ماه لوکس ماه لوکس موبایل

5 مورد از رایج ترین اشتباهات در زمینه تناسب اندام

5 مورد از رایج ترین اشتباهات در زمینه تناسب اندام

شما تا حد امکان در باشگاه عرق می کنید، اما نتایجی که انتظار داشتید ظاهر نمی شوند؟ در اینجا ناامیدی، از دست دادن میل و انگیزه ظاهر می شود. برای رسیدن به تناسب اندام، باید از چند اشتباه اجتناب کنید. به این شکل به زودی از نتایج مورد انتظار لذت خواهید برد!

ورزش بدون گرم کردن

تمرین بدون گرم کردن بدن، ورزش با وزن زیاد بدون تمرین قبلی یا تکرار زیاد می تواند باعث آسیب شود. به یاد داشته باشید که قبل از انجام تمرینات روی هر گروه عضلانی، باید آنها را با دقت گرم کنید.

انجام به یک باره تمرینات قدرتی

تمرین دویدن یا تردمیل گزینه خوبی برای مبتدیان است. به عنوان یک قاعده، آنها خوشحال هستند که بیشتر وقت خود را صرف آن می کنند و تمایلی به انجام تمرینات قدرتی ندارند. یعنی این تمرینات به طور موثر کالری می سوزاند، سرعت متابولیسم و ​​اثربخشی تمرین را افزایش می دهد.

بی توجهی به تغذیه مناسب

مردم بر این باورند که اگر ورزش کنند، می توانند هر چه می خواهند بخورند. غذا برای کاهش وزن حیاتی است و نقش مهمی در عملکرد طبیعی بدن و سلامت طولانی مدت دارد. ترجیحات غذایی خود را جدی بگیرید. روی محصولات با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

تکرار بیش از حد برنامه تمرینی

تکرار برنامه تمرینی یک اشتباه رایج است. اغلب اتفاق می افتد که وقتی تمرین را شروع می کنید، همه چیز را امتحان می کنید. هر ماه بهترین برنامه تمرینی را پیدا می کنید که نتایج قابل مشاهده تری به شما می دهد. در نتیجه، شما هرگز زمان کافی برای یادگیری نحوه اجرای صحیح تمرینات ندارید. یک برنامه آموزشی را انتخاب کنید و آن را به درستی دنبال کنید.

تمرین در هنگام گرسنگی

مطالعات مختلفی در مورد نحوه غذا خوردن قبل از ورزش وجود دارد. تمام مربیان معتقدند که انجام تمرینات ورزشی با معده خالی غیرممکن است. در زمان تمرین با شکم خالی اولاً از شدت تمرین کاسته خواهد شد. نکته دوم این است که فردی که اضافه وزن دارد از نظر عاطفی کاملاً به غذا وابسته است. اگر قبل از تمرین غذا نخورید، به احتمال زیاد منجر به بی انگیزه بودن فرد می شود، زیرا اشتها در این افراد بسیار قوی خواهد بود. سومین مورد این است که چنین کاری تناسب و تعادل بدن فرد را از بین می رود. نکته چهارم این است که در حین ورزش با شکم خالی، به دلیل هیپوگلیسمی ممکن است هوشیاری خود را از دست بدهید. تمرینات خود را عاقلانه شروع کنید تا سالم و زیبا باشید!

دیدگاه شما
لطفا برای ثبت دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید - ورود به حساب کاربری