کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

همه چیز درباره بی بی کرم سینره

همه چیز درباره بی بی کرم سینره

همه چیز درباره بی بی کرم سینره؛

استفاده از انواع کرم پودر می‌تواند به بهبود پوشش لکه‌ها، جوش‌ها و عیوب دیگر پوست صورت کمک کند تا پوست فرد صاف و یکدست به نظر آید. با این حال، استفاده روزانه و مداوم از این محصول ممکن است به پوست شخص آسیب بزند. جهت استفاده روزمره بهتر است از کرم‌های سبک‌تر مانند بی بی کرم استفاده نمایید. بی بی کرم سینره در 2 رنگ به روز برای پوست بانوان وجود دارد و علاوه بر ایجاد رنگی یکنواخت بر روی پوست، خاصیت ضدآفتاب و مرطوب کننده را نیز داراست.


بی‌بی کرم چیست؟

بی بی کرم مخفف کلمه "Beauty Balm" یا "Blemish Balm" است. این نوع کرم‌ها به طور معمول ترکیبی از مرطوب‌کننده و رنگ‌دهنده با کاوری متوسط هستند و برای افرادی مناسب‌اند که به آرایش زیاد و غلیظ علاقه‌ی خاصی ندارند. ترکیبات استفاده شده در این نوع از کرم‌ها بیشتر شبیه به محصولات مراقبت از پوست هستند و در عین حال قدرت پوشانندگی ملایمی را نیز دارند. هر برند ممکن است ترکیبات مختلفی در بی‌بی کرم خود استفاده کند، اما بسیاری از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • محافظ پوست: ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها
  • اس پی اف (SPF) معدنی: اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم
  • روشن کننده‌ها: نیاسین آمید، ریشه شیرین بیان
  • عوامل سفت کننده: پپتیدها، کلاژن هیدرولیز شده
  • مرطوب کننده‌ها: هیالورونیک اسید، گلیسیرین، پانتنول و سرامید
  • اما به طور معمول ماهیت اصلی بی‌بی کرم‌ها خاصیت رطوبت رسانی آن‌ها می‌باشد، به همین دلیل بافتی نرم و سبک دارند.

 

همه چیز درباره بی بی کرم سینره

 

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم با کرم پودر 

کرم پودر یا فونداسیون برای تغییر رنگ و کاور کردن پوست استفاده می‌شود، در حالی که بی‌بی کرم و سی‌سی کرم به عنوان محصولات درمانی برای پوست شناخته می‌شوند.

استفاده از کرم پودر به همراه استفاده از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب ضروری هستند. جهت استفاده صحیح، میبایست چندین کرم را همزمان در دسترس داشته و به ترتیب استفاده کرده و بین هر استفاده صبر کرده تا جذب شوند. انجام این مراحل اغلب زمان‌بر است.

اما امروزه با وجود سی‌سی کرم‌ها و بی‌بی کرم‌ها این مشکلات رفع شده است. با استفاده همزمان از این محصولات، می‌توانید همزمان از چندین کرم بهره‌برده شوید. این محصولات همچنین علاوه‌بر فراهم کردن رنگ و کاور برای پوست، از امکانات بهداشتی نیز برخوردارند مانند ویژگی‌های ضدآفتاب، مرطوب‌کننده و روشن‌کننده پوست.

 

 

نحوه کار BB کرم

یکی از جنبه‌های جالب درباره BB کرم این است که به علاوه‌ی پوشش دادن به پوست، بهبود ظاهر پوست را نیز فراهم می‌نماید. این کرم‌ها شامل آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و A، E هستند، که بهبود قابلیت ارتجاعی و روشن شدن پوست را تسهیل می‌کنند.

برخی از BB کرم‌ها شامل اسید هیالورونیک و عوامل ضد آفتاب هستند، که ترتیب عمقی پوست را افزایش می‌دهند و با محافظت در برابر اشعه‌های آفتاب، جلوی پیری زودرس پوست را می‌گیرند. BB کرم با توانایی پوشش دادن به پوست می‌تواند رنگ و ناهمواری‌های سطح پوست را یکسان کند و با انعکاس نور موجب درخشندگی پوست گردد.

 

بی‌بی کرم سینره جایگزین یک کر‌م‌پودر سبک

 

بی بی کرم سینره جایگزین یک کر‌م پودر سبک

بی‌بی کرم سینره، با خاصیت بسیار مرطوب کننده، پوست را به طور کامل تغذیه می‌کند و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند. بافت این کرم سبک بوده و قابلیت جذب سریع را دارد و موجب می‌شود پوست شما به سرعت آن را جذب کند. کاور این کرم متوسط است و به دو رنگ Light و Medium در دسترس است.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله اساسی ‌ترین تفاوت کرم مرطوب کننده بدن و لوسیون بدن را نیز مطالعه نمایید.

بی‌بی کرم سینره دارای عامل حفاظتی SPF20 است، که پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. در صورتی که در طول روز وقت زیادی را در فضای باز سپری می‌کنید، توصیه می‌شود پیش از استفاده از بی‌بی کرم، از یک کرم ضدآفتاب استفاده کنید. رطوبت بالای این کرم باعث می‌شود نیازی به استفاده از یک کرم مرطوب کننده جداگانه نباشد.

نحوه استفاده از بی بی کرم سینره

قبل از استفاده از بی‌بی کرم، حتماً صورت خود را با یک محصول تمیزکننده پوستی شستشو دهید. پس از تمیز کردن پوست، بهتر است از سرم‌های پوستی استفاده کنید تا پوست خود را تغذیه کنند و آماده انتشار بی‌بی کرم شوید. برای انتشار بی‌بی کرم، می‌توانید از براش‌های کرم‌پودر یا اسفنج‌های آرایشی استفاده کنید و آن را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود پخش کنید.

 

مزایای استفاده از بی بی کرم سینره

 

مزایای استفاده از بی بی کرم سینره

استفاده از بی بی کرم دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی هریک خواهیم پرداخت:

  • ضد التهاب
  • مات کننده پوست
  • ماندگاری بسیار خوب
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • مناسب استفاده روزانه
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی فیلترهای ضد آفتاب
  • شاداب کننده و طراوت بخش
  • محافظت در برابر UVA و UVB
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • دارای پوشش بسیار کامل روی پوست
  • بافت بسیار سبک به همراه جذب بالا

 

سخن پایانی

همه ما با چالش‌های استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی متعدد روبه‌رو می‌شویم. اما یک راه حل ساده برای کاهش تعداد محصولات مراقبتی و زیبایی در برنامه روزمره وجود دارد. امتحان کردن بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم می‌تواند ارزشمند باشد.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری