کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

5 حقیقت جالب در زمینه مراقبت از پوست که شما را شگفت زده می کند!

5 حقیقت جالب در زمینه مراقبت از پوست که شما را شگفت زده می کند!

پژمردگی پوست فرآیندی اجتناب ناپذیر است. هر فردی ژنتیک متفاوتی دارد و سن همه ما متفاوت است. برخی از چین و چروک و کدر شدن چهره رنج می برند، برخی دیگر رنگدانه و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست را تجربه می کنند. متأسفانه، هیچ داروی جهانی ضد پیری وجود ندارد که بتواند همه مشکلات را به یکباره برطرف کند. همچنین لازم نیست تمام محصولات دارای علامت ضد پیری را خریداری و استفاده کنید. در این مقاله، مجموعه ای از حقایق نادر در مورد پیری پوست آورده شده است. با مجله دکترلوکس همراه باشید.

آسیب خورشید روی پوست افراد

علائم قابل مشاهده آسیب نور خورشید ممکن است در سنین پایین چندان شدید نباشد، اما ممکن است بعداً به صورت لکه های تیره، خطوط ریز، پوست شل، برآمدگی ها و حتی چین و چروک های کاملاً عمیق ظاهر شوند. بنابراین، استفاده از محصولی که دارای SPF طیف وسیعی می باشد در طول سال حیاتی است. بدون توجه به پیش بینی آب و هوا، آن را هر روز روی صورت و گردن بمالید.

استفاده از لوازم آرایشی موثر ضد پیری

اکنون لوازم های آرایشی ارگانیک زیادی مورد تحسین قرار گرفته و استفاده می شود اما آنچه طبیعی است همیشه کاربردی نیست. البته داروهای ارگانیک تأثیر مفیدی روی پوست دارند. اما اگر پپتیدها و اسید هیالورونیک را اضافه کنید، نتیجه بسیار بهتر خواهد بود.

استفاده صحیح از داروهای ضدپیری

اگر دارو یا کرم مورد علاقه شما از کار افتاده است، دلیلی وجود ندارد که آن را در سطل زباله بیندازید. به احتمال زیاد تغییراتی در بدن شما ایجاد می شود. تغییراتی مثل اختلالات هورمونی، سرماخوردگی و ... در این مدت استفاده از لوازم آرایشی را برای چند روز قطع کرده و به یک درمانگر و متخصص غدد مراجعه کنید.

استفاده مداوم از محصولات ضدپیری

اگر در سن 25 سالگی از پوست خود مراقبت نمی کنید، اما هنوز جوان به نظر می رسید، فکر نکنید تا چند سال دیگر به همین شکل خواهد بود. با سرعت هولناک زندگی که بسیاری از زنان در حال حاضر دارند، حفظ پوست زیبا و شاداب بدون مراقبت غیرممکن است.

همه چیز به خود فرد بستگی دارد

همه چیز به اهداف و ترجیحات فرد بستگی دارد. البته در سنین 40 تا 50 سالگی که چین و چروک های عمیقی روی صورت ظاهر می شود، عاقلانه است که به تکنیک های لیفت با نخ یا لیزر برای اصلاح عیوب فکر کنید. اما باز هم همه چیز به خود فرد و به ویژگی های ژنتیکی او و البته به حرفه ای بودن پزشک بستگی دارد.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری