کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

روتارین بهترین داروی گیاهی درمان گلودرد و سرفه

روتارین بهترین داروی گیاهی درمان گلودرد و سرفه

روتارین

 روتارین (Rutarin) از داروهای گیاهی است و به منظور بهبود تارهای صوتی،باز شدن صدا، درمان عفونت‌ های گلو و التهابات سینه و ریه استفاده می‌شود.این دارو با داشتن اثر خلط‌ آوری در درمان اختلالات تنفسی،درمان تنگی نفس و سرفه مزمن، نقش دارد.روتارین یک محصول منحصر به فرد برای تسکین سرفه و گلودرد بوده و می‌تواند به رفع گرفتگی صدا کمک کند. بذر گیاه کیدونیا ابلانگا و یا به‌دانه ترکیب موثر پودر روتارین است و در فرمولاسیون این پودر از نگهدارنده‌ های شیمیایی و رنگ‌ دهنده‌ های مصنوعی استفاده نشده است. 

سرماخوردگی،آنفولانزا و ...

در فصل زمستان بتلا به سرماخوردگی‌ ها و عفونت‌ های تنفسی به اوج می‌رسد. در سال های اخیر علاوه بر سرماخوردگی و آنفلوانزا با بیماری های دیگری به نام کرونا نیز روبرو هستیم. یکی از بارزترین علائم درگیر شدن دستگاه تنفسی و عفونت ریه، سرفه‌های پی‌ در پی است که معمولا به راحتی نیز قطع نمی‌شوند. حتی تا مدت‌ ها پس از ابتلا به بیماری‌ هایی همچون کرونا ممکن است فرد از سرفه و گرفتگی صدا رنج ببرد. برای بهبود مشکلاتی از این قبیل یکی از بهترین راهکارها استفاده از داروهای گیاهی است. پودر روتارین قائم دارو دارویی پرطرفدار برای درمان گلودرد و سرفه بوده که به واسطه خواص بی‌نظیر خود با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مصرف‌ کنندگان روبرو شده است.

روتارین بهترین داروی گیاهی درمان گلودرد و سرفه

ویژگی های روتارین چیست؟

  • بازکننده صدا
  • تسکین سرفه
  • نرم کننده گلو
  • درمان عفونت گلو
  • رفع التهاب حلق و ریه

ترکیبات موثر روتارین

 پودر روتارین قائم دارو از بذر گیاه کیدونیا ابلانگا (دانه به) و مرزنجوش مورد استفاده قرار گرفته است. Cydonia oblonga نام علمی دانه به است. کیدونیا ابلانگا برای تسکین سرفه بسیار موثر است.ترکیبات دیگری که در پودر روتارین وجود دارد مرزنجوش است،این گیاه به واسطه داشتن مواد مغذی همچون ویتامین C و E خاصیت آنتی اکسیدانی چشمگیری داشته و در تقویت سیستم ایمنی تاثیرگذار است. مرزنجوش خلط آور بوده و با تسکین گلودرد سرفه های ناشی از آن را بهبود می‌بخشد. خاصیت آنتی اکسیدانی مرزنجوش موجب می‌شود تا در اختلالات دستگاه تنفسی و حتی آسم تاثیرگذار واقع شود. این گیاه از خانواده نعنا بوده و معطر است.

فواید پودر روتارین چیست؟

فواید پودر روتارین چیست؟

  • بهبود گرفتگی صدا

عوامل مختلفی در گرفتگی صدا نقش دارد مانند آلرژی،سرماخوردگی،ابتلا به ویروس‌ های دستگاه تنفسی و بیماری‌ هایی همچون کرونا می‌توانند سبب گرفتگی صدا شده و تارهای صوتی را ملتهب کنند. همچنین گرفتگی صدا در برخی موارد ممکن است در نتیجه فریاد زدن و استفاده نادرست از حنجره اتفاق بیفتد. با استفاده از روتارین به راحتی می‌توان گرفتگی صدا را درمان کرد.

سرفه های مزمن

پس از التهاب و مشکلات گلو و حنجره ممکن است فرد تا مدت‌ها سرفه کند. در این حالت سرفه به حالت مزمن در می‌آید. یعنی به مدت طولانی ادامه می‌یابد و فرد پس از بهبودی از بیماری تا مدت‌ ها همچنان سرفه می‌کند. یکی از فواید روتارین این است که برای درمان سرفه‌ های مزمن نیز می‌توان از آن استفاده نمود. این داروی گیاهی التیام‌بخش بوده و با نرم کردن مخاط تنفسی سرفه را بهبود می‌بخشد.

علائم کرونا

صرف روتارین قطعا در درمان بیماری کرونا تاثیری ندارد. اما در فروکش کردن علائم این بیماری بدون شک تاثیرگذار است. روتارین خلط آور بوده و به واسطه این خاصیت در بهبود اختلالات تنفسی موثر واقع می‌شود. سرفه‌های ناشی از کرونا را به کمک این دارو می‌توان بهبود بخشید. یکی از مزایای بزرگ روتارین که آن را میان مبتلایان به کرونا محبوب می‌کند، تغییر فاحشی است که در کاهش دفعات سرفه ایجاد می‌نماید. با مصرف این محصول افراد در مجاری تنفسی خود احساس بهتری خواهد داشت و روند بهبود را با سهولت بیشتری طی خواهند کرد.

استفاده کودکان از پودر روتارین

استفاده کودکان از پودر روتارین

کودکان بالای ۱ سال می‌توانند از روتارین استفاده کنند. به هنگام سرماخوردگی و ناراحتی‌ های گلو می‌توانید این دارو را به فرزندان خود بدهید. از آنجایی که اطفال در گروه سنی حساسی هستند، اگر همزمان با این فرآورده از داروی دیگری استفاده می‌کنید، حتما با پزشک مشورت کنید.

 

طریقه مصرف

روزانه دو تا سه مرتبه یک ساشه را در یک لیوان آب جوش بریزید.3 دقیقه صبر کنید تا کاملاً با آب مخلوط شود و سپس آرام و جرعه جرعه میل کنید.

آیا پودر روتارین تداخل دارویی دارد؟

  • به دانه به دلیل ترکیبات موسیلاژی، ممکن است باعث کاهش جذب بعضی داروها شود، به همین علت از مصرف همزمان خودداری کنید.
  • در صورتی که لیتیوم مصرف می‌کنید، به پزشک خود اطلاع دهید چون ممکن است این محصول ماندگاری لیتیوم را در بدن افزایش بدهد.
دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری