روز دختر

سرم مو چیست: و آرگان موجود در سرم مو چه تاثیری دارد؟

سرم مو چیست: و آرگان موجود در سرم مو چه تاثیری دارد؟

سرم مو چیست: و آرگان موجود در سرم مو چه تاثیری دارد؟

?What is hair serum: and what is the effect of argan in hair serum

 

سرم مو برای آن دسته موهایی استفاده می‌گردند كه زیبایی و درخشندگی خود را بواسطه آلودگی هوا، كثیفی، غبار و نور خورشید از دست داده‌اند. بطور پایه‌ای روغن سیلیكون ماده اصلی تشكیل دهنده سرم مو می‌باشد. سرم مو حاوی هیچگونه ماده مضر شیمیایی نمی‌باشد سرم مو معمولاً پس از هر بار شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد كه مو براق تر به نظر آمده و بتوان به گونه دلخواه فرم داد البته به منظور ترمیم موهای آسیب دیده، موهای خشن و سخت سرم مو را می‌توان همراه با استفاده از رژیم غذایی مناسب نیز استفاده نمود.

این فرآورده به منظور حالت دادن، براق نمودن، محافظت از موهای آسیب دیده و جلوگیری از وز شدن موها طراحی شده است. سیلیکونهای موجود در سرم با اتصال به کوتیکولهای مو، خواص جانبی از خود بر جای می‌گذارد.

از جمله:

  1. با ایجاد یک لایه محافظ مو را در مقابل آسیب‌های محیطی و آسیب در هنگام حالت دادن مو محافظت می‌کند.
  2. این لایه محافظ باعث پیشگیری از از دست رفتن رطوبت مو می گردد.
  3. این لایه محافظ، از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری می‌کند.
  4. سیلیکونهای این فرآورده باعث ایجاد حس نرمی و ابریشمی و براقیت در مو می‌گردد.
  5. این فرآورده بر خلاف کرم‌ها و واکس‌های موی سر چرب نمی‌باشد و برخلاف ژلها چسبنده نمی‌باشد و حالت پوسته پوسته بر روی مو ایجاد نمی‌کند.
  6. لایه محافظ این فرآورده باعث حالت گرفتن بهتر و سریعتر موها می‌شود.
  7. پس از مصرف این فرآورده، شانه کردن موهای بلند و فر تسهیل می‌گردد.
  8. این فرآورده برای موهای بلند، زبر، وز و فر و خصوصاً موهای آسیب دیده توسط مواد شیمیایی و نیز موهای صاف، کوتاه، مردان و زنان قابل استفاده است.
  9. این فرآورده بر روی موهای خشک و تر قابل استفاده است.

درباره روغن آرگان بیشتر بدانیم

روغن آرگان یک درمان کننده طبیعی برای مو می‌باشد. این روغن برای رشد سریع مو و همچنین تقویت ریشه مو بسیار مفید است و معمولا به عنوان یک نرم کننده از آن استفاده می‌شود. ویتامین E برای مو بسیار مفید است و به عنوان یک آنتی اکسیدان برای تقویت و رشد مجدد مو تاثیر شگرفی دارد. روغن آرگان منبع غنی ویتامین E می‌باشد و استفاده از آن موجب افزایش رشد مو می‌شود. روغن آرگان با تغذیه ریشه موها باعث سفت شدن ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

همچنین این روغن با تقویت پیاز مو باعث تقویت و رشد موهای ریز می شود و موهای پرپشت تری را شاهد خواهید بود. همچنین می‌توان تاثیر روغن آرگان را به عنوان یک مرطوب کننده روی پوست سر برای مبارزه با خشکی پوست و شوره مشاهده کرد. از روغن آرگان می‌توانید برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده کنید و آسیب‌های ایجاد شده از طریق درمان های شیمیایی، رنگ، دکلره و … را برطرف کنید.

معرفی محصول سرم آنتی فریز آدرا حاوی روغن آرگان

سرم مغذی و آنتی فریز آدرا حاوی روغن آرگان و جوجوبا بدون ایجاد سنگینی روی موها باعث نرمی و درخشندگی موها می‌شود. این سرم مغذی مو آسیب های ناشی از اتوکشی مو، حرارت سشوار و اکسیدان کردن مو را رفع کرده و با آبرسانی طبیعی به مو، حالت پذیری آن را بهبود می‌بخشد. سرم مغذی و آنتی فریز آدرا با برطرف کردن خشکی مو، به درمان موخوره کمک می‌کند. روغن آرگان روغن آرگان یک درمان کننده طبیعی برای مو می‌باشد.

این روغن برای رشد سریع مو و همچنین تقویت ریشه  مو بسیار مفید است و معمولا به عنوان یک نرم کننده از آن استفاده می‌شود. ویتامین E برای مو بسیار مفید است و به عنوان یک آنتی اکسیدان برای تقویت و رشد مجدد مو تاثیر شگرفی دارد. روغن آرگان منبع غنی ویتامین E می‌باشد و استفاده از آن موجب افزایش رشد مو می‌شود. روغن آرگان با تغذیه ریشه موها باعث سفت شدن ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. همچنین این روغن با تقویت پیاز مو باعث تقویت و رشد موهای ریز می‌شود و موهای پرپشت تری را شاهد خواهید بود.

همچنین می‌توان تاثیر روغن آرگان را به عنوان یک مرطوب کننده روی پوست سر برای مبارزه با خشکی پوست و شوره مشاهده کرد. از روغن آرگان می‌توانید برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده کنید و آسیب های ایجاد شده از طریق درمان‌های شیمیایی، رنگ، دکلره و ... را برطرف کنید. روغن جوجوبا روغن دانه گیاه جوجوبا دارای خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی می‌باشد. این روغن برای سلامت پوست و موی سر خواص بسیاری از جمله مراقبت از پوست سر، بهبود گردش خون پوست سر، تحریک رشد مو، تنظیم سبوم و مرطوب نگاه داشتن فولیکول‌های مو دارد.

راهنمای مصرف سرم آنتی فریز آدرا

چند قطره از آنتی فریز آدرا را توسط نوک انگشتان بر سطح موهای خشک یا مرطوب خود پخش نمایید. پس از استعمال نیازی به شستشو نمی‌باشد.

 

ترکیبات

سیکلومتیکون، دایمتیکون، روغن آرگان، روغن جوجوبا، پروپیل پارابن، عطر

 

خرید آنلاین محصول

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری