کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چگونه بدون حرارت دادن مو آن را صاف کنیم؟

چگونه بدون حرارت دادن مو آن را صاف کنیم؟

در حالی که صاحبان موهای صاف در تعجب هستند که چگونه آنها را فر کنند، دخترانی که موهای فر دارند رویای داشتن موهای کاملاً صاف را در سر می پرورانند. ابزارهای حالت دهنده برقی به ساختار موهای ما آسیب می رسانند. با این حال، حتی اگر نمی توانید زندگی خود را بدون موهای صاف تصور کنید، نیازی نیست هر بار موهایتان را اتو بکشید. روش های جایگزینی برای صاف کردن مو بدون گرما وجود دارد. این راهکارها در مقاله جدید ما در مجله دکتر لوکس مورد بحث قرار خواهند گرفت.

استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب

استفاده از شامپوهایی که حاوی مواد افزودنی برای صاف کردن مو هستند، مانند پانتنول، روغن کرچک و سیلیکون ضروری است. پس از شستن شامپو، از یک کرم صاف کننده یا نرم کننده مو و سپس سرم یا روغن استفاده کنید.

استفاده از حوله جاذب

روش های صاف کردن بدون استفاده از گرما روی موهای نازک و کمی موج دار با طول متوسط ​​بهترین نتیجه را دارد. اگر از حوله میکروفیبر استفاده کنید، فرآیند خشک کردن مو بسیار سریعتر خواهد بود. این روش به سرعت رطوبت مو را بدون آسیب رساندن به آن از بین می برد.

استفاده از بیگودی مو

موهای فر با قطر زیاد برای صاف کردن مو مناسب هستند. بدین ترتیب ابتدا موهای خود را بشویید، سپس موی خود را با حوله خیس کنید و از محصولات حالت دهنده استفاده کنید. پس از فر کردن موها، آنها را به طور طبیعی خشک کنید، سپس آنها را باز کرده و به آرامی شانه نمایید.

حالت دهی مو در زمان خشک شدن

اگر موهای بلند و متوسط ​​را با برس حالت دهید و همزمان با کف دست صاف کنید، به راحتی صاف می شوند. شما می توانید یک ظاهر طراحی شده را با روغنی که روی نوک ها اعمال می شود، به پایان برسانید.

استفاده از مدل دم اسبی

موهای خود را همانطور که در بخش قبلی توضیح داده شده بشویید و صبر کنید تا کمی خشک و مرطوب شود. سپس در حالت دم اسبی سفت حالت دهید. اگر فرهای چتری یا فرهای کوتاه دارید، آنها را به صورت نامرئی اصلاح کنید. دم مویتان را با دقت شانه کنید تا هیچ گره ای باقی نماند. نوارهای مو را بردارید و هر 5-7 سانتی متر تا پشت سر آنها را روی دم اضافه کنید. سرتان را در یک دستمال ابریشمی بپیچید، صبر کنید تا موهایتان کمی خشک شوند، کش ها را بردارید، موهایتان را شانه کنید و بگذارید آزاد بماند.

استفاده از روش آمریکای لاتین

زنان آمریکای لاتین موهای فر خود را با استفاده از روش پیچیدن پارچه دور سر صاف می کنند. پس از شستن سر، دختران با استفاده از یک سشوار با هوای سرد، موها را خشک می کنند و در حالی که موها کمی مرطوب هستند، آن را دور سر می پیچند. شما می توانید پارچه را با سنجاق سر ثابت کنید. صبح، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سنجاق ​​ها را بیرون بیاورید و از نتیجه لذت ببرید. علاوه بر این، بلاگرهای زیبایی یک تکنیک محبوب به نام دیگر هم دارند. در این تکنیک موهای کاملا مرطوب به دو قسمت تقسیم می شوند: سمت چپ به سمت راست و سمت راست به چپ منتقل می شود. تاج به دست آمده با سنجاق سر ثابت می شود و به طور طبیعی ترجیحا زیر نور آفتاب خشک می شود.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری