خرید اول -AVAL-1403 کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

مصرف قرص کاهش اشتها خوب است یا خیر؟ معرفی محصولات (2)

مصرف قرص کاهش اشتها خوب است یا خیر؟

مطالعه مصرف قرص کاهش اشتها | معرفی قرص لاغری و کاهش اشتها بخش اول

 

مصرف قرص کاهش اشتها | معرفی قرص لاغری و کاهش اشتها

مصرف قرص کاهش اشتها | معرفی قرص لاغری و کاهش اشتها

قرص لاغری مانگو اسلیم

 

 

کپسول لاغری مانگو اسلیم به سفارش شرکت بهتا دارو آفرینش در شرکت داروسازی ریحان نقش جهان ساخته شده است. در جامعه امروز اضافه وزن و چاقی به یک مشکل جدی تبدیل شده است. تغذیه ناسالم و عدم اطلاع از تغذیه مناسب، عدم فعالیت بدنی در طول روز، عادت های ناسالم، استرس و … باعث این معضل شده است.

 

به دنبال چاقی بیماریهای دیابت، کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ، اختلالات روانی و … به وجود می آیند در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس در این افراد می‌شود در نتیجه افراد چاق به این فکر افتاده اند در کم ترین  زمان ممکن، و به هر روشی که شده وزن خود را کاهش دهند.

 

ترکیبات مانگو اسلیم

 

کپسول لاغری مانگو اسلیم دارای ترکیبات مؤثر از عصاره خشک دانه انبه آفریقایی (Irvingia gabonensis) و برگ چای سبز (Camellia sinensis) می باشد که باعث کاهش کلسترول خون، افزایش متابولیسم، چربی سوزی و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

عصاره انبه آفریقایی با آب کردن چربی های دور کمر و باسن باعث کاهش وزن در بدن می شود. و خواص آنتی اکسیدانی و ضد رادیکال های آزاد را دارد، سطح قند خون را کاهش می دهد و آنزیم ها و هورمون های وابسته به گلوکز در افراد چاق دیابتی کنترل می کند، عصاره چای سبز علاوه بر کمک به کاهش وزن و خواص آنتی اکسیدانی، خطر حمله قلبی و عوارض نارسایی کلیوی را کاهش می دهد.

 

روش مصرف مکمل لاغری مانگو اسلیم

 

روزانه دو بار هر بار یک کپسول، 30 تا 60 دقیقه قبل از وعده ی غذایی مصرف شود. برای نتیجه گیری بهتر به مدت 10 هفته به همراه یک رژیم غذایی کنترل شده و تمرینات ورزشی و همچنین روزانه 8 تا 10 لیوان آب مصرف شود.

عوارض قرص چربی سوز مانگو اسلیم

 

در صورت رعایت دوز مصرفی پیشنهاد شده هیچگونه عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد مگر بیمارانی که نسبت به گیاه به کار رفته در دارو حساسیت داشته باشند. لازم به ذکر است که عصاره ی چای سبز به کار رفته در این دارو دکافئینه  بوده لذا عوارض جانبی ناشی از حضور کافئین را ندارد.

 

استفاده ی زیاد از چای سبز اثر وارفارین را کاهش داده و خطر لخته شدن خون را افزایش می دهد. مصرف چای سبز فشار داخلی چشم را افزایش می دهد لذا در بیماران مبتلا به گلوکما استفاده نشود. استفاده ی بیش از حد از چای سبز ممکن است به کبد آسیب برساند. 

مصرف زیاد چای سبز در افرادی با معده ی حساس به دلیل وجود کلرژنیک اسید و تانن می تواند باعث ترشح زیاد اسید، سوزش معده، یبوست یا اسهال شود. چای سبز باعث کاهش تستوسترون، استرادیول، لپتین، انسولین و سطح LH می شود.

 

مکمل لاغری مانگو اسلیم - Mango Slim

مکمل لاغری مانگو اسلیم - Mango Slim

 

خرید مکمل لاغری مانگو اسلیم.

 

پودر لاغری اسلیم لست

 

اسلیم لست یکی از سالم ترین و ایمن ترین مکمل های کاهش وزن برای افراد بالای 18 سال میباشد. ضمنا نوجوانان تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه میتوانند از این مکمل استفاده کنند.

اسلیم لست علاوه بر کاهش اشتها و تامین فیبر روزانه، به دلیل دارا بودن فیبر محلول و فیبر دانه شنبلیله سبب کاهش قند و چربی خون میشود. اثر بخشی این مکمل در کنار مکمل های افزایش دهنده متابولیسم و چربی سوز  بیشتر نیز خواهد شد.

 

روش تهیه و مصرف مکمل لاغری اسلیم لست

 

یک پیمانه از پودر را در یک لیوان آب یا شیر کم چرب ولرم حل نمایید و پس از خنک شدن، نیم ساعت قبل از غذا میل نمایید.

 

برای جلوگیری از ابتلا به یبوست در طول رژیم کاهش وزن، مصرف روزانه 8 تا 10 لیوان آب توصیه می شود.

افراد مبتلا به یبوست مخلوط آماده شده را سه تا چهار ساعت قبل از مصرف، داخل یخچال نگهداری نمایند.

 

طعم این نوشیدنی با شیر مطلوب تر است.

 

عوارض مکمل کاهش وزن اسلیم لست

 

اگر به روش صحیح و مطابق با دستور العمل روی لیبل استفاده شود، عارضه ای ایجاد نمی گردد. در صورت عدم مصرف مکمل با آب کافی، احتمال بروز یبوست و در بیماران مبتلا به انسداد روده نیز منع مصرف وجود دارد.

 

مکمل کاهش وزن اسلیم لست 1 Slim Last

پودر لاغری اسلیم لست

 

خرید مکمل لاغری اسلیم لست.

 

در نهایت برای لاغری چکار کنیم؟

درنهایت مصرف ارلیستات را به خاطر عوارض ناخوشایندی که ایجاد می‌کند و مصرف CLA را به دلیل عوارض احتمالی خطرناکی که ممکن است ایجاد کند به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنم مابقی مکمل‌ها ممکن است سوخت‌وساز بدن شما را افزایش دهند یا در بهترین حالت مقدار کمی کاهش وزن ایجاد کنند اما این موضوع دائمی نیست و پس از مدتی بدن در مقابل آن مقاومت می‌کند.

بهترین زمان مصرف قرصها و مکملهای لاغری زمانی است که یک رژیم غذایی درست زیر نظر کارشناس تغذیه در کنار ورزش‌های هوازی در برنامه روزانه شما باشد و روند کاهش وزن شما توقف کند در این حالت که به اصلاح استپ رژیم غذایی گفته می‌شود قرص لاغری به شروع دوباره و افزایش انگیزه کمک می‌کند.

 

در نهایت برای لاغری چکار کنیم؟

 

اگر این مقاله برای شما مفید بوده به شما پیشنهاد میکنیم حتما بخش اول این مقاله را مطالعه کنید:

 

مطالعه مصرف قرص کاهش اشتها | معرفی قرص لاغری و کاهش اشتها بخش اول

 

اگر تا کنون از محصولات لاغری استفاده کرده اید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری