کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

همه چیز درباره آمپول نوروبیون

همه چیز درباره آمپول نوروبیون

همه چیز درباره آمپول نوروبیون؛

درحال حاضر از نوروبیون به عنوان یک داروی تقویتی در سراسر جهان، به خصوص توسط زنان، استفاده می‌شود. در 2 شکل آمپول و قرص در دسترس است و هر دوی آن‌ها جزء داروهای پرمصرف و معروف جهان هستند.


آمپول نوروبیون چیست؟

آمپول نوروبیون یک مکمل تقویتی است که شامل ترکیبی از ویتامین B می‌باشد. این مکمل برای درمان خستگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش وزن استفاده می‌شود. بهترین نوع آمپول نوروبیون درواقع توسط شرکتی با همین نام تجاری تولید می‌شود و در حال حاضر برندهای معتبری این مکمل را با کیفیت بالا تولید می‌کنند. 8 نوع ویتامین ب وجود دارند و هر کدام در حفظ عملکرد سلول‌های بدن، از جمله سلول‌های عصبی، پوست و مغز نقش دارند. آمپول نوروبیون از ترکیب 3 ویتامین B تشکیل شده است که در افزایش کارایی سلول‌ها و بهبود عملکرد بدن موثر هستند.

  • ویتامین ب 12
  • ویتامین B1 که تیامین نیز نامیده می‌شود.
  • ویتامین B6 که پیریدوکسین نیز نامیده می‌شود.
  • آمپول نوروبیون فورته از ویتامین‌های B1، B2، B3، B5، B6 ،B12 تشکیل شده است.
همه چیز درباره آمپول نوروبیون

چگونگی تزریق آمپول نوروبیون

آمپول نوروبیون برای تزریق عضلانی در بازو یا باسن استفاده می‌شود. برای انجام این تزریق عضلانی، پرستار یا پزشک سوزن را به زاویه 90 درجه در نسبت به بدن قرار می‌دهند و آن را در عضلات باسن تزریق می‌کنند. اندازه سرنگ معمولاً براساس دوز دارو و سن بیمار متغیر است.

آمپول نوروبیون برای چه کسانی مناسب است؟

نوروبیون دارای یک مزیت اساسی است که می‌تواند از کمبود ویتامین B پیشگیری کند. گروه گیاهخواران در برابر کمبود ویتامین B بیشتر از سایر افراد در معرض خطر قرار دارند. بسیاری از افراد مقدار کافی از هر ویتامین B را از طریق رژیم غذایی خود تامین می‌کنند، اما برخی از گروه‌ها نسبت به دیگران بیشتر در معرض خطر کمبودهای خاص قرار دارند.

  • افراد گیاهخوار
  • خانم‌های باردار
  • افراد بالای 50 سال
  • افراد دارای کمبود وزن
  • افرادی که از داروهای خاص استفاده می‌کنند.
  • افرادی که عمل بای پس معده انجام داده‌اند.
  • افرادی که به کمبود ویتامین B مبتلا هستند.
  • افرادی که ضعف جسمانی دارند.

آیا آمپول نوروبیون باعث چاقی می‌شود؟

برخی اعتقاد دارند که مصرف مداوم نوروبیون می‌تواند منجر به چاقی شود، اما در واقع مصرف ویتامین B بیشترین تأثیری بر وزن شما نخواهد داشت. گاهی افراد پس از مصرف نوروبیون دچار افزایش اشتها می‌شوند و به همین دلیل وزن آنها افزایش می‌یابد. این مسئله به علت کمبود ویتامین B12 در بدن آن‌ها است که باعث کاهش اشتها شده بوده و با مصرف نوروبیون، اشتها بهبود یافته و احتمالاً کمی وزن اضافه کردند. با انجام تمرینات و ورزش، می‌توانید کنترل کنید که وزن بیش از حدی به خود نگیرید و چاق نشوید.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله مهم‌ترین نقش ویتامین‌ها در پیشگیری از سرماخوردگی را نیز مطالعه نمایید.

فواید آمپول نوروبیون

این آمپول برای افراد زیادی و در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارد و سودهای زیر را به مصرف کنندگان خود می‌رساند:

تزریق نوروبیون در بارداری و شیردهی

در دوران بارداری، نیاز مادر به ویتامین B12 افزایش می‌یابد، اما باید به این نکته توجه کرد که تزریق ویتامین B12 در 3 ماهه دوم بارداری انجام شود. اما آیا در دوران شیردهی مصرف و یا تزریق این ویتامین مجاز است؟
بله. زنان در دوران شیردهی با تجویز پزشک می‌توانند نوروبیون را مصرف کنند (البته باید به میزانی که پزشک توصیه کرده است مصرف شود).

آمپول نوروبیون برای بیماران قلبی

نوروبیون به طور کلی به افرادی که کمبود ویتامین‌های گروه B دارند توصیه می‌شود. این مکمل تغذیه‌ای علاوه بر این، در موارد دیگر هم می تواند مفید باشد، به عنوان مثال در پیشگیری یا درمان بیماری‌های قلبی اما باید توجه داشت که بیماران قلبی حتماً باید تحت نظر پزشک معالج خود قرار بگیرند و با تجویز او این دارو را مصرف کنند.

فواید آمپول نوروبیون برای مو

نوروبیون یک روش عالی در درمان ریزش مو بشمار می‌رود.  بانوان حتماً از این خبر خوشحال می‌شوند. ویتامین‌های گروه B برای رشد مو بسیار مهم هستند. آمپول نوروبیون با دوز مشخص، باعث رشد سریع موها می‌شود. کاهش سطح ویتامین B12 در افرادی که با ریزش مو مواجه‌اند خیلی شایع است. بنابراین، افزایش سطح ویتامین B12 یک راه عالی برای کاهش ریزش مو و رشد دوباره موهاست.  در طرف دیگر، روی و ویتامین‌های گروه B، تولید دی‌هیدروتستوسترون را مهار می‌کنند. این هورمون اصلی مسئول ریزش مو (مرتبط با آندروژن) را فرض می‌کنیم. به زبان ساده، آمپول نوروبیون واقعاً موثر در درمان ریزش مو است.

عوارض آمپول نوروبیون

عوارض آمپول نوروبیون

آمپول نوروبیون مانند هر داروی دیگر عوارضی به همراه دارد. حال این عوارض کم خطر یا شدید هستند.

این عوارض شامل موارد زیر است:

  • کهیر
  • اضطراب
  • خارش پوستی
  • احساس ضعف
  • خونریزی معده
  • آلرژی شدید و تهدید کننده
  • احساس درد و گرفتگی در ناحیه گلو

ورزشکاران زیادی از این آمپول برای افزایش انرژی استفاده می‌کنند، تا در زمان ورزش خسته نشوند و بتوانند وزنه‌های سنگین‌تری بردارند. اما به یاد داشته باشید که اگر از این آمپول استفاده کنید و فعالیت و ورزش مورد نیاز نداشته باشید، تأثیر آن به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت و مواد موجود در آمپول به سرعت از بدنتان دفع خواهند شد. برای شروع یک سبک زندگی فعّال و پرتحرک، پیشنهاد می‌کنیم تمرینات ورزشی را در خانه به برنامه‌ی هفتگی‌تان اضافه کنید.

سخن پایانی

نوروبیون به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود، و همچنین پزشکان آن را به هدف بهبود متابولیسم، درمان ریزش مو، بهبود سیستم عصبی، و ارتقاء سلامت کبد تجویز می‌کنند. به ویژه برای افراد مسن و افرادی که به دلیل بیماری و جراحی از نیروی بدن خود کاسته شده‌اند، استفاده از آمپول نوروبیون می‌تواند بسیار مفید واقع شود و ممکن است به تقویت اشتها نیز کمک کند. در ضمن برای کسانی که میخواهند این محصول را به صورت قرص استفاده کنند پیشنهاد میکنیم از قرص نورودینون استفاده نمایید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری