویتامین B5 موجود در ژل موهای آدرا با نفوذ به ساقه مو سبب استحکام، ترمیم و تغذیه موها می شود و مو را خشک نمی کند.وجود فیلتر ضد آفتاب UV موجود در محصول، مو را از آثار سوء تابش آفتاب به ساقه مو محافظت می نماید.ژل حالت دهنده با ظاهر خیس و درخشان  Wet Look Styling Gel

 

خرید آنلاین ژل حالت دهنده مو خیلی قوی آدرا

مشخصات ژل موی الترا استرانگ آدرا 150 میلی لیتر

  • براق کننده مو / حالت دهنده قوی مو / حاوی عصاره آلوئه ورا / ماندگاری بالا تا 24 ساعت / حالت دهی بالا طبق مدل دهی دلخواه

 

راهنمای مصرف ژل موی الترا استرانگ آدرا

به مقدار کافی از ژل موی پرو ویتامینه آدرا را بر روی موی مرطوب نمناک استفاده نموده و به وسیله انگشتان موهای خود را حالت دهید و اجازه دهید موها به طور طبیعی خشک شود.

ژل موی آدرا با پوششی براق و ماندگار سبب حالت پذیری هر چه بهتر موها در طول یک روز کامل می‌شود. پرو ویتامین B5 موجود در ژل موهای آدرا با نفوذ به ساقه مو سبب استحکام، ترمیم و تغذیه موها می‌شود و مو را خشک نمی‌کند.

وجود فیلتر ضد آفتاب UV موجود در محصول، مو را از آثار سوء تابش آفتاب به ساقه مو محافظت می‌نماید. ژل حالت دهنده فوق العاده قوی Ultra Strong Styling Gel حالت دهنده قوی مو برای مدت طولانی بدون ایجاد پوسته بر روی ساقه مو حاوی پرو ویتامینه ب 5 جهت تقویت ساقه مو با فرمولاسیون سبک و مرطوب کننده ساقه مو می‌باشد.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری