خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

نحوه صحیح ضدعفونی کردن برس ها

نحوه صحیح ضدعفونی کردن برس ها

آرایشگر می تواند باعث جذابیت بیشتر هر فرد شود و کاستی ها را پنهان کند، عزت نفس را بالا ببرد و شما را نسبت به زیبایی تان متقاعد کند. اما هنوز خطراتی در این رابطه وجود دارد. چگونه کار را بدون ریسک برای خود و مشتری سازماندهی کنیم؟ بیایید در این مقاله در مورد این صحبت کنیم.

اهمیت برس های ضد عفونی

اول از همه، باید بدانید که کلنی هایی از میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و کنه ها روی پوست انسان وجود دارد. آنها میکروبیوم پوست را تشکیل می دهند. هر کسی میکروبیوم پوست خود را دارد. هنگامی که در شرایط مختلف قرار می گیرند، میکروارگانیسم های مشابه رفتار متفاوتی دارند و باعث ایجاد شرایط پاتولوژیک مانند بثورات پوستی، درماتیت می شوند. حتی اگر پوست مشتری قبلی در شرایط عالی باشد، میکروبیوم پوست آن برای مشتری بعدی متفاوت است. بنابراین تمامی ابزارهایی که با پوست مشتریان تماس دارند باید ضدعفونی شوند. اگر آرایشگر حداقل دو مجموعه ابزار یکسان داشته باشد، انجام کارهای بهداشتی برای لوازم امکان پذیر خواهد بود. این یعنی بعد از هر مشتری، هر ابزار را می توان به طور کامل شسته و با یک داروی خاص ضد عفونی کرد. از آنجایی که باید ده ها برس را همزمان استفاده کرده و از مواد پاک کننده مختلف بهره بگیرید، منطقی است که کیت ها را به ترتیبی که می خواهید آنها را بشویید مرتب نمایید. برای سرعت بخشیدن به فرآیند، می توانید برس ها را به دسته های زیر تقسیم کنید:

  • کانتورینگ
  • پایه های تونال
  • آرایش چشم و لب

جداسازی برس های مصنوعی و طبیعی یک کار ضروری و اجتناب ناپذیر است. اکثر آرایشگران برای هر نوع ابزار از پاک کننده های مختلفی استفاده می کنند. به چنین چیزهای کوچک مهمی توجه کنید هیچ خطری برای سلامتی مشتریان شما (و خودتان) وجود نداشته باشد!

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری