کد تخفیف خرید AVAL کد تخفیف خرید AVAL - موبایل

رینفولتیل بهترین راهکار درمان ریزش مو و رشد مجدد موها | معرفی محصولات تقویت موی رینفولتیل

رینفولتیل بهترین راهکار درمان ریزش مو و رشد مجدد موها | معرفی محصولات تقویت موی رینفولتیل

بررسی محصولات تقویت مو رینفولتیل Rinfoltil

کمپانی Pharmalife از سال 1997 تحقیقات خود را آغاز نمود .تحقیقات فارما لایف بر مفهوم "معالجه براساس گیاهان"میباشدو تحقیقات این شرکت براساس طب سنتی است.

ماموریت Pharmalife برای ارائه خدمات به مشتریان خود تحقیقات براساس محصولات طبیعی است. تا برای پیشگیری، مراقبت و سلامت بدن روشی بی خطر و موثر و بدون عوارض جانبی که در سایر محصولات ممکن است وجود داشته باشد را ارائه دهد.

برند RINFOLTIL ازبهترین محصولات این کمپانی درزمینه معالجه ریزش مو می باشد. محصولات ریزش موی رینفولتیل Rinfoltil محصول شرکت فارمالایف ایتالیا است

در این مقاله به بررسی محصولات رینفولتیل میپردازیم.

رینفولتیل نام گروهی از محصولات ضد ریزش مو است که رشد فیزیولوژیکی موها را نیز تحریک می‌کنند.

محصولات رینفولتیل ضد ریزش موی عالی است که علاوه بر ممانعت از ریزش مو باعث تقویت رشد مو و ضخیم شدن موها می گردد .

این محصولات با فرمول خاص برای رفع سریع مشکلات ریزش مو طراحی شده است و حاوی عصاره های گیاهی , ویتامین ها و مینرالهای طبیعی است که با رساندن این مواد به موها از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث رویش و تقویت آن‌ها می گردد .

ترکیبات به کار رفته در رینفولتیل باعث کاهش چربی پوست سر و اصلاح رشد پیاز مو می شود و از طاسی جلوگیری می کند . آقایان و خانم ها در هر سنی می توانند برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موهای خود از محصولات 100% گیاهی رینفولتیل استفاده کنند.

این محصولات به شکل‌های مختلف نظیر قرص، شامپو، لوسیون و ویال عرضه می‌شوند که هدف همه آن‌ها تقویت رشد موها است.

بررسی محصولات تقویت مو رینفولتیل

بررسی محصولات تقویت مو رینفولتیل

مراحل چرخه زندگی مو 

مرحله آناژن یا مرحله رشد فعال

در این مرحله، سلولهای فولیکول مو مرتباً تکثیر می‌شوند و مو به‌طور ثابت رشد می‌کند. این مرحله رشد از چند ماه تا چند سال طول می‌کشد (در پوست سر این مرحله به‌طور متوسط سه سال طول می‌کشد). طول مدت این دوره تعیین می‌کند که مو حداکثر چقدر بلند می‌شود و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مرحله کاتاژن یا مرحله انتقال

این مرحله کوتاه که بین دو تا چهار هفته طول می‌کشد، مرحله انتقالی است و در آن، رشد مو به‌تدریج متوقف می‌شود.

مرحله تلوژن یا مرحله استراحت

این مرحله سه تا شش ماه به طول می‌انجامد. طی این مرحله سازوکار مسئول تقسیم سلولی در کف فولیکول و به دنبال آن رشد مو به مدت چند ماه غیرفعال می‌شود. در پایان این مرحله، مو به‌صورت ناپایدار و شل به فولیکول متصل است و به‌راحتی با شانه زدن یا شستن کنده می‌شود و می‌ریزد. اگر موی سر را بکشیم، موهای این مرحله هستند که از سر جدا می‌شوند و می‌ریزند.

برگشت به فاز رشد

بعد از فاز استراحت، موی جدیدی در همان فولیکول و در مرحله آناژن جدید، پدیدار می‌شود که با رشد خود موی قدیمی را به بالا فشار می‌دهد و باعث ریزش آن می‌شود.

به‌طورمعمول، در هر زمان حدود 80 تا 90 درصد از موهای سر در فاز آناژن (رشد)، 15-10 درصد در فاز تلوژن (استراحت) و کمتر از 1 درصد در فاز کاتاژن (انتقالی) هستند. همان‌طور که اشاره شد، مراحلِ رشد موهای مختلف به یکدیگر ربطی ندارند؛ بنابراین در پوست طبیعی سر ریزش معمولی مو در فاز تلوژن قابل توجه نیست.

مدت زمان مراحل چرخه رشد مو در بخش‌های مختلف بدن متفاوت است، مثلاً چرخه موی سر مدت متفاوتی با چرخه موی بدن دارد.

 مراحل چرخه زندگی مو

مراحل چرخه زندگی مو 

ریزش موی طبیعی و غیر طبیعی

موهایی که به‌طور طبیعی می‌ریزند در فاز تلوژن قرار دارند. مو در فاز تلوژن به شکل چماق درمی‌آید (تنه‌ای نازک به یک برجستگی در انتهای آن) برخلاف فاز آناژن، در فاز تلوژن پایه مو پیگمان ندارد که این را به‌راحتی می‌توان با ذره‌بین مشاهده کرد. به دلیل شکل مو در این فاز، بیشتر مردم فکر می‌کنند مو با ریشه خود درآمده و دیگر موی جدیدی به‌جای آن نخواهد رویید، درحالی‌که درست عکس این مطلب صحیح است: مویی که با برجستگی انتهایی می‌ریزد، کاملاً طبیعی و نشانه‌ای از ریزش 100 مو در روز به‌طور طبیعی است.

در این صورت چگونه پزشک می‌توان با اطمینان بگوید که چه زمانی ریزش مو در حد طبیعی است و چه زمانی نه؟

علائم ریزش مو غیر طبیعی به شرح زیر است:

  • ریزش بیش از 100 موی تلوژن در روز
  • وقتی مو به‌وضوح نازک می‌شود
  • وقتی موهای ریخته شده، موهای تلوژن نباشد.
  • بعضی از بیماری‌ها چنین وضعیت غیر طبیعی را ایجاد می‌کنند. درماتولوژیست می‌تواند با امتحان موهای ریخته شده، حالت غیرطبیعی را از ریزش طبیعی مو تشخیص دهد.

شرح مزایای محصولات رینفولتیل Rinfoltil

هرکسی در طول روز چند تار مو را از دست می دهد و در عوض چند تار مو بر روی سرش رشد می کند این سیکل طبیعی مو به حساب می آید و هیچ نگرانی را ایجاد نمی کند تا زمانی که این ریزش ها بیشتر شوند و حجم موها کم شود .

باور داشته باشید که اصلی ترین فاکتور در رشد و تقویت موها و همینطور از دست دادن و ریزش موها تغذیه است که با توجه به این موضوع می توان با اصلاح تغذیه از ریزش موها جلوگیری کرد .

مواد مغذی داخل محصولات رینفولتیل دقیقاً با توجه به نیازهای مو تهیه شده است و شما با استفاده از رینفولتیل می توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کرده و به تقویت رشد آن‌ها نیز کمک کنید .

رینفولتیل بر روی سر افرادی که پیاز موی آن‌ها به کلی آتروفی و تحلیل رفته است مؤثر نمی باشد.

ترکیبات رینفولتیل

عصاره خشک گیاه نخل اره ای (Saw Palmetto):

این عصاره دارای 25 درصد اسیدهای چرب توتال، و همچنین سرشار از فیتواسترول ها می باشد. این عصاره آنزیم 5-آلفا ردوکتاز که مسئول تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون می باشد را متوقف و همچنین ثابت ماندن دی هیدرو تستوسترون بر روی گیرنده های خاص را کاهش می دهد.


عصاره خشک چای سبز (Green Tea) :

مواد موجود در این عصاره، دارای اثر مهاری بر روی 5-آلفا ردوکتاز بوده که قادر است تولید و فعالیت بیولوژیکی آندروژن ها را سامان دهی و تنظیم نماید. این مواد همچنین برای کاهش چربی پوست سر و اصلاح رشد فولیکول مو موثر هستند .

آمینو اسیدها:

(L-Cysteine, L-Lysine) سیستئین یک آمینو اسید سولفوره موثر در سنتز کراتین به همراه لیزین است کراتین مهمترین پروتئین تشکیل دهنده مو است .سیستئین همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدان نیز می باشد.

مینرال ها :

شامل شلات زینک آمینو اسید، شلات مس آمینو اسید و سلنیوم پروتئینات است.

ویتامین ها :

شامل ویتامین C- نیکوتینامید، کلسیم پانتوتنات و بیوتین است که برای رشد و پرورش بافت ها به خصوص موها بسیار مفیدند. همچنین در تقویت و محافظت موها بسیار مؤثر می باشند.

روی، مس و سلنیم

روی، مس و سلنیم دارای خاصیت آنتی اکسیدان بوده و روی در محافظت بافت پوستی نقش مهمی دارد. بیوتین، کلسیم پانتوتنات، نیکوتینامید و ویتامین C نقش مهمی در بیوسنتز کلاژن و سایر مواد تشکیل دهنده بافت همبند دارد. بیوتین برای درمان ناخن های شکننده و موهای حساس بسیار مفید است .

مزایای استفاده از رینفولتیلRinfoltil

  • ممانعت از فعالیت آنزیم 5 – آلفا ردوکتاز
  • ممانعت از تبدیل تستوسترون به دهیدروتستوسترون
  • فعالیت آنتی اکسیدانی قوی
  • فعالیت ضد التهابی
  • تحریک و تقویت موها و پوست سر
  • توقف ریزش مو و رویش مجدد مو از فولیکولهای ضعیف

توصیه و هشدار مصرف :

  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک افزایش ندهید.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

معرفی محصولات رینفولتیل

لوسیون رینفولتیل زنانه ( RINFOLTIL REMINERALIZING LOTION WOMAN )

لوسیون رینفولتیل زنانه که با علامت قرمزرنگ مشخص می‌شود نیز در شیشه‌های ۱۰۰ میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. هدف از استفاده از این لوسیون ها، تحریک رویش مجدد موها می‌باشد. علاوه بر این قادرند باعث افزایش ضخامت و استحکام موها شده و ریزش مو را نیز متوقف کنند. اصلی‌ترین مواد فعال موجود در لوسیون رینفولتیل خانم‌ها عبارتند از:

عصاره خشک گیاه نخل اره‌ای، عصاره گلیکولیک چای سبز، روغن گیاه گل مریم، عصاره گیاه گل لادن، عصاره جینسینگ، عصاره فلفل هندی، روغن لیمو، پروتئین هیدرولیز شده گندم، آمینواسیدهای ضروری برای رشد موها و …

شامپو تقویت موی نازک رینفولتیل Rinfoltil Anti-Balding Balancing Shampoo

شامپو تقویت موی نازک رینفولتیل Rinfoltil Anti-Balding Balancing Shampoo

لوسیون رینفولتیل مردانه ( RINFOLTIL REMINERALIZING LOTION MAN )

لوسیون رینفولتیل مردانه که با علامت آبی رنگ مشخص می‌شود نیز در شیشه‌های ۱۰۰ میلی‌لیتری عرضه می‌گردد. استفاده از این لوسیون ها نیز باعث توقف ریزش مو، افزایش ضخامت مو و تقویت رشد موها می‌گردد. اصلی‌ترین مواد مؤثره موجود در این لوسیون عبارتند از:

عصاره خشک ساوپالمتو، عصاره خشک چای سبز، ال – سیستیین، ویتامین C، شلات زینک آمینواسید، ال – لیزین، سلنیوم پروتیینات، نیکوتینامید، شلات کاپر آمینواسید، د-کلسیم پانتوتنات، بیوتین

به نظر می‌رسد جذب پوستی لوسیون ها بیشتر از شامپوها باشد، به‌خصوص اگر بعد از استفاده از شامپو رینفولتیل که پوست سر به‌خوبی پاکسازی شده و تیمار اولیه را دریافت کرده است، از لوسیون مردانه رینفولتیل استفاده گردد.

لوسیون تقویت موی آقایان رینفولتیل Rinfoltil Remineralising Lotion Men

لوسیون تقویت موی آقایان رینفولتیل Rinfoltil Remineralising Lotion Men

قرص رینفولتیل( RINFOLTIL TABLETS )

قرص رینفولتیل یک مکمل غذایی سرشار از عصاره‌های گیاهی مؤثر در تقویت رشد موهاست. مهم‌ترین مواد مؤثره موجود در این قرص عبارتند از:

  • عصاره چای سبز
  • عصاره گیاه نخل بادبزنی
  • آمینواسیدهای سیستئین و لیزین
  • گلوکونات روی و مس، سلنیوم پروتئینات
  • ویتامین‌های بیوتین، پانتوتنات کلسیم، نیکوتین آمید و ویتامین C

استفاده از این قرص راهی طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد موهاست. این قرص‌های ضد ریزش مو در بسته‌های ۶۰ تایی عرضه می‌شوند.

اثربخشی قرص رینفولتیل به علت مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز است که باعث کاهش تبدیل تستسترون به دی هیدروتستوسترون می‌شود. این قرص همچنین دارای اثرات آنتی اکسیدان، تغذیه‌کننده، کراتینه کننده، تحریک‌کننده، محافظت‌کننده و تقویت‌کننده مو و پوست سر می‌باشد. همه این تأثیرات در کنار هم به نتایج زیر منجر خواهد شد:

  • افزایش رشد و ضخامت موها
  • افزایش استحکام تارهای مو
  • جلوگیری از ریزش مو

قرص رینفولتیل فارما لایف - Pharmalife Rinfoltil

ویال رینفولتیل مردان ( RINFOLTIL VIALS MAN )

این محصول رینفولتیل شامل یک پکیج ۱۰ تایی از ویال های تقویت رشد مو در آقایان می‌باشد. استفاده منظم از این محصول ریزش مو را متوقف کرده و باعث افزایش ضخامت تارهای مو می‌شود. پکیج ویال رینفولتیل مردان با یک علامت آبی رنگ متمایز شده است. برای گرفتن نتیجه می‌بایست هفته‌ای ۳-۲ ویال و برای ۳-۲ ماه متوالی از این محصول استفاده کنید. اثربخشی این محصول در صورت استفاده بعد از شامپو رینفولتیل بهتر و سریع‌تر خواهد بود.

ویال تقویت موی آقایان رینفولتیل Rinfoltil Men Intensive Phials

ویال تقویت موی آقایان رینفولتیل Rinfoltil Men Intensive Phials

در صورتی که تجربه استفاده از محصولات رینفولتیل را دارید نظر خود را با ما به اشتراک بگزارید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری