هدر تخفیف اول دکستاپ شهریور03 هدر تخفیف اول موبایل شهریور ۰۳

ماست بدن چیست؟

ماست بدن چیست؟

ماست بدن چیست؟

همه ما می‌دانیم که پوست خشک چقدر آزاردهنده می‌باشد بعضی اوقات این خشکی پوست به حدی می‌رسد که باعث خارش بدن می‌شود. بهتر است بدانید برای خلاصی از خشکی پوست بدنتان نیاز به آبرسانی بدنتان و مراقبت از آن نیاز دارید. استفاده از این محصولات باعث برگرداندن رطوبت پوست شده و کمک به کاهش التهابات پوستتان می‌شود ما در این مقاله به شما محصولی جهت کمک به از بین بردن خشکی خفیف پوستتان معرفی می‌کنیم.

 

 

آنچه در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • ماست بدن چیست؟
  • مزایای استفاده از ماست بدن
  • چرا باید از ماست بدن استفاده کنیم؟
  • ماست بدن دارای چه ترکیباتی است؟

 


 

ماست بدن چیست؟

ماست بدن یک طراحی جدید می‌باشد که دارای بافت کرم ژلی بسیار سبک و مناسب برای انواع پوست می‌باشد و جذب سریع دارد علاوه بر آن به شما حس چسبناک شدن بدنتان را نمی‌دهد. این محصول برای کاهش التهابات پوستی و رفع خارش‌های بدن طراحی شده است و می‌تواند مشکلات پوستی شما را کاهش دهد. ترکیبات این کرم ژل سرشار از مواد مغذی برای کمک به بازسازی پوست بدن می‌کند و همین امر علاوه بر آبرسانی به بدن شما باعث جذب رطوبت مورد نیاز بدن نیز می‌شود.

 

 

مزایای استفاده از ماست بدن

داشتن جذب فوق العاده بالا

یکی از عملکرد منحصر به فرد و خاص این محصول جذب فوق العاده می‌باشد این کرم ژل کمتر از 20 ثانیه جذب پوست شما می‌شود برای جواب‌دهی می‌توانید بعد از حمام کردن از این محصول استفاده کنید به دلیل جذب سریع ماست بدن می‌توانید بعد از جذب شدن آن بر روی پوست لباس‌تان را بپوشید و به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

دارای رطوبت رسانی بدن به مدت طولانی

استفاده از ماست بدن باعث کمک به رطوبت رسانی پوست شده و کمک به کاهش التهاب و خارش بدن شما می‌شود ماست بدن از بدن شما به مدت 48 ساعت محافظت کرده و پوست شما را آبرسانی و مرطوب نگه می‌دارد.

 

بافتی سبک و غیر چسبناک

ماست بدن بافتی سبک و شکل کرم ژلی دارد و همین امر آن را با تمام کرم‌های آبرسان متمایز کرده است. شما با استفاده از این محصول به هیچ عنوان چربی، سنگینی و چسبندگی بر روی پوستتان احساس نمی‌کنید. کسانی که از کرم‌های چرب استفاده نمی‌کنند و چربی این کرم‌ها باعث آزارشان می‌شود ماست بدن گزینه مناسبی برای این افراد می‌باشد.

 

 

رایحه عالی و دلپذیر

بوی بی نظیر ماست بدن باعث جلب توجه بیشتر افرادی می‌شود که از این محصول استفاده می‌کنند. بوی خوب این محصول موجب می‌شود در حین استفاده از این کرم ژل از رایحه این محصول نیز لذت ببرید.

 

چرا باید از ماست بدن استفاده کنیم؟

ماست بدن بافتی رقیق دارد و شکل آن کرم ژلی می‌باشد. این محصول مناسب برای انواع پوست می‌باشد. کرم ژل (ماست بدن) یک محصول بهداشتی جدید می‌باشد و بافت آن سبک می‌باشد سرعت جذب بسیار بالایی دارد و باعث مرطوب نگه داشتن طولانی مدت پوستتان می‌شود. علاوه بر همه این‌ها این محصول بوی فوق العاده خوش بویی دارد.

 

 

ماست بدن دارای چه ترکیباتی است؟

ماست بدن دارای ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید و روغن آملا (روغن میوه‌‌ای به اسم انگور فرنگی در هند) می‌باشد که دارای آبرسانی قوی و تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز پوست می‌باشد و از پوست شما در آلودگی‌ها، منافذ باز پوست محافظت می‌کند. ماست بدن فاقد چربی بوده و دهیدراته بودن (خشکی پوست) را برطرف می‌کند و جذب پوست می‌شود.

 

 

معرفی ماست بدن

ماست بدن دیپ سنس

ماست بدن از برند دیپ سنس ساخت کشور ایران می‌باشد که متناسب با هر نوع پوست ساخته شده است این محصول به شما کمک جهت از بین رفتن التهابات پوستان می‌کند.

 

 

ماست بدن گلاب دیپ سنس

این کرم ژل حاوی ترکیبات گلاب، هیالورونیک اسید و عصاره رز فرانسوی می‌باشد. ماست بدن گلاب کمک به تغذیه و آبرسانی عمیق پوست می‌شود و جذب فوق العاده سریعی دارد علاوه بر آن کمک به رفع خشکی پوست شما نیز می‌کند. بهتر است کسانی که پوست حساسی دارند از این محصول استفاده کنند.

 

 

ماست بدن بامبو دیپ سنس

این ماست بدن متناسب برای افرادی است که پوست بدنشان چرب است این کرم ژل دارای ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، عصاره چای سبز، روغن‌های آملا و عصاره بامبو بوده و کمک به آبرسانی پوست شما می‌کند. این محصول چربی پوست شما را کنترل کرده و باعث بستن منافذ باز پوست شما می‌شود و از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.

 

 

 

ماست بدن تروپیکال دیپ سنس

ماست بدن تروپیکال دیپ سنس از عصاره میوه‌های استوایی تشکیل شده است که بوی بسیار خوشبو و دلپذیری دارد این ماست مناسب برای پوست‌های معمولی رو به خشک است که کمک به شما جهت از بین بردن خارش و التهاب بدنی می‌کند و خشکی بدن شما را از بین می‌برد.

۳ دیدگاه

  • فریبا حیدری

    اولین بار بود اسم این کرم رو شنیدم ممنون از اطلاعات مفیدتون

  • فاطمه مرادی

    من پوستم خیلی حساس و خشکه میتوننم از این محصول استفاده کنم؟

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری