کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

فواید اسکراب لب

فواید اسکراب لب

لب ها تحت تاثیر عوامل زیادی قرار می گیرند، اعم از آب و هوا یا نور خورشید و عوامل دیگری که منجر به تغییر رنگ و خشکی آنها می شود، لایه برداری لب ها فواید وسوسه انگیز زیادی دارد که باعث می شود این کار را به طور منظم انجام دهید. از جمله فواید یک اسکراب لب عبارتند از:

  1. تقویت لب ها: لایه برداری از لب ها به صورتی شدن آن ها کمک می کند، زیرا دانه های درشت موجود در اسکراب، گردش خون را در لب ها در حین ماساژ تحریک می کند و باعث می شود رنگ آن ها مانند لب های کودکان صورتی شود.
  2. روشن کردن رنگ لب ها: لایه برداری لب ها به درمان مشکل تیرگی لب ها کمک می کند، زیرا لایه برداری لایه سطحی تیره را از بین می برد و سلول های پوست را تجدید می کند و در نتیجه رنگ آنها را روشن می کند.

3. از شر لایه برداری لب خلاص شوید: اسکراب لب، لایه مرده پوست را که به شکل پوسته های کوچک و آزاردهنده روی لب است، از بین می برد، جایی که گرانول های اسکراب به راحتی این پوسته ها را از بین می برند.

4. به ماندگاری بیشتر رژ لب کمک می کند: لایه برداری لب به حفظ رنگ رژ لب برای مدت طولانی تا ۵ ساعت کمک می کند.

5. لطیف کردن لب ها: لایه برداری به لب ها کمک می کند صاف، جذاب و مرطوب بدون ترک یا پوسته پوسته شدن ظاهر شوند و باعث می شود رژ لب پس از لایه برداری عالی به نظر برسد و به راحتی سر بخورد.

نحوه استفاده از اسکراب لب

لب ها ناحیه ای بسیار نازک و حساس هستند که باید با ملایمت از آن مراقبت کرد. نحوه استفاده از اسکراب لب به شکل زیر است:

  1. پاک کردن رژ و رژ لب: اولین گام برای لایه برداری لب ها این است که آنها را از هر اثری از رژ لب با پاک کننده آرایش پاک کنید، سپس با آب گرم و لوسیون بشویید، زیرا این کار باعث تسهیل عمل تان می شود. لایه مرده پوست را به طور کامل از بین ببرید و اطراف لب را با رژ لک نکنید.
  2. کاربرد اسکراب: پس از تمیز کردن لب ها، اسکراب را روی آنها مالیده و به مدت دو دقیقه با انگشتان دست یا با استفاده از یک مسواک تمیز به صورت دورانی بمالید. این کار باید به آرامی و بدون فشار قوی روی لب ها انجام شود تا دانه های اسکراب باعث ترک خوردن لب ها نشود.

4. شستشوی لب ها بعد از لایه برداری: پس از اتمام لایه برداری لب ها، باید آن ها را با آب گرم بشویید و از شستن لب با آب داغ پرهیز کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها بیشتر نشود.

5. مرطوب سازی لب ها بعد از لایه برداری: این یک مرحله مهم و ضروری است، لایه برداری لایه سطحی پوست را از بین می برد و لب ها خشک می شوند و نیاز به مرطوب سازی عمیق دارند. می توان از هر گونه بالم لب یا لوسیون استفاده کرد. روغن نارگیل نیز یک جایگزین طبیعی و موثر برای بالم لب است.

6. تعداد دفعات لایه برداری: پیشنهاد می شود هفته ای دو بار لایه برداری لب ها انجام شود تا نتیجه ای موثر و سریع حاصل شود.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری