کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

قرص لیورگل چه تاثیری بر جوش های صورت دارد؟

قرص  لیورگل  چه تاثیری بر جوش های صورت دارد؟

قرص  لیورگل 

این قرص فواید بسیاری برای کبد دارد و از عصاره  خشک خار مریم تهیه شده است.دیگر فواید این قرص علاوه بر فوایدش برای کبد خاصیت آنتی اکسیدانی آن است و می تواند رادیکال های آزاد را هم نیز تز بین ببرد همچنین برای جوش های صورت بسیار موثر است.(برای کسب اطلاعات بیشتر از آنتی اکسیدان ها مقاله ضرورت استفاده از آنتی اکسیدان ها را مطالع کنید.)

 

فواید قرص لیورگل چیست؟

درمان و کنترل هپاتیت

هپاتیت نوعی بیماری عفونی است که برای کبد رخ می‌دهد. این بیماری التهاب کبد را در پی دارد.در صورتی که درمان آن آغاز نشود می‌تواند زمینه ساز بروز سرطان کبد یا سیروز کبدی شود.التهاب ناشی از بیماری هپاتیت سبب بدن درد،تب و استفراغ می شود و در موارد شدید و حاد تر موجب عدم تصفیه خون اختلال در تولید صفرا برای هضم در پی خواهد داشت.

درمان سیروز کبد

آخرین مرحله از زخم کبد را سیروز کبد می گویند مصرف بیش از اندازه نوشیدنی های حاوی الکل و بیماری هپاتیت باعث بوجود آمدن سیروز کبد می شود.کبد در حالتی که آسیبی برایش ایجاد شود، خود به خود شروع به ترمیم بافت‌های خود می‌کند. اما طی ابتلا به این بیماری، بافت‌ها به شکل زخم شده ایجاد می‌شوند. هر چه بیماری جلوتر می‌رود این زخم‌ها گسترده‌تر می‌شوند.زرد شدن رنگ پوست و سفیدی چشم، کاهش وزن، التهاب پا

،کبود شدن بدن با آسیب‌های بسیار کوچک و بی دلیل،آب آوردن شکم همه این ها علائم بیماری سیروز کبد می باشد.

فواید قرص لیورگل چیست؟

 محافظت از کبد 

گیاه خار مریم را اغلب برای درمان مشکلات کبد برای بدن در طب سنتی به کار می‌برند. این گیاه ترکیب اصلی برای تهیه قرص لیورگل است.از این رو برای تقویت کبد می‌تواند بسیار موثر باشد.

صفرا آور

صفرا به عنوان ماده‌ای است که در بدن ترشح می‌شود تا به گوارش و هضم چربی بپردازد. این مایع توسط کبد ترشح می‌شود و در کیسه صفرا ذخیره می‌شود.وجود مقدار متعادل صفرا در بدن موجب رقیق شدن خون خواهد شد. در صورتی که این ماده در بدن کم باشد قدرت نبض کاهش می‌یابد. حتی برای حرکت بهتر گلبول‌های قرمز در عروق نیز موثر است.

محافظت از کبد

ترکیبات دارویی لیورگل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است زیرا در آن ترکیبات گیاهی بسیار موثر خارمریم به کار برده شده است.
در نتیجه به طور کلی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و همینطور محافظت از کبد در مقابل آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد می‌شود.

 کبد چرب

تجمع چربی در سلول‌های کبدی موجب ایجاد التهاب و در نتیجه ابتلا به کبد چرب می‌شود. اغلب مصرف نوشیدنی‌های حاوی الکل موجب ابتلا به کبد چرب خواهد شد.به همین دلیل برای درمان کبد چرب توصیه می‌شود در ابتدا مصرف الکل قطع شود و سپس در پی آن درمان‌های مکمل پیش گرفته شود.

فواید قرص لیورگل چیست؟

مصرف قرص لیورگل  تاثیر مثبتی بر پوست صورت دارد؟

وجود خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در قرص لیورگل که سبب کاهش جوش و جای آکنه در صورت می شود برای پوست مناسب است و خاصیت درمانی دارد.

آیا قرص لیورگل برای درمان جوش مناسب است؟

تاثیر اصلی این قرص رفع اختلالات و مشکلات کبد است اما مصرف قرص لیورگل در درمان جوش و آکنه بسیار موثر است.

آکنه یک بیماری التهابی مزمن پوستی است که اگرچه خطرناک نیست اما می‌تواند علاوه بر اینکه ظاهر پوست را بدشکل کند، دردناک باشد یا سبب ایجاد زخم نیز شود.گیاه خار مریم به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می‌تواند به افراد مبتلا به آکنه کمک کند تا جوش‌های پوستی خود را کاهش دهند.از طرف دیگر این گیاه صفراآور است و ترشح هورمون تستوسترون را که یکی از عوامل بروز آکنه به شمار می‌آید، کنترل نموده و به این طریق نیز می‌تواند در درمان آکنه موثر واقع شود.

آیا قرص لیورگل برای درمان جوش مناسب است؟

درمان کبد چرب و بهبود جوش صورت

اختلالات و مشکلات کبد می تواند موجب خشکی پوست ،خارش و قرمزی پوست بروز جوش و آکنه شود.کبد با افزایش بیش از حد هورمون‌های استروژن مواجه شود یا مقدار الکل یا کافئین در بدن زیاد باشد، اضافه بار ناشی از آن می‌تواند آکنه، روزاسه، پسوریازیس یا اگزما را به وجود آورد.اگر عامل بروز جوش به کبد چرب یا اختلالات کبدی مربوط باشد، مصرف قرص لیورگل برای جوش می‌تواند بسیار موثر واقع شود. در حقیقت با رفع مشکلات کبد، جوش نیز خود به خود برطرف خواهد شد.برای خرید قرص لیورگل می توانید به سایت داروخانه آنلاین دکترلوکس مراجعه کنید.

 دقت داشته باشید در بسیاری از موارد عامل بروز جوش، مشکلات کبدی نیست. آکنه بر اثر افزایش سبوم (ماده‌ای روغنی شکل) در پوست اتفاق می‌افتد. با افزایش سبوم منافذ پوستی مسدود شده و در نتیجه چربی‌ها نمی‌توانند از سطح پوست خارج شوند. در این حالت باکتری‌ها می‌توانند موجب التهاب و عفونت شده و آکنه را به وجود آورند. مصرف غذاهای ناسالم مانند فست‌فودها و استرس و اضطراب نیز می‌توانند از عوامل ایجاد آکنه به شمار آیند.

 

مصرف قرص لیورگل چه عوارضی دارد؟

  • کاهش اشتها
  • سوء هاضمه
  • خارش پوست
  • نفخ و درد شکم
  • واکنش‌های آلرژیک
  • حالت تهوع و اسهال
دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری