کپسول درموبلا جشنواره ماه لوکس دکتر لوکس 1

قرص فیتو چیست؟ تاثیر مکمل Phyto روی موها

قرص فیتو چیست؟ تاثیر مکمل Phyto روی موها

قرص فیتو چیست؟ 

تاثیر مکمل Phyto روی موها؛ مکمل مو فیتو (قرص تقویتی فیتو)، یک محصول منحصر به فرد است که به تقویت و رشد مو و ناخن کمک می‌کند. طراحی این مکمل به گونه‌ای است که حاوی عناصر تغذیه‌ای مورد نیاز برای بدن است و می‌توان آن را به صورت روزانه در کنار رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی منظم مصرف کرد.

مزایای استفاده از این مکمل شامل تقویت وضعیت موهای نازک و کم پشت، براق شدن و ضخامت دادن به موها، ایجاد ظاهر سالم و زیبا در موها، و تأثیر مثبت بر پوست و مژه می‌باشد. عناصر تغذیه‌ای طبیعی و مغذی موجود در این مکمل، به شما کمک می‌کنند تا بهبود و تنوع بیشتری در ظاهر و زیبایی شخصی خود ببینید.


معرفی مکمل موی فیتو

کپسول مو فیتو، یکی از کپسول‌های قوی‌ترین در بازار است که حاوی انواع ویتامین‌ها از جمله بیوتین، ویتامین‌های گروه B، و ویتامین A و C است. این ویتامین‌ها به تقویت فولیکول‌ها و ریشه‌های مو کمک می‌کنند و در نهایت به تقویت و افزایش ضخامت موها منجر می‌شوند.

در صورتی که شما اطمینان دارید که ریزش موی سر شما به دلیل ضعف فولیکول‌هاست، می‌توانید از کپسول مو فیتو استفاده نمایید. این کپسول همچنین حاوی انواع عناصر معدنی مورد نیاز برای فولیکول‌های مو است. بنابراین، با مصرف مکمل فیتو در واقع موها و ناخن‌های خود را تقویت می‌کنید و مشاهده خواهید کرد که موهای شما در مدت زمان کوتاهی پرپشت و سالمتر می‌شوند.

مکمل موی فیتو ساخت کدام کشور است؟

برند فیتو (Phyto)، اپلین برند فرانسوی از مجموعه الس گروپ است. محصولات آرایشی و بهداشتی فیتو جهت مراقبت از مو و ناخن طراحی شده‌اند. این برند در سال 1969 توسط پاتریک آلس رونمایی شد. عبارت PHYTO به معنای گیاه در زبان یونانی است و نشان‌دهنده ترکیب دو علاقه‌ی آلس به مو و گیاه است. آلس با توجه به دانشی که در زمینه خواص گیاهان داشت، محصولات گیاهی برای مراقبت از مو توسعه داد؛ و در نهایت در سال 1969 موفق شد محصولات PHYTO را به بازار عرضه نماید.

مکمل موی فیتو ساخت کدام کشور است؟

موارد مصرف قرص Phyto

موارد مصرف داروها و مکمل‌ها و‌همچنین کارایی آن‌ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. داروهای شیمیایی و گیاهی جهت درمان انواع بیماری و مشکلات بدن توسط بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مکمل‌ها و قرص‌های طبیعی همچون قرص فیتو جهت تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن‌ها و روشن کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

موارد استفاده از این مکمل طبیعی برای کاهش ریزش مو، تقویت و افزایش تراکم مجدد مو، ناخن‌های شکننده، جبران کمبود انواع ویتامین‌های B و آنتی اکسیدان در بدن است. این داروی طبیعی با سال‌ها حضور در بازار جهانی حاکی از آن است که محصولات تولیدی این شرکت دارای خواص بالا و بدون عوارض خطرناکی هستند. از موارد استفاده آن می‌توان به آیتم‌های زیر اشاره نمود:

  • افزایش رشد ناخن
  • کمک به کاهش ریزش مو
  • جلوگیری از شکستگی ناخن
  • کمک به رشد مجدد مو در مردان و خانم‌ها
  • کمک به جبران کمبود انواع ویتامین B و آنتی اکسیدان‌ها

 

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله 7 ماده غذایی که سلامت پوست مو و ناخن شما را تضمین میکند را مطالعه نمایید.

آیا قرص فیتو فقط مخصوص خانم‌ها است؟

مردان نیز همچون بانوان می‌توانند از این مکمل صد در صد طبیعی استفاده نمایند، اما میبایست به این نکته توجه کنند که این محصولات درمان کننده طاسی هورمونی مردان نخواهد بود.

چگونگی استفاده از قرص فیتو

  1. جهت استفاده از قرص ویتامین فیتو باید مراحل زیر را در پیش بگیرید:
  2. هروز 2 عدد کپسول فیتو را با یک لیوان آب و ترجیحاً صبح میل کنید.
  3. توصیه می‌شود که مصرف این قرص‌ها در دوره‌ای 4 ماهه پیگیری شود.
  4. این محصول به ویژه در مبارزه با ریزش مو در مردان و زنان مفید است.
  5. آقایان و خانم‌ها میبایست جهت کسب نتایج بهتر از شامپوهای متراکم‌کننده مو و مواردی استفاده کنند که برای درمان موهای نازک است.
  6. نیم ساعت قبل و بعد از مصرف فیتو کافئین مصرف ننمایید.

انتخاب میان قرص فیتو یا هیرتامین؟ 

در جستجوی مکمل‌های تقویت‌کننده مو، شما قطعاً با مکمل هیرتامین آشنا خواهید شد و سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که قرص مو فیتو بهتر است یا قرص هیرتامین. در واقع هیرتامین یک مکمل آمریکایی غنی از ویتامین A ویتامین B ویتامین C ویتامین D انواع عناصر معدنی شامل آهن و عصاره‌های برخی از گیاهان و بسیاری از اسید‌های آمینه مفید و ضروری جهت رشد مو است.
از طرفی قرص مو فیتو یک قرص فرانسوی است که به طور کامل حاوی مواد طبیعی بوده و از گیاهان، اسید‌های آمینه و همچنین ویتامین C ساخته شده است که به تقویت و پرپشت شدن مو‌های شما و همچنین بهبود ناخن‌ها کمک شایانی می‌کند. اما در صورتی که به دنبال یک مکمل کاملاً گیاهی هستید، به شما قرص هیرتامین را پیشنهاد می‌کنیم به خاطر اینکه در ساخت مو فیتو از ژلاتین و روغن ماهی نیز استفاده می‌شود.

انتخاب میان قرص فیتو یا هیرتامین؟

آیا قرص فیتو عوارضی هم دارد؟

قرص فیتو همانند بسیاری از محصولات، عوارض جانبی خاصی را در اثر مصرف خود به همراه دارد. عارضه جانبی گزارش‌شده برای مصرف قرص فیتو، افزایش جوش‌های پوستی است و این ممکن است به دلیل حضور بیوتین در ترکیبات قرص باشد. در موارد نادر، مصرف قرص فیتو ممکن است با افزایش سطح کلسترول همراه باشد، این مشکل هم احتمالا به دلیل وجود روغن سویای هیدروژنه در مکمل است که منبع اسیدهای چرب ترانس محسوب می‌شود.

سخن پایانی

امروزه، بالا بردن کیفیت زندگی و حفظ سلامتی زندگی هر فرد بسیار حائز اهمیت است. یکی از علل مهم در این راستا، توجه به مو و ناخن‌های آراسته و زیبا است. با پیشرفت علم و تکنولوژی، محققان و پژوهشگران در پی راه‌کارهای مدرنی هستند تا از منابع طبیعی جهت بهبود سلامت مو و ناخن بهره‌‌برداری نمایند. یکی از این راهکارها، استفاده از ترکیبات فعال موجود در گیاهان دارویی است که یکی از مهم‌ترین آن قرص فیتو (PHYTO) است. در این مقاله همه جوانب استفاده از این محصول را برررسی نمودیم.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری