کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

چگونه از شر چانه دوتایی خلاص شویم؟

چگونه از شر چانه دوتایی خلاص شویم؟

شما هم جزو کسانی هستید که اضافه وزن نداشته اما چانه دوتایی دارید؟ حتی زنان بسیار لاغر نیز با این مشکل مواجه می شوند زیرا بافت های صورت شان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و صورت بیضی شان با افزایش سن تبدیل به صورتی با دو چانه می شود. چانه دوتایی باعث افزایش سن چهره می شود و ظاهر را به طور کلی نادیده می گیرد. بنابراین، ما در این بخش از مجله دکتر لوکس راه های موثری برای حل این مشکل ارائه کرده ایم.

تمرینات از بین بردن چانه دوتایی

علت اصلی چانه دوتایی ضعیف شدن عضلات صورت است. اما تمرینات مفیدی وجود دارد که به تقویت آنها کمک می کند.

حرکات زبان

ورزش ساده می تواند عضلات گردن و ناحیه چانه را سفت کند. برای انجام این کار، باید زبان را بکشیم و آن را به سمت بالا نشان دهیم. به صورتی که سعی کنیم آن را به نوک بینی برسانیم. باید تنش و تلاش زیادی کنید. سپس زبان خود را پایین بیاورید طوری که انگار می خواهید چانه خود را لمس کنید. تا جایی که می توانید این کار را تکرار کنید و هر روز تمرین را انجام دهید.

ماساژ چانه

چانه را با احتیاط با پشت دست بزنید، این کار را خیلی سخت انجام ندهید، اما ضربه زدن باید به شکلی باشد که احساس شود.

باز کردن دهان

سر خود را به عقب خم کنید و دهان خود را کاملا باز کنید تا زیر فک احساس سختی و تنش کنید. سپس تا 20 بشمارید و به آرامی دهان تان را ببندید. این کار را چندین بار تکرار کنید.

حرکات لب

لب هایتان را به حالت غنچه درآورده و شروع به حرکت به سمت راست، مرکز و چپ کنید. این تمرین را حداقل ده بار انجام دهید. این تمرین برای ناحیه فک پایین، گونه ها و لب ها به خوبی عمل می کند.

بالا بردن چانه

این تمرین یک تمرین عالی برای تقویت و سفت کردن عضلات صورت است. برای انجام این کار بلند شوید و پشت و گردن تان را صاف کنید. چانه خود را به سقف بکشید و لب های خود را تا حد امکان فشار دهید. 10 ثانیه در حالت ایستا بمانید، سپس چانه خود را پایین بیاورید. این تمرین تنها در صورتی موثر خواهد بود که آن را ده بار دو بار در روز تکرار کنید.

گردش گردن

با احتیاط و به آرامی سر خود را به پهلو بچرخانید. چانه باید موازی با شانه تان باشد. مطمئن شوید که چشم ها به دور نگاه می کنند. به آرامی سر را پایین بیاورید، سپس آن را به سمت دیگر بچرخانید. برای زیبایی و تناسب اندام چانه، این ورزش را 10 بار در روز ( در 2 وعده ) انجام دهید.

ماسک های موثر برای رفع چانه دوتایی

عشق ما به ماسک های معطر بیهوده نیست، زیرا آنها برای پوست معجزه آسا هستند. بعد از یک ماه استفاده منظم و ماساژ پوست با این ماسک ها دیگر اثری از چانه دوتایی مشاهده نمی کنید.

ماسک میوه و توت

این ماسک رهبر بلامنازع در مبارزه برای زیبایی صورت و جوانی است. برای تهیه این ماسک از تمشک، توت فرنگی، مویز، موز، سیب استفاده کنید. به طوری که آنها را با سرم یا خامه ترش مخلوط کرده و روی ناحیه مدنظر بمالید.

ماسک خاک رس

ماسک های مبتنی بر خاک رس کاملاً منافذ را تمیز کرده و پوست را سفت می کنند. مراقب باشید و خاک رس را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.

ماسک ویتامین E

ویتامین E چین و چروک ها را صاف می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد آن را مرطوب می کند. شما می توانید مستقیماً از آن استفاده کرده و آن را جذب پوست کنید یا به ماسک ها و کرم های دیگر اضافه کنید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری