بنر سال نو 1403 - دسکتاپ بنر سال نو 1403 - موبایل

معرفی محصولات گلوک ویت

معرفی محصولات گلوک ویت

معرفی محصولات گلوک ویت

گلوک ویت گروه دارویی مکمل می‌باشد این محصول ساخت کشور ایران بوده و با بالاترین کیفیت محصول خود را ارائه داده است. ما در این مقاله به بررسی و ویژگی‌های محصولات گلوک ویت می‌پردازیم.

 

قرص مولتی پریناتال گلوک ویت

قرص روکش دار مولتی پریناتال گلوک ویت حاوی 30 عدد قرص روکش دار می‌باشد حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز مادر و جنین است. این مکمل کمک مفیدی در رشد جنین می‌کند. پریناتال دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد که در طول بارداری و دوران شیردهی نیاز مادر و فرزند را تامین می‌کند. استفاده از این مکمل به شدت برای خانم‌هایی که در طول رژیم‌ غذایی‌های نادرست ویتامین مورد نیاز خود را از دست داده‌اند بسیار عالی و مفید است. 

برای خرید مکمل بارداری می‌توانید به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید.

ویژگی‌های مهم مکمل پریناتال

پریناتال کمک به جلوگیری از زایمان زودرس می‌کند و به حفظ سلامت مادر و کودک می‌پردازد.

علاوه بر این مکمل پریناتال کمک به:

  • تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و املاح در دوران بارداری و شیردهی
  • حفظ سلامت و استحکام بخشی استخوان‌ها و دندان‌ها
  • بهبود عملکرد سیستم بینایی و ایمنی مادر و جنین
  • تامین کننده آهن مورد نیاز در دوران بارداری
  • کمک به رشد سیستم عصبی جنین
  • تامین انرژی مورد نیاز بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

 

از مهم ترین ترکیبات مکمل پریناتال می‌تواند به ویتامین A و آهن اشاره کرد که هرکدام کارایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند

ویتامین A یکی از انواع ویتامین‌های ضروری در دوران بارداری است که برای بدن بسیار مهم است. هر چه مادران به زمان زایمان نزدیکتر می‌شوند نیازشان نیز به مصرف این ویتامین  بیشتر می‌شود. ویتامین A پس از زایمان کمک به ترمیم بافت‌های بدن  کرده و کمک مفیدی در حفظ بینایی نوزاد می‌کند. این ویتامین نقش بسزایی در ریه‌ها، دستگاه تنفسی، کلیه‌ها، سیستم گردش خون و سیستم اعصاب مرکزی جنین دارد.

 آهن برای پیشگیری از کم خونی  آهن و دوری عوارض آن بر رشد و تکامل جنین و سلامت مادر بسیار ضروری است. نیاز مادر به اسید فولیک در دوران بارداری افزایش می‌یابد زیرا این ماده معدنی در پیشگیری از نقص مادرزادی لوله عصبی کمک فراوان می‌کند بهتر است مصرف فولیک اسید از سه ماه قبل از بارداری شروع شود و در زمان بارداری هم می‌توانید آن را مصرف کنید. مصرف ویتامین C هم در این دوران بسیا ر مهم می‌باشد کمبود این ویتامین خطر ابتلا به بیماری پره اکلامپسی  (علائمی مانند ورم دست و پا، دفع پروتئین، افزایش فشار خون، احساس درد در ناحیه شکم به خصوص قفسه سینه، تنگی نفس) را در بارداری افزایش می‌دهد.

 

 

قرص کوکیون گلوت ویت

قرص کوکیوتن 30 میلی گرم حاوی 30 عدد قرص می‌باشد یک ماده معدنی مناسب جهت بهبود سلامت عمومی افراد است. مصرف آن به حفظ سلامت قلب و عروق، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و تقویت حافظه به ویژه در افراد مسن کمک می‌کند.

کو آنزیم 10 یک آنتی اکسیدان محلول در چربی می‌باشد و به تولید انرژی در سلول‌ها کمک می‌کند و در کبد، قلب، عضلات بدن، کلیه و مغز بیشترین مقدار را دارد علاوه بر آن کمک به آزاد سازی و فعالیت دوباره رادیکال‌های خنثی کرده و به شادابی و نشاط پوست کمک می‌کند.

مکمل کوکیوتن کمک به:

  • افزایش سلامت عمومی به خصوص در افراد مسن
  • ضد پیری و پیشگیری از چروک پوست
  • کمک به حفظ سلامت قلب و عروق
  • پیشگیری از پیشرفت آلزایمر
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • آنتی اکسیدان قوی

حفظ سلامت پوست 

یک ترکیب برای واکنش‌های مهم سلولی مهم و ضروری است. با افزایش سن مقدار این ماده در بدن کاهش یافته و بیماری‌های مرتبط با پیری در افراد بروز می‌کند. مصرف با به تاخیر انداختن روند پیری به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند. این ماده به عمق پوست نفوذ کرده و با مهار استرس باعث کاهش چین و چروک پوستی و پیشگیری از سرطان پوست می‌شود.

فواید استفاده قرص کوآنزیم کیوتن برای مردان

اثر این قرص برای مردان بسیار زیاد است یکی از ویژگی‌های کوکیوتن در مردان درمان نازایی و تقویت قوای باروری است. این محصول با خواص آنتی اکسیدانی با استرس اکسیداتیو در بدن مقابله می‌کند. از اثرات منفی استرس اکسیداتیو می‌توان به اختلال در مورفولوژی اسپرم‌ها اشاره کرد که سلامت آنها تاثیر 100 درصدی بر باروری مردان دارد.

برای خرید قرص کوکیوتن مکمل قلب و عروق می‌توانید به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید.

قرص ملاتونین گلوک ویت

 قرص ملاتونین برای کمک به تنظیم و بهبود کیفیت خواب است. در هر سافت ژل میزان 5 میلی گرم ملاتونین و مقداری ویتامینB6 وجود دارد. هورمون ملاتونین به بدن کمک می‌کند تا در شب به خواب رود. اگر میزان این هورمون در بدن کاهش پیدا کند، فرد با اختلالات خواب رو به رو می‌شود. مصرف این ماده معدنی  به تنظیم خواب کمک شما می‌کند.

تنظیم خواب با ملاتونین و ویتامین B6

خواب کم و کاهش انرژی باعث خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و دیابت را افزایش می‌دهد. بنابراین توجه به خواب اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که به شما برای داشتن خوابی راحت و آرام توصیه می‌شود.

ملاتونین کمک به :

  • کمک به تنظیم و بهبود کیفیت خواب
  • حاوی ملاتونین و ویتامین B6

ملاتونین چیست؟

ملاتونین که با نام هورمون خواب شناخته شده است در مغز، چشم‌ها، مغز، استخوان و روده تولید و یافت می‌شود. با تاریکی هوا سطح ملاتونین در بدن افزایش پیدا کرده و به بدن هشدار می‌دهد که زمان خواب فرا رسیده است. تریپتوفان ( یک اسید آمینه ضروری است که به تنظیم فعالیت سیستم عصبی مرتبط با آرامش و خواب کمک می‌کند. این اسید آمینه برای نتیجه بهتر خود به ویتامین B6 نیازمند می‌باشد و نقش مهمی در تولید سروتونین و ملاتونین دارد و  برای تنظیم خلق و خو و بهبود کیفیت خواب مهم است.این مکمل علاوه بر جبران خواب کمک به بهبود خلق و خو نیز می‌کند.

برای خرید قرص ملاتونین مکمل کمبود خواب می‌توانید به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید.

قرص جوشان ویتامین C 1000 گلوک ویت

قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن و تامین ویتامین C مورد نیاز بدن می‌کند. این مکمل به دلیل نحوه مصرف، جذب و هضم راحتی دارد. قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم گلوک ویت برای تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرماخوردگی و تامین ویتامین سی مورد نیاز بدن کارایی دارد. این مکمل در کاهش شدت و تسریع روند دوران سرماخوردگی و آنفولانزا اثر دارد. ویتامین C به صورت محلول در آب است و به راحتی جذب سلول‌های بدن می‌شود قرص جوشان ویتامین C مناسب بزرگسالان و کودکان می‌باشد و باعث افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

قرص جوشان ویژگی‌هایی مثل:

  • قابل مصرف در افراد مبتلا به دیابت
  • تامین ویتامین C مورد نیاز بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیری از سرماخوردگی
  • جذب و هضم آسان
  • بدون شکر

 

برای خرید قرص جوشان ویتامین C می‌توانید به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید.

 

 

قرص زینک پلاس گلوک ویت

قرص زینک پلاس گلوک ویت حاوی 30 عدد قرص روکش دار است  یک مکمل مناسب سلامت پوست، مو و ناخن می‌باشد و سبب تقویت سلامت سیستم ایمنی می‌شود. زینک یکی از مکمل‌های غذایی مهم می‌باشد که هم برای آقایان و هم خانم‌ها بسیار با اهمیت است. روی یا زینک یکی از مواد مغذی و مهم برای انسان است که در بدن تولید و ذخیره نمی‌شود. به همین علت نیاز است که این ماده معدنی  از طریق مواد غذایی سالم  و یا مصرف مکمل به بدن‌ انتقال پیدا کند. 

مکمل زینک دارای تریکیباتی مانند زینک، ب کمپلکس و ویتامین C می‌باشد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند

  •  زینک کمک به رشد و استحکام مو و ناخن نقش بسزایی دارد . 
  • ب کمپلکس برای رشد و عملکرد قلب و مغز در بدن نقش بسیار مهمی دارد.
  •  ویتامین C نیز تاثیر مهمی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن دارد. 

ترکیب این سه ماده مغذی مهم ترین موادی می‌باشد که در بدن هر انسانی به اندازه طبیعی وجود دارد. زینک در غلات، عدس، لوبیا سفید، گوشت مرغ و گوساله، تخم مرغ و بادام زمینی یافت می‌شود. زینک نقش مهمی در چشایی و بویایی، تقویت سیستم ایمنی، رشد ناخن و مو، سلامت پوست و تولید پروتئین دارد.

ب کمپلکس

  • B1 کمک به رشد و عملکرد اندام‌ها می‌کند
  • B2 کمک به تجزیه چربی‌ها و مواد معدنی در بدن می‌کند
  • B3 نقش مهمی در  سلامت گوارش و اعصاب دارد
  • B5 کمک به تقویت و سلامت سیستم عصبی می‌کند
  • B6 باعث افزایش ساخت گلبول‌های قرمز در بدن می‌شود
  • B7 کمک به سلامت ناخن و مو می‌کند
  • B9  باعث ساخت DNA در بدن می‌شود
  • B12 باعث  جلوگیری از کم‌خونی و افزایش گلبول قرمز در بدن می‌شود

ویتامین C

ویژگی مثبت ویتامین C کمک به بهبود زخم، پیشگیری از سرطان و سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.

عوارض مصرف  ویتامین C می‌تواند منجر به اختلالات گوارشی و سنگ کلیه شود. 

,ویتامین C را می‌توانید در فلفل قرمز، فلفل دلمه زرد، انواع سبزیجات، میوه‌ها و غلات غنی شده پیدا کنید.

 

قرص منیزیم همراه B6 گلوک ویت

اگر بخواهیم راجب منیزیم همراه B6 به طور خلاصه بگوییم کمک به سلامت سیستم عصبی، عضلات بدن و استخوان‌ها بکند. منیزیم همراه B6 کمک به کاهش گرفتگی عضلات شده و باعث افزایش انرژی و کاهش خستگی بدن می‌شود منیزیم سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و قند خون را افزایش می‌دهد.

کمبود منیزیم همراه B6 منجر به اسپاسم عضلات بدن، لرز، فشار خون بالا، تشنج، افسردگی، خستگی مزمن.

 منیزیم برای افراد ورزشکار مناسب می‌باشد و کمک به فرایند ریکاوری بعد از تمرینات ورزشی می‌کند و گرفتگی عضلات بدن را بعد از ورزش کاهش می‌دهد

منیزیم کمک به جذب بهتر کلسیم می‌شود و باعث کاهش التهابات بدن و آسیب‌های سطح پوست مانند خراشیدن و زخم شدن می‌کند.

این قرص حاوی 30 عدد قرص روکشدار بوده و مناسب همه افراد می‌باشد خانم‌های باردار و شیرده جهت مصرف این مکمل باید با پزشک خود مشورت کنند.

برای خرید قرص منیزیم مکمل سلامت سیستم عصبی می‌توانید به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید.

ما در این مقاله راجب معرفی محصول جدید و کارایی آنها صحبت کرده و ویژگی هرکدام را بررسی کردیم. هر فرد در زندگی خود به هرکدام از این مکمل‌ها نیاز دارد و کاهش هر یک از آن‌ها باعث عوارض جدی بر بدن می‌شود.

این ویتامین‌ها از طریق یک برنامه غذایی مناسب و مصرف مکمل به دست می‌آید.

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری