بنر سال نو 1403 - دسکتاپ بنر سال نو 1403 - موبایل

افزایش مقاومت بدن در برابر سرطان

افزایش مقاومت بدن در برابر سرطان

افزایش مقاومت بدن در برابر سرطان

افزایش مقاومت بدن در برابر سرطان :   تازه ترین اطلاعات در مورد دانستنی های روز را گردآوری کرده ایم. کسانی که به دانستنی های روز علاقه دارند توصیه می کنیم که حتما این بخش را مطالعه کنند و از دست ندهند. با ما همراه باشید تا به روز شوید.

آیا می دانستید گلاب ایجاد روند جوش صورت را کند می کند؟ آیا می دانستید بیماری های لثه احتمال ابتلا به سرطان های مختلف را در زنان، به ویژه در زنان یائسه تا ۱۴ درصد افزایش می دهد؟ آیا می دانستید دویدن با سرعت زیاد به بدن فشار زیادی وارد می کند و ممکن است باعث آسیب دیدگی تاندون ها ، رباط ها و استخوان ها شود؟

آیا می دانستید مغز افرادی که زیاد به اینترنت سروکار دارند، شبیه مغز کسانی است که به مواد مخدر معتادند؟ آیا می دانستید میزان تستسترون در بدن مردان ۷ یا ۸ برابر بیشتر از زنان است که باعث حجیم شدن عضلات می شود؟ آیا می دانستید سالانه ۱۰۰هزار ایرانی دچار سکته مغزی می شوند؟ آیا می دانستید میزان تستسترون در بدن مردان ۷ یا ۸ برابر بیشتر از زنان است که باعث حجیم شدن عضلات می شود؟ آیا می دانستید سالانه ۱۰۰هزار ایرانی دچار سکته مغزی می شوند؟ آیا می دانستید داروهای اعصاب و روان ذاتا اعتیاد آور هستند؟

مجله پزشکی دکتر لوکس

آیا می دانستید مصرف کلم و اسفناج به تناسب اندام کمک می کند در حفظ تناسب شناختی مصرف کنندگان هم تاثیر خواهد داشت؟ آیا می دانستید چغندر قند مانند یک مکمل دارویی بسیار قوی می تواند مانع از ابتلا به سرطان روده بزرگ، سرطان سینه در زنان، سرطان معده، سرطان پروستات و مثانه شود؟

با تشکر از همراهی شما عزیزان

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری